Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήVideo καμπάνια για τα Χανιά από τη Marketing Greece και την Ένωση Ξενοδόχων N. Χανίων
Προώθηση προορισμού

Video καμπάνια για τα Χανιά από τη Marketing Greece και την Ένωση Ξενοδόχων N. Χανίων

Για τις ανάγκες του νέου, μοντέρνου ύφους, video, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στα Χανιά, πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα σύγχρονης κινηματογράφησης στον προορισμό, ενώ για την αποτύπωση του ξεχωριστού χαρακτήρα των Χανίων, δημιουργήθηκε ειδική μουσική που συνδυάζει περίτεχνα γνώριμους κρητικούς ήχους με σύγχρονα ακούσματα.

Με το νέο video των Χανίων “Chania. The Cretan Soul”, η Marketing Greece και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων υποδέχονται την νέα τουριστική σΕζόν, με μια νέα ψηφιακή καμπάνια, η οποία θα “τρέξει” το α’ τρίμηνο του 2017.

Κλείνοντας μέσα τους γεύσεις και εμπειρίες από όλη την Κρήτη, τα Χανιά ξεδιπλώνουν τον αυθεντικό και θαυμαστό κόσμο τους, μέσα από το διάρκειας 2 λεπτών video, και αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα. Ο δυναμισμός, το πάθος και οι αξίες των Χανίων ντύνουν τα πλάνα της ταινίας και ταξιδεύουν την σκέψη και την ψυχή στο μεγαλείο του νησιού. Το σύγχρονο αστικό κέντρο των Χανίων διαδέχεται την ατμοσφαιρική Παλιά Πόλη, και ο φάρος του ενετικού λιμανιού σηματοδοτεί το πέρασμα από το χθες στο σήμερα. Αρχαία θέατρα, μνημεία από τα νεότερα χρόνια, μουσεία που κρύβουν μέσα στις αίθουσες τους την συναρπαστική ιστορία του τόπου. Εκπληκτικές παραλίες Καραϊβικής, με τη ροζ άμμο να προσδίδει μια νέα διάσταση στην έννοια του μοναδικού. Παραδοσιακά χωριά, συναρπαστικά φαράγγια, θαλάσσια σπήλαια, όρη και πεδιάδες. Άνθρωποι που μετουσιώνουν τις αξίες της ζωής σε καθημερινές πράξεις.

Για τις ανάγκες του νέου, μοντέρνου ύφους, video, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στα Χανιά, πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα σύγχρονης κινηματογράφησης στον προορισμό, ενώ για την αποτύπωση του ξεχωριστού χαρακτήρα των Χανίων, δημιουργήθηκε ειδική μουσική που συνδυάζει περίτεχνα γνώριμους κρητικούς ήχους με σύγχρονα ακούσματα.

Με βασικό “όχημα” το video, η Marketing Greece έχει σχεδιάσει, για την τουριστική σεζόν 2017, μια πολυεπίπεδη καμπάνια προβολής, η οποία περιλαμβάνει πλήρες πρόγραμμα ψηφιακής προώθησης μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Το 2016 υλοποιήθηκε πρόγραμμα προβολής και προώθησης των Χανίων στο Discovergreece.com, που περιελάμβανε τον σχεδιασμό και ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής καμπάνιας με αφιερώματα, Pick & Win διαγωνισμό και social media προώθηση, ενώ πρόσφατα υλοποιήθηκε και το group bloggers’ trip, στο πλαίσιο του θεσμού των Blogtrotters της Marketing Greece.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024