Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Expedia εγκαταλείπει, ύστερα από επικρίσεις, τη στρατηγική του 'dimming'
Online booking

Η Expedia εγκαταλείπει, ύστερα από επικρίσεις, τη στρατηγική του 'dimming'

Οι μεγαλύτεροι επικριτές της Expedia ισχυρίστηκαν ότι το "dimming" (αφαίρεση φωτογραφιών ή άλλων πληροφοριών για κάποιο ξενοδοχείο) χρησιμοποιούταν για να τιμωρήσει τα ξενοδοχεία που δεν της προσέφεραν τις καλύτερες δυνατές τιμές.

Η διαδικασία κατά την οποία τα αποτελέσματα αναζήτησης για κάποια ξενοδοχεία δεν εμφανίζονται σε περίοπτες θέσεις ή δεν περιλαμβάνουν κάποιους τύπους μηντιακού περιεχομένου απορρίπτεται πλέον από την Expedia.

Ο όμιλος (που περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα online κρατήσεων κρατήσεων ξενοδοχείων Expedia, Hotels.com και Venere), ανακοίνωσε ότι η λεγόμενη “dimming” πρακτική θα καταργηθεί σταδιακά ύστερα από το feedback που έλαβε τόσο από τα ξενοδοχεία όσο και τους ταξιδιώτες.

Η ιδέα πίσω από αυτή τη στρατηγική ήταν να αφαιρούνται φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης ενός χρήστη για κάθε κατάλυμα, το οποίο η Expedia “υποβάθμιζε” την προβολή του, θεωρώντας ότι “προσέφερε χαμηλή αξία για τον καταναλωτή” σε σύγκριση με άλλα ξενοδοχεία.

Η τακτική αυτή της Expedia ήρθε στο προσκήνιο στις αρχές του τρέχοντος έτους, όταν τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με το θέμα από την οπτική γωνία των καταναλωτών, επικρίνοντας την Expedia για το ότι είναι “ο πιο σημαντικός ρυθμιστής προβολής στο χώρο” (του online booking) και ότι η συγκεκριμένη πρακτική φέρεται να περιορίζει τις επιλογές των καταναλωτών.

Οι μεγαλύτεροι επικριτές του συγκεκριμένου OTA ισχυρίστηκαν ότι το “dimming” χρησιμοποιούταν για να “τιμωρήσει” ξενοδοχεία που δεν του προσέφεραν τις καλύτερες δυνατές τιμές.

Είτε πρόκειται για άσκηση περαιτέρω κριτικής ή απλά απόκτηση γνώσης από ένα “πείραμα”, όπως το αποκάλεσε η Cyril Ranque, President Lodging Partner Services της Expedia, η εταιρεία υποστηρίζει ότι η προσέγγιση αυτή “δε βελτίωνε τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή”.

“Η πρακτική αυτή δημιουργήθηκε για να ενισχύσει πιθανώς τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών, καθώς και την αποτελεσματικότητα με την αφαίρεση φωτογραφιών και συναφούς περιεχομένου από ένα πολύ μικρό αριθμό καταλυμάτων, για τα οποία ο αλγόριθμός μας εξακρίβωσε ότι προσφέρουν χαμηλή αξία για τον καταναλωτή. Ύστερα από προσεκτική ανασκόπηση των δεδομένων, η πρακτική αυτή έχει τώρα φτάσει στο τέλος της”, αναφέρει εκπρόσωπος της Expedia.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024