Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

4o Travel Trade Athens Δήμου Αθηναίων: Αριθμός ρεκόρ 3.000 BTB συναντήσεων

Τατιάνα Ρόκου - 04 Οκτώβριος 2016, 12:20

Ο δήμαρχος της Αθήνας, κ. Γ. Καμίνης το 2014, ανέφερε ότι η πρωτεύουσα 'εκτινάχθηκε 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως'.


Αριθμός ρεκόρ 3.000 συναντήσεων, μεταξύ ξένων τουριστικών επιχειρήσεων και ελληνικών για την προώθηση της Αθήνας, στο φετινό Travel Trade Athens που διοργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).

Οι 95 επιλεγμένοι της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, που ήρθαν στην Αθήνα, πραγματοποίησαν τελικά 3.000 συναντήσεις με 155 ελληνικές εταιρίες, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με αντικείμενο το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και τον συνεδριακό τουρισμό.

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τα αποτελέσματα του 4ου Travel Trade Athens, τόνισε ότι η τουριστική κίνηση της Αθήνας καταγράφει θεαματική αύξηση την διετία 2014–2016, σημειώνοντας ότι τα 4,1 εκατ. τουρίστες που την επισκέφθηκαν το 2015, αποτελεί την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για την Αθήνα. Πρόσθεσε επίσης ότι η πόλη, το 2014, εκτινάχθηκε 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως.



Ο κ. Καμίνης χαρακτήρισε θεαματική χαρακτήρισε την ανάκαμψη της Αθήνας και στη διεθνή αγορά συνεδριακού τουρισμού, επισημαίνοντας ότι με την Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης documenta to 2017 και την ανακήρυξη της Αθήνας, ως Πρωτεύουσας Βιβλίου το 2018, καθώς επίσης τη μετεγκατάσταση της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Λυρικής Σκηνής στις νέες εγκαταστάσεις του Ιδρύματος Πολιτισμού “Σταύρος Νιάρχος”, η Αθήνα καθιερώνεται ως σύγχρονος πολιτιστικός προορισμός. Ο δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι, στο πλαίσιο κινήτρων ανάπτυξης για την πόλη, αποτελεί δέσμευσή του τα δημοτικά τέλη να έχουν μειωθεί 20% έως το 2019.

Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του ο εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Ευρωπαίων Tour Operators, κ. Tom Jenkings τόνισε ότι “η Αθήνα εκπέμπει μία κλασσική αιώνια γοητεία με τα μέλη του να φέρνουν πελάτες από όλο τον κόσμο, αλλά και να ψάχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας, κάτι που το workshop της Αθήνας προσπαθεί να πετύχει”.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος χαρακτήρισε το θεσμό σημαντικότατο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και της Ελλάδας. Επισήμανε ότι ο ΕΟΤ υποστηρίζει κορυφαίες διοργανώσεις που ενδυναμώνουν την θέση του προορισμού της μητροπολιτικής Αθήνας, όπως ο Μαραθώνιος.

Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean Airlines και Diamond Sponsor της διοργάνωσης, τόνισε ότι από τα λίγα καλά της κρίσης είναι η στενότερη συνεργασία μεταξύ των φορέων του δημοσίου με του ιδιωτικού τομέα, και χαρακτήρισε τον Δήμο Αθηναίων ως σταθερό άξονα συνεργασίας. Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι είναι σημαντικές οι επενδύσεις που έχουν γίνει στην πόλη στη γαστρονομία και σε καλά ξενοδοχεία, σημειώνοντας ότι η Aegean έχει προσθέσει τα τελευταία χρόνια 50 προορισμούς.



Ο κ. Νίκος Καμπανόπουλος, General Manager της VISA Europe, Greece, Cyprus, Bulgaria, η οποία επίσης ήταν Diamond Sponsor της διοργάνωσης, τόνισε την εξαιρετική δυναμική που παρουσιάζει ο τουρισμός παγκοσμίως, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι έως το 2025, περισσότερες από 280 εκατ. οικογένειες σχεδιάζουν τουλάχιστον ένα ταξίδι στο εξωτερικό τον χρόνο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι η VISA υποστηρίζει τον ελληνικό τουρισμό με ειδικές ενημερωτικές καμπάνιες καθώς και άλλες δράσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), κ. Αλέξης Γαληνός ανέφερε ότι στο φέτος στο 4ο Travel Trade Athens σημειώθηκε σημαντική αύξηση στο ενδιαφέρον και τη συμμετοχή ξένων buyers, κατά 20%, ενώ το ποσοστό ικανοποίησης ανέβηκε στο 91,5%, που είναι το υψηλότερο από όλα τα Travel Trade Athens μέχρι σήμερα.​



H διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων, της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών και Τουρισμού, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού.

Χορηγοί και υποστηρικτές ήταν: Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, οι εταιρείες Big Olive, City Walks, Key Tours, Beyond Athens, Αthens Walking Tour, Meliartos, τα εστιατόρια Χύτρα και Fuga, τα προϊόντα Korres και Yolenis, τα οινοποιεία-κτήματα Βασιλείου, Άωτον, Εύοινος, η Λίμνη Βουλιαγμένης, καθώς και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, η Στέγη Τεχνών & Γραμμάτων  Ίδρυμα Ωνάση και το Κέντρο Πολιτισμού  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Χορηγοί επικοινωνίας ήταν τα: GTP - Greek Travel Pages, Hellenic Traveling Internet, Hotel & Restaurant, Χρήμα & Τουρισμός, MICE & More, ΜICE & Tourism Around the World, Tourism Today, Tourism Press, Τουριστική Αγορά, Tornos News, Τravel Daily News και Travelling News.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top