Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Sharing Economy

Μεγάλη αύξηση των εσόδων της Airbnb, κυρίως λόγω των 'Millennials'

Θοδωρής Κουμέλης - 05 Σεπτέμβριος 2016, 10:45

Το 38% των πελατών της Airbnb έκλεισαν το ταξίδι τους περισσότερο από έναν μήνα νωρίτερα. Ακόμη, απολαμβάνουν σημαντικές εκπτώσεις στο μέσο όρο ξενοδοχειακών τιμών που καταβάλλονται online. Κατά το τελευταίο 12μηνο εκείνοι που έμειναν σε κατάλυμα της Airbnb ξόδεψαν κατά 26% λιγότερα χρήματα ανά διανυκτέρευση στα καταλύματα σε σχέση με ενοίκους ξενοδοχείων.


Με το τέλος και του Αυγούστου, οι τουρίστες επιστρέφουν από τις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις. Στοιχεία από την Slice Intelligence δείχνουν ότι η Airbnb ήταν μια από τους μεγάλους κερδισμένους της καλοκαιρινής περιόδου. Παρά τις όποιες αντιπαλότητες σε δυο από τις βασικότερες αγορές που απευθύνεται, η Airbnb παρουσίασε αύξηση στα έσοδά της κατά 89% τον Ιούλιο του 2016, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Την ίδια στιγμή άλλες ιστοσελίδες κρατήσεων ξενοδοχείων, όπως η Booking.com, η Expedia, η Hotels.com, η Hotline, η Orbitz και η Priceline, εμφάνισαν κι αυτές αύξηση, αλλά πιο μετριασμένη, με μέσο όρο +19% για την ίδια περίοδο.

Η Airbnb φαίνεται να έχει προσελκύσει πελατεία που σχεδιάζει πιο μακροπρόθεσμα. Τα στοιχεία της Slice φανερώνουν ότι 38% των πελατών της Airbnb έκλεισαν το ταξίδι τους περισσότερο από έναν μήνα νωρίτερα, σε σχέση με άλλες ιστοσελίδες, όπου μόνο το 23% έκανε κάτι αντίστοιχο. Μόλις το 6% των επισκεπτών της Airbnb πραγματοποίησε την κράτησή του την ημέρα που ξεκίνησε η διαμονή του.

Οι πελάτες της Airbnb απολαμβάνουν σημαντικές εκπτώσεις στο μέσο όρο ξενοδοχειακών τιμών που καταβάλλονται online. Κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, εκείνοι που έμειναν σε κατάλυμα της Airbnb ξόδεψαν κατά 26% λιγότερα χρήματα ανά διανυκτέρευση στα καταλύματα σε σχέση με ενοίκους ξενοδοχείων. Και η εξοικονόμηση σε μεγάλες πόλεις μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερη. Οι πελάτες της Airbnb στο Λος Άντζελες, για παράδειγμα, εξοικονόμησαν κατά μέσο όρο 47% των εξόδων τους, από τον περασμένο Ιούλιο.

Η Airbnb κατέχει εξέχουσα θέση μέσα στο πεδίο των παραδοσιακών ξενοδοχειακών αλυσίδων. Οι χαμηλές τιμές της - κατά μέσο όρο για το τελευταίο 12μηνο διεθνώς είναι 128 δολ./διανυκτέρευση- τη συγκαταλέγουν στη λίστα με κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων όπως η Best Western (125 δολ.), η Comfort Inn & Suites (124 δολ.), και η Country Inn (117 δολ.). Επίσης, οι πελάτες της Airbnb κλείνουν κατά μέσο όρο 3,5 διανυκτερεύσεις, μια διάρκεια παραμονής που ταιριάζει περισσότερο σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο αλυσίδας.

Η άνοδος της Airbnb, όπως και της “διαμοιραζόμενης οικονομίας” γενικότερα, οδηγείται από τους “Millennials”. Σχεδόν οι μισοί από τους πελάτες της Airbnb τον περασμένο χρόνο ήταν ηλικιών μεταξύ 18 και 34. Αντιθέτως, μόνο το 28% αυτών που έκαναν κρατήσεις μέσω του Marriott.com ανήκαν στην κατηγορία των “Millennials”.

Η airbnb δημοσίευσε μάλιστα και την πρώτη της έκθεση διαφάνειας, ως μέρος της πρωτοβουλίας της “Community Compact”, για να καταστήσει την εταιρεία πιο διαφανή στο κοινό και τις τοπικές Αρχές στις πόλεις όπου δραστηριοποιείται.

“Χτίζουμε μια πιο διαφανή κοινότητα και μοιραζόμαστε τα δεδομένα για την κοινότητα μας με το ευρύ κοινό” δήλωσε ο εκπρόσωπος της Airbnb Christopher Nulty. “Θεωρήσαμε ότι αυτό είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα. Στο μέλλον, θα φροντίσουμε να κοινοποιήσουμε επιπλέον δεδομένα για την κοινότητα μας”.

Με τη δημοσίευση της πρώτης έκθεσης διαφάνειας, η Airbnb προστίθεται στην αυξανόμενη ομάδα των εταιρειών τεχνολογίας που δημοσιεύουν τακτικά πληροφορίες ύστερα από σχετικά κυβερνητικά αιτήματα που λαμβάνουν. Η Google, το Facebook, η Uber κ.ά. πραγματοποιούν (και διαθέτουν στο κοινό) εκθέσεις διαφάνειας, αλλά οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες λαμβάνουν ένα πολύ μεγαλύτερο όγκο αιτημάτων από αυτόν της Airbnb.

Η Google είχε 40.677 αιτήσεις το β’ εξάμηνο του 2015, ενώ το Facebook έλαβε 19.235 αιτήσεις κατά την ίδια περίοδο. Αυτές οι εταιρείες κατέχουν άναρχα, μη καταγεγραμμένα δεδομένα χρηστών, που είναι χρήσιμα στις αστυνομικές αρχές, έτσι είναι λογικό ότι λαμβάνουν πλήθος αιτημάτων. Αλλά η Uber και η Airbnb πιθανόν λαμβάνουν λιγότερα αιτήματα, επειδή δεν έχουν τα ίδια πλούσια αποθετήρια από την επικοινωνία των χρηστών τους, όπως φωτογραφίες και προσωπικά στοιχεία. Στην εναρκτήρια έκθεση διαφάνειάς της, που κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο, η Uber δήλωσε ότι έλαβε μόνο 469 αιτήματα από τις αστυνομικές αρχές σε μια περίοδο έξι μηνών.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top