'Συρία, πάντα όμορφη' είναι ο τίτλος της τουριστικής καμπάνιας της συριακής κυβέρνησης.
Το Υπουργείο Τουρισμού της Συρίας κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό βίντεο που δείχνει τουρίστες να κάνουν τζετ-σκι και ηλιοθεραπεία στις παραλίες της, υπό τον τίτλο “Syria – Always Beautiful”.
Το βίντεο, που κυκλοφόρησε στο YouTube, απεικονίζει ξέγνοιαστες διακοπές σε πολυσύχναστες παραλίες, γαλάζια θάλασσα, σκιέρ και ταχύπλοα κατά μήκος της ακτογραμμής της χώρας, με επίκεντρο το θέρετρο Tartus.
Η διαφημιστική εκστρατεία χαρακτηρίστηκε ως παράδοξη, καθώς η χώρα εξακολουθεί να είναι στο έλεος πενταετούς εμφυλίου πολέμου, η οποία έχει αφήσει πίσω του μέχρι σήμερα 250.000 Σύριους νεκρούς και 11 εκατομμύρια εκτοπισμένους.
Ο εισερχόμενος τουρισμός αντιπροσώπευε το 14% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος της Συρίας το 2010 και απέφερε περίπου 8 δισ. δολ. ετησίως, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού της Συρίας, Bishr al-Yazigi. “Το 2013, 465.000 τουρίστες επισκέφθηκαν τη χώρα, πολύ κάτω από τα 8 εκατομμύρια τουρίστες, πριν ξεκινήσει ο πόλεμος το 2011”, ανέφερε.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.