Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Το ‘Bleisure’ είναι η νέα τάση στα εταιρικό ταξίδι

Βίκυ Καραντζαβέλου - 06 Σεπτέμβριος 2016, 14:07

Σύμφωνα με την έρευνα Travel Weekly's 2016 Consumer Trends, το ποσοστό των ταξιδιών αναψυχής που συμπεριλαμβάνουν και εταιρική δουλειά, έχει αυξηθεί στο 17% αυτόν το χρόνο, σε σχέση με το 2012 και το 2015 που βρισκόταν στο 11% και στο 14% αντίστοιχα.


Το “Bleisure” είναι μεγάλης σημασίας πλέον για το εταιρικό ταξίδι, και καθώς η συγχώνευση του εταιρικού με το ταξίδι αναψυχής συνυπάρχει ήδη πολύ καιρό πλέον, έχει αρχίσει πρόσφατα να αυξάνεται, μαζί με τη χρήση της λέξης “Bleisure”.

Σύμφωνα με την έρευνα Travel Weekly’s 2016 Consumer Trends, το ποσοστό των ταξιδιών αναψυχής που συμπεριλαμβάνουν και εταιρική δουλειά, έχει αυξηθεί στο 17% αυτόν το χρόνο, σε σχέση με το 2012 και το 2015 που βρισκόταν στο 11% και στο 14% αντίστοιχα.

Ο δείκτης Business Traveler Sentiment Index του Global Business Travel Alliance για το 2015 αποκάλυψε ότι το 67% των επαγγελματικών ταξιδιωτών δήλωσε πως είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να συνδυάσει το εταιρικό ταξίδι του με λίγη αναψυχή, ενώ το 36% των ερωτηθέντων είχε κάνει κάτι αντίστοιχο το τελευταίο τρίμηνο. Σχεδόν οι μισοί από αυτούς είχαν μαζί τους στα ταξίδια τους τις συζύγους ή την οικογένειά τους.

Για τους τουριστικούς πράκτορες, το “bleisure” τους προσφέρει μια ευκαιρία να επενδύσουν σε έναν τύπο ταξιδιώτη ο οποίος γενικά ξοδεύει περισσότερα χρήματα και κάνει κρατήσεις για περισσότερα τουριστικά προϊόντα από τον συνηθισμένο ταξιδιώτη, που κάνει -αυστηρά- ταξίδια αναψυχής, σύμφωνα με την έρευνα.

Όταν στα ταξίδια συμπεριλαμβανόταν και ο εταιρικός παράγοντας, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπλέκονταν περισσότερο σε αντίθεση με περιπτώσεις που δεν υπήρχε ο εταιρικός παράγοντας. Μάλιστα, ο μέσος όρος χρημάτων που ξοδεύονταν στα εταιρικά ταξίδια ήταν 1.556 δολ., έναντι 1.332 δολ. που ξοδεύονταν σε ταξίδια αναψυχής.

Πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν αρχίσει ήδη να υιοθετούν αυτήν την τάση, συμπεριλαμβάνοντας συνδυαστικά πακέτα - εταιρικά και αναψυχής.

Η Bonnie Lee, διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Travel Leaders, είπε ότι βλέπει σίγουρη αύξηση στην πρόσθεση ταξιδιών αναψυχής για τους εταιρικούς ταξιδιώτες. Η εταιρεία της αποκάλυψε σε μια έρευνά της τον περασμένο Απρίλιο ότι το 59% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επρόκειτο να συμπεριλάβει και δραστηριότητες αναψυχής στο επόμενο εταιρικό του ταξίδι για φέτος. “Φαίνεται πως είναι μια προτεραιότητα για τους business ταξιδιώτες, να αποκομίσουν το καλύτερο δυνατό από τα ταξίδια τους, συνδυάζοντας και τη δουλειά και την αναψυχή”, είπε η Lee. “Οι εταιρείες φαίνεται να είναι πολύ θετικές σε κάτι τέτοιο. Οι υπάλληλοί τους είναι χαρούμενοι και δουλεύουν σκληρότερα στα ταξίδια τους, γιατί η επιβράβευση στο τέλος της μέρας είναι η οικογένειά τους, οι φίλοι τους κ.λπ.”.

Η Lee ανέφερε ακόμη ότι οι τουριστικοί της πράκτορες ρωτούν όλο και περισσότερο τους πελάτες τους εάν το εταιρικό τους ταξίδι θα περιλαμβάνει κάποια ευκαιρία για “χρόνο αναψυχής με τους φίλους ή την οικογένεια”. Πρόσθεσε δε ότι παρά το γεγονός πως ήταν πολύ δύσκολο για τους τουριστικούς πράκτορες να δημιουργήσουν πακέτα ταξιδιών αναψυχής για εταιρικούς ταξιδιώτες, τώρα πολλοί κάνουν και τα δύο είδη -και το υπενθυμίζουν αυτό στους πελάτες τους.

“Πολύ συχνά οι business ταξιδιώτες δε συνειδητοποιούν ότι ο ήδη έμπιστος ταξιδιωτικός βοηθός τους μπορεί να ενδιαφερθεί γι’αυτούς όχι μόνο για το εταιρικό ταξίδι, αλλά τόσο γι’αυτόν όσο και για την οικογένεια ή τους φίλους σε αυτά τα συνδυαστικά ταξίδια”, λέει η Lee. Δε συνιστούν όμως όλοι οι τουριστικοί πράκτορες στους πελάτες τους να κάνουν συνδυαστικό ταξίδι. “Οι εταιρικοί μας σύμβουλοι παραπέμπουν τους πελάτες στο προσωπικό υπεύθυνο για ταξιδια αναψυχής για τα ταξίδια τους”, δήλωσε ο Noelle Belt της WorldTravelService. “Η άποψή μας είναι ότι το να εξειδικεύεται κανείς είναι μια καλύτερη χρήση των πόρων από το να προσπαθεί κανείς να παρέχει όλα τα πράγματα σε όλους τους πελάτες”.

Οι προορισμοί ωφελούνται επίσης από τη μόδα του “bleisure”, το οποίο σε μερικές περιοχές βρίσκεται σε τρομερή άνοδο. Η NYC & Company, ο πυλώνας μάρκετινγκ της Νέας Υόρκης, ανέφερε ότι για πάνω από τα πέντε τελευταία χρόνια, οι εγχώριοι επισκέπτες με διανυκτέρευση συνδύασαν το εταιρικό ταξίδι με την αναψυχή σε ποσοστό 34% το 2015, μια εκπληκτική αύξηση από το 2% που βρισκόταν το 2011. Η NYC & Company ανέφερε ότι στοχεύει τους business ταξιδιώτες στις κινήσεις μάρκετινγκ που κάνει και ότι δημιουργεί νέα προγράμματα για ταξίδια με τον/την σύζυγο. Επίσης, προωθεί αξιοθέατα της πόλης που είναι κατάλληλα για οικογένειες.

Το Dallas Convention & Visitors Bureau αποκάλυψε ότι το 2015, το 23% των business ταξιδιωτών του ανέφερε την αναψυχή ως έναν πρόσθετο σκοπό για τα ταξίδια τους. Ως απάντηση σε αυτή τη στάση, το γραφείο παρέχει επιπλέον τον πρώτο τουριστικό οδηγό για τους business ταξιδιώτες - εκτός από τον κανονικό του οδηγό. “Οι ταξιδιώτες μας, εταιρικοί και αναψυχής, αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς, έτσι είναι μια καλή περίοδος να παρέχουμε περιεχόμενο και για τις δύο περιπτώσεις”, είπε ο Frank Librio, αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ.

Η Liz Perry της Travel Juneau στην Αλάσκα, είπε: “Βλέπουμε ξεκάθαρη αύξηση στις προσθήκες δραστηριοτήτων αναψυχής για τους εταιρικούς ταξιδιώτες”. Στην προσπάθειά της να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, η Travel Juneau ενθαρρύνει τους διοργανωτές εκδηλώσεων να προσφέρουν πακέτα διαμονής πριν και μετά τις εκδηλώσεις. “Βοηθάμε προτείνοντας δραστηριότητες με βάση τις προτιμήσεις των συμμετεχόντων και μετά επικοινωνούμε με τους εταίρους μας, με ειδικές τιμές για τους ενδιαφερόμενους”, είπε η Perry. “Πρόσφατα μια ομάδα πωλητών ποδηλάτων αξιοποίησε τις προτεινόμενες δραστηριότητες του Juneau, και σχεδόν κάθε παρευρισκόμενος στο meeting έφερε μαζί του την οικογένειά του, παρατείνοντας έτσι τη διαμονή του σχεδόν για μια εβδομάδα”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top