Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΟι αγορές Leisure, MICE και Luxury Travel στο επίκεντρο της φετινής Greek Tourism Expo
Εκθέσεις

Οι αγορές Leisure, MICE και Luxury Travel στο επίκεντρο της φετινής Greek Tourism Expo

Εκατόν είκοσι επιλεγμένοι Hosted Buyers από 35 χώρες (Ευρώπη, Σκανδιναβία, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή, Ασία, ΗΠΑ και Καναδά) θα δώσουν το "παρών" για Β2Β συναντήσεις με τους εκθέτες στοχεύοντας στη σύναψη εμπορικών συμφωνιών.

Η έκθεση Greek Tourism Expo, που πραγματοποιείται 25-27 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, συνεχίζει την προετοιμασία της διοργάνωσή της.

  • Εκατόν είκοσι επιλεγμένοι Hosted Buyers από 35 χώρες (Ευρώπη, Σκανδιναβία, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή, Ασία, ΗΠΑ και Καναδά) θα δώσουν το “παρών” για Β2Β συναντήσεις με τους εκθέτες στοχεύοντας στη σύναψη εμπορικών συμφωνιών.
  • Διεθνείς δημοσιογράφοι τουρισμού που θα συμμετέχουν στην έκθεση θα προβάλλουν στα διεθνή Μέσα το ελληνικό τουριστικό προϊόν
  • Εκθέτες, ορισμένοι από τους οποίους αποτελούν τους leaders της ελληνικής τουριστικής αγοράς, θα συμμετέχουν δυναμικά στη προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
  • Εμπορικοί Επισκέπτες του τουριστικού, αλλά και άλλων κλάδων της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς θα συναντήσουν τους εκθέτες για να προσφέρουν στην εκθεσιακή τους συμμετοχή πολλαπλασιαστική αξία με νέες συνεργασίες.

Η έκθεση θα εστιάσει το ενδιαφέρον της σε τρεις μεγάλους τομείς τουρισμού: Leisure, MICE και Luxury Travel, αλλά ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στους κλάδους MICE και Business Travel. Επιλεγμένοι Buyers από το εξωτερικό που διοργανώνουν Meetings, Incentives, Conferences & Events για διεθνείς βιομηχανίες φαρμάκων και αυτοκινήτων, τραπεζών, ασφαλιστικών εταιρειών, ποδοσφαιρικών ομάδων, αθλητικών clubs, νοσοκομείων, επιμελητηρίων, οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.λπ. θα συμμετέχουν στην έκθεση και θα πραγματοποιήσουν Β2Β meetings με τους εκθέτες. Η δυναμική των Β2Β meetings ισχυροποιείται από τη συμμετοχή οργανισμών, μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών και υπουργείων άλλων κρατών.

Για τις υπηρεσίες Hospitality management, e-travel, καθώς και τα συστήματα εφαρμογών πληροφορικής για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία, μία πλειάδα εκθετών θα παρουσιάσει στους επισκέπτες καινοτόμα προϊόντα και λύσεις.

Δημοσιογράφοι από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Ρωσία, την Ολλανδία και την Ιταλία, έχουν προσκληθεί και θα παραβρεθούν στην έκθεση. Οι δημοσιογράφοι, μεταξύ άλλων, θα επισκεφθούν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, θα ξεναγηθούν στο Μουσείο Ακρόπολης και θα γευματίσουν στο Ιστορικό Τρίγωνο της Αθήνας.

Special Events

  • Εκδήλωση του ΞΕΕ: Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος θα παρουσιάσει την εκδήλωση με θέμα: “Διαδυκτιακές δράσεις ΞΕΕ που συμβάλλουν στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού: Ηλεκτρονική πλατφόρμα TRIP2ATHENS.COM”.
  • Εκδήλωση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ): Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου και ώρα 11.00-13.00, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της έκθεσης την εκδήλωση με θέμα: “Τουριστική Αξιοποίηση Ακίνητης Περιουσίας – Χωροταξικός Σχεδιασμός και Τουριστική Ανάπτυξη”. Ομιλητές: Γιώργος Στασινός, πρόεδρος ΤΕΕ, Κων/νος Καρατσώλης, νομικός συνεργάτης ΤΕΕ (“Ζητήματα Εφαρμογής Πολεοδομικού Δικαίου στο πλαίσιο τουριστικής αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας”), Γεωργία Γιαννακούρου, αναπλ. καθηγήτρια Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (“Χωροταξικός Σχεδιασμός και Τουριστική Ανάπτυξη”), Γιώργος Τζιάλλας, γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Υπουργείο Τουρισμού.
  • Εκδήλωση Expedia Inc.: Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου η Expedia Inc. θα παρουσιάσει την εκδήλωση με θέμα: “Expedia Inc – Online ταξιδιωτικές τάσεις”, με ομιλητές τους: Mariah Assunção (Business Development Manager, Media Solutions), Michael Korkias (Sr Marketing Manager, Hotels.com) και Νίκο Σιγλίδη (Market Manager Aθήνας).
  • Εκδήλωση της Google: Tην Παρασκευή 25 Νοεμβρίου και ώρες 13.00-15.00 η Google θα πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα: “Τα 5 Βασικά Εργαλεία για μια Επιτυχημένη Διαδικτυακή Παρουσία”. Θεματολογία του σεμιναρίου: Ποιά είναι τα 5 βασικά εργαλεία και πως μπορεί να τα χρησιμοποιήσει μία τουριστική επιχείρηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να αναπτυχθεί και να αποκτήσει περισσότερους πελάτες (ιστοσελίδα, social media, Google My Business, διαφήμιση, analytics). Ομιλητής ο κ. Στέλιος Ντουράκης, ένας εκ των Online Advisors της πρωτοβουλίας. To σεμινάριο αφορά επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, εστίαση, ενοικίαση σκαφών ή αυτοκινήτων/moto, καφέ – μπαρ κ.λπ.) κι έχουν ένα αρχικό ή μεσαίο επίπεδο ενασχόλησης με το διαδίκτυο και την προώθηση των υπηρεσιών τους μέσα από αυτό (π.χ. επιχειρήσεις που δεν έχουν παρουσία στο διαδίκτυο ή έχουν ιστοσελίδα και θέλουν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής τους παρουσίας κ.λπ.).
  • Εκδήλωση CYTA, CISCO, IT Concept: Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου και ώρα 11.00-13.00, η Cyta Hellas μαζί με την Cisco Hellas και την IT Concept, θα παρουσιάσουν πως οι τηλεπικοινωνιακές υποδομές και οι Νέες Τεχνολογίες αποτελούν κρίσιμα εργαλεία για τον τουριστικό κλάδο και βοηθούν στην ανταγωνιστικότητα των τουριστικών επιχειρήσεων. Η τεχνολογία εκτός του ότι μπορεί να αλλάξει την εικόνα του τουρισμού είναι και εκείνη που μπορεί να δώσει ώθηση στον τουρισμό. Η εκδήλωση έχει θέμα: “Τηλεπικοινωνιακές Υποδομές & Νέες Τεχνολογίες: Κρίσιμα Εργαλεία για τον Τουριστικό Κλάδο”.

Τιμώμενη περιφέρεια της έκθεσης είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η Έκθεση τελεί υπό την Αιγίδα των: Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, ΕΟΤ, ΞΕΕ, HAPCO και ΤΕΕ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024