Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟλοκληρώθηκε η καμπάνια 'Now is the time' για την προσέλκυση τουριστών της 'τελευταίας στιγμής'
ΕΟΤ

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια 'Now is the time' για την προσέλκυση τουριστών της 'τελευταίας στιγμής'

Το site nowisthetime.gr βασίστηκε στη δημιουργική ιδέα ο χρήστης να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες ανά περιφέρεια και κατόπιν να κάνει άμεσα κράτηση για το ταξίδι του στην Ελλάδα.

Από ένα τετραήμερο ταξίδι σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο θα μπορούν να απολαύσουν δωρεάν τρία ζευγάρια, που συμμετείχαν διαδραστικά μέσω Facebook στη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤNow is the time” για την προσέλκυση τουριστών της “τελευταίας στιγμής”.

Τα ονόματα των τριών τυχερών κληρώθηκαν παρουσία συμβολαιογράφου, στα Γραφεία του ΕΟΤ (Τσόχα 7, Αθήνα) από τον γενικό γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλο, την αναπληρώτρια γενική διευθύντρια ΕΟΤ κα Αθηνά Σπακουρή και τη διευθύντρια Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης κα Πηνελόπη Νομπιλάκη.

Υπενθυμίζεται ότι τα τρία ταξίδια περιλαμβάνουν δωρεάν εισιτήρια και διαμονή τριών διανυκτερεύσεων για έξι συνολικά  άτομα, ως έπαθλα  για τη συμμετοχή τους στην μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια που “έτρεξε” ο ΕΟΤ από τις 22 Αυγούστου μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου

Η δράση περιελάμβανε την ανάπτυξη του site: http://www.nowisthetime.gr και τη δημιουργία του Hashtag: #NowIsThe Time, το οποίο προωθήθηκε μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων  του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές αγορές και συγκεκριμένα: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, ΗΠΑ και Καναδά.  

Το site βασίστηκε στη δημιουργική ιδέα ο χρήστης να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες ανά περιφέρεια και κατόπιν να κάνει άμεσα κράτηση για το ταξίδι του στην Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του μπορούσαν μέσω του site να μοιραστούν στο λογαριασμό τους στο Facebook, φωτογραφίες και video ανα περιφέρεια και έτσι αυτόματα να συμμετέχουν στην κλήρωση για τα 3 ταξίδια των 2 ατόμων, που προαναφέρθηκαν. Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες μετείχαν ενεργά στην καμπάνια δημιουργώντας δημοσιότητα στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως και προσδίδοντάς της “viral” χαρακτήρα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024