Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Expedia ανακατευθύνεται διαφημιστικά, από την Google, στο Facebook
Online travel

Η Expedia ανακατευθύνεται διαφημιστικά, από την Google, στο Facebook

Δεν είναι ποτέ έξυπνο για τις εταιρείες να εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από πλατφόρμες-μεσάζοντες, και με αυτό το σκεπτικό, η Expedia ελπίζει να μειώσει την εξάρτησή της από τις διαφημίσεις στην Google, 'χτίζοντας' σχέσεις συνεργασίας με το Facebook και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Expedia, Dara Khosrowshahi ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει σε διαφημίσεις μέσω του Facebook ή άλλων μέσω κοινωνικής δικτύωσης. “Ένας ανασταλτικός παράγοντας για την Expedia είναι ότι η εταιρεία δεν μπορούσε μέχρι σήμερα να προσδιορίσει επαρκώς τις ταξιδιωτικές προθέσεις (του κοινού), στο βαθμό που θα ήθελε να το κάνει μέσω του Facebook”, είπε.

Ο Khosrowshahi δήλώσε ότι κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου, η συμμετοχή της Expedia στο δυναμικό πρόγραμμα ταξιδιωτικών διαφημίσεων του Facebook είναι “μια πολλά υποσχόμενη περιοχή για εμάς. Η διαφημιστική μας καμπάνια μέσω του Facebook συνεχίζει να αυξάνεται σημαντικά και είναι καταπληκτικοί συνέταιροι. Έτσι είμαστε αρκετά αισιόδοξοι σε αυτό το κομμάτι”.

“Ο στόχος μας στο Facebook είναι να μπούμε σε αυτό το κανάλι -και σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης σε ουσιαστικό επίπεδο και με αυτό εννοούμε να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις εκάστοτε προθέσεις, με έναν ακριβέστερο τρόπο”, είπε ο Khosrowshahi. “Δεν το έχουμε καταφέρει ακόμη πλήρως αυτό, ωστόσο δουλεύουμε πολύ σκληρά με τους συνεργάτες μας πάνω στο Facebook και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό σημείο”.

“Ο επαναπροσδιορισμός στόχων είναι αρκετά ενδιαφέρων, και προφανώς επενδύουμε σε αυτό. Υπάρχουν κάποιες διαφωνίες ως προς το πόσο σταδιακή είναι αυτή η διαφήμιση, αλλά συνεχίζουμε να συγκεντρώνουμε στοιχεία, συνεχίζουμε να αυξάνουμε τη δαπάνη και ο στόχος είναι να την φτάσουμε στα επίπεδα της Google, αν μπορούμε”.

Οι δαπάνες της Expedia σε πωλήσεις και marketing αυξήθηκαν κατά 27,7%, στα 1,2 δισ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους και ένα μεγάλο μερίδιο αυτών πηγαίνει στις διαφημίσεις στην Google. Ο στόχος της Expedia είναι να διαφοροποιήσει περεταίρω τις δαπάνες της για το marketing και τη διαφήμιση, εμπλέκοντας περισσότερο το Facebook σε αυτόν τον κλάδο.

Και η Expedia δεν είναι η μόνη από τον τουριστικό κλάδο που εμφανίζει αυξημένο ενδιαφέρον για διαφήμιση στο Facebook.

Ενώ παλαιότερα υπήρχε μια απαξίωση του Facebook ως πλατφόρμας μάρκετινγκ – όπως από πολλούς ακόμη στον τομέα του τουρισμού – ο διευθύνων σύμβουλος του Priceline Group, Darren Huston, δήλωσε το 2015 ότι οτα εμπορικά του σήματα επιτέλους άρχισαν να βρίσκουν το δρόμο τους, ύστερα από ανακατεύθυνση της προώθησης μέσω Facebook.

Εν τω μεταξύ, η Expedia συνεργάζεται με το Facebook και εκτός διαφήμισης. Ο Khosrowshahi δήλωσε στις 27 Οκτωβρίου ότι η εταιρεία πειραματίζεται με το Messenger του Facebook και πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα επιτρέπει στους πελάτες της να κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024