Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήNέα ψηφιακή καμπάνια της Marketing Greece για την ελληνική πρωτεύουσα
Προβολή προορισμού

Nέα ψηφιακή καμπάνια της Marketing Greece για την ελληνική πρωτεύουσα

Η νέα ψηφιακή καμπάνια της Marketing Greece αποκαλύπτει την πολύπλευρη προσωπικότητα της ευρωπαϊκής μητρόπολης και
υποδέχεται το κοινό στην πόλη που δεν ξεκουράζεται ποτέ.

Ισορροπώντας αρμονικά μεταξύ κλασικού και μοντέρνου, αρχαίου πολιτισμού και urban τρόπου ζωής, παραδοσιακών γεύσεων και καινοτόμου γαστρονομίας, φυσικής ομορφιάς και έντονης αστικής ζωής, η Αθήνα ξεδιπλώνει τον πολυδιάστατο χαρακτήρας της στο discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, και σαγηνεύει το κοινό με τη μοναδικότητα της.
 
Μέσα από το ειδικά σχεδιασμένο microsite, η νέα ψηφιακή καμπάνια της Marketing Greece για την ελληνική πρωτεύουσα, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν μια από τις 12 ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρει η πόλη, συμμετέχοντας σε διαγωνισμό με έπαθλο ένα συναρπαστικό ταξίδι. Παράλληλα, έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μοναδικές προσφορές διακοπών για την Αθήνα και να προβούν σε άμεση κράτηση. 
 
Η ψηφιακή καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Νοεμβρίου και περιλαμβάνει αφιερώματα στην ψηφιακή πλατφόρμα και τα social media του Discovergreece.com, που ξεπερνούν το 1.000.000 φίλους, καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης σε αγορές στόχους της Ευρώπης.
 
Στόχος της νέας καμπάνιας είναι η ανάδειξη της πόλης σε city break προορισμό και η περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, επιτυγχάνοντας παράλληλα επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη.
 
Η ψηφιακή καμπάνια υλοποιείται σε συνεργασία με την Aegean και το ξενοδοχείο AthensWas.

 

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024