Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤο Facebook αναζητά τι καθορίζει την εταιρική 'πίστη' των ταξιδιωτών
Τάσεις

Το Facebook αναζητά τι καθορίζει την εταιρική 'πίστη' των ταξιδιωτών

Τα δεδομένα έρευνας του Facebook IQ έδειξαν ότι η τιμή δεν παίζει πάντα ρόλο στην απόφαση του κάθε ταξιδιώτη. Οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι προτιμούν τις εταιρείες που προσφέρουν εμπειρία, πάνω από συνέπεια, κόστος και ποιότητα. Ίσως οι άνθρωποι θα είναι πάντα πρόθυμοι να πληρώσουν για πράγματα που θα τους μείνουν αξέχαστα.

Το 2016 υπήρξε καθοριστικό έτος για ta προγράμματα επιβράβευσης σε όλη την τουριστική βιομηχανία -μία από τις τελευταίες κινήσεις ήταν από τα Hyatt Hotels, τα οποία και αντικατέστησαν τα παλαιότερα προγράμματα επιβράβευσής τους με νέα.

Κάποιες από τις αλλαγές που πραγματοποίησαν αεροπορικές και ξενοδοχειακές εταιρείες έχουν να κάνουν με τη σχέση των πελατών τους με τα προγράμματα επιβράβευσης, με τους πόντους που κερδίζουν και την εξαργύρωσή τους για να πάρουν μίλια, καθώς και τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες που καλύπτουν πολλαπλά εμπορικά σήματα.

Αυτά προέκυψαν από μια πρόσφατη έρευνα από το Facebook IQ, τον ερευνητικό “βραχίονα” του Facebook, κατά την οποία εξετάστηκαν περίπου 14.700 ενήλικες ηλικίας 18 ετών και άνω στις ΗΠΑ τον Μάρτιο του 2016 και μετρήθηκε η “πίστη” τους σε πέντε διαφορετικούς κλάδους – ασφάλιση αυτοκινήτου, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, παντοπωλεία και εστιατόρια. Στην έρευνα συμμετείχαν τόσο άνθρωποι που ήταν πιστοί σε εμπορικά σήματα και εκείνοι που έκαναν τακτικές αγορές αγοράζοντας πάντα μια συγκεκριμένη μάρκα, όσο και ταξιδιώτες που δεν ήταν πιστοί σε εμπορικά σήματα.

Τα δεδομένα έδειξαν ότι η τιμή δεν παίζει πάντα ρόλο στην απόφαση του κάθε ταξιδιώτη. Η έρευνα ζήτησε από τους ερωτηθέντες να περιγράψουν τις εταιρείες που προτιμούν περισσότερο και οι περισσότερες απαντήσεις κατηγοριοποιήθηκαν ανάλογα με τη συνέπεια, το κόστος, την ποιότητα και την εμπειρία. “Με διαφορά, η μεγαλύτερη ομάδα ήταν αυτή της εμπειρίας”, αναφέρει η μελέτη. “Ίσως οι άνθρωποι θα είναι πάντα πρόθυμοι να πληρώσουν για πράγματα που θα τους μείνουν αξέχαστα”.

Οι πιστοί στα εμπορικά σήματα δήλωσαν ότι το service και η εμπιστοσύνη, οι “ακρογωνιαίοι λίθοι” μιας ευχάριστης ταξιδιωτικής εμπειρίας, είναι τα πιο σημαντικά για αυτούς σε σχέση με τις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία.

Οι τακτικοί αγοραστές ή οι ερωτηθέντες που είπαν “κάνω τακτικές αγορές από μια εταιρεία, αλλά δεν είμαι πιστός σε αυτή” (αλλά θα μπορούσαν να γίνουν πιστοί) δήλωσαν ότι η τιμή, η διαθεσιμότητα των πτήσεων, οι προορισμοί και οι τιμές ήταν οι κυριότεροι παράγοντες για την επιλογή των αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων.

Οι “Millennials” (ηλικίες 18-34) είναι λιγότερο πιστοί στις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία, εκεί δηλαδή όπου η εμπειρία και η τιμή παίζουν μεγαλύτερο ρόλο, απ’ότι σε άλλους τομείς, αναφέρει η έρευνα. “Οι Millennials επίσης θέλουν να είναι πιστοί στις εταιρείες τους: είναι 1,75 φορές πιο πιθανό από τους Baby Boomers (ηλικίες 50+) να δηλώσουν ότι θα ήθελαν να είναι πιστοί σε εταιρείες”, σημειώνεται στην έρευνα.

Το Facebook IQ επίσης αποκάλυψε ότι οι ερωτηθέντες “Millennials” (που ήταν μέλη προγράμματος επιβράβευσης) ήταν 2,33 φορές και 2 φορές πιο πιθανό για τις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία αντίστοιχα, να αναφέρουν δυσκολία προσέγγισης ή επικοινωνίας με το εμπορικό σήμα.

Η Maryam Banikarim, υπεύθυνη μάρκετινγκ της Hyatt Global, δήλωσε ότι η στρατηγική πίσω από το πρόγραμμα επιβραβεύσεων της Hyatt είναι να “χτίσουμε μια κοινότητα και να αλληλοεπιδρούμε με τους πελάτες μας”.

Η πρόσφατη επέκταση των προγραμμάτων επιβράβευσης της Wyndham Worldwide συμβαδίζει με τις προτιμήσεις των τακτικών πελατών, που επιλέγουν την εκάστοτε τοποθεσία ως την αιτία επιλογής της εταιρείας. Τα μέλη του Wyndham Rewards μπορούν να επιλέξουν να εξαργυρώσουν τους πόντους τους σε 25.000 ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και ξενοδοχειακές μονάδες timesharing, μια μεγάλη ώθηση (και κίνητρο) σε σχέση με τα 8.000 ξενοδοχεία στα οποία είχαν πρόσβαση έως τώρα.

Τον περασμένο μήνα, η Delta Air Lines ανέφερε ότι πειραματίζεται με έναν νέο τρόπο να τιμολογεί τα εισιτήρια από συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Virgin Atlantic. Οι τακτικοί πελάτες των αεροπορικών εταιρειών που ρωτήθηκαν στην έρευνα, είπαν ότι οι κυριότεροι παράγοντες για την επιλογή των εισιτηρίων τους είναι η διαθεσιμότητα και η τιμή.

Η τιμή είναι συχνά το καίριο σημείο για πολλούς ταξιδιώτες. Η Marriott International αποκτώντας την Starwood Hotels & Resorts για 13,3 δισ. δολ., έδωσε την ευκαιρία στα μέλη των προγραμμάτων Marriott Rewards και SPG να αποκτήσουν καλύτερη πρόσβαση σε αποκλειστικές εμπειρίες, όπως συναυλίες ή ιδιωτικές εκδρομές στις γειτονιές των ξενοδοχείων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024