Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Συμφωνίες για συνεργασία με τους μεγαλύτερους πολωνικούς TOs επιζητά ο Δήμος Χερσονήσου

Βίκυ Καραντζαβέλου - 07 Δεκέμβριος 2016, 15:30

Από το 2009 έως το 2015, οι Πολωνοί τουρίστες έχουν αυξηθεί στην Ελλάδα, από τις 203.000 στις 755.000. To 2016 υπολογίζεται ότι πέρασαν τις 820.000, ενώ για τα δύο επόμενα χρόνια προβλέπεται σημαντική αύξηση εξίσου, αγγίζοντας σύντομα το 1 εκατ. επισκεπτών.


Δυναμική παρουσία  πραγματοποίησε ο Δήμος Χερσονήσου στην 2η τουριστική έκθεση Grecka Panorama, που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό στάδιο National Stadium PGE NARODOWY στη Βαρσοβία της Πολωνίας, από 3 έως και 4 Δεκεμβρίου 2016.

Στην έκθεση συμμετείχαν συνολικά 120 εκθέτες, από όλη την Ελλάδα και έγιναν περισσότερες από 600 συναντήσεις Β2Β. Οι επισκέπτες φέτος αυξήθηκαν από τους 4.800 το 2015, στους 7.000.

Παρόντες από το νησί ήταν η Περιφέρεια Κρήτης και από το Νομό Ηρακλείου το Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου και ο Δήμος Χερσονήσου.

Πρόκειται για μια νέα αγορά που παρουσιάζει αυξητικές κινήσεις και αξίζει να σημειωθεί πως από το 2009 έως το 2015, οι  Πολωνοί τουρίστες έχουν αυξηθεί από τις 203.000 στις 755.000. To 2016 υπολογίζεται ότι πέρασαν τις 820.000, ενώ για τα δύο επόμενα χρόνια προβλέπεται σημαντική αύξηση εξίσου, αγγίζοντας σύντομα το 1 εκατ. επισκεπτών.



Ένα από τα πιο σοβαρά στοιχεία που επιβεβαιώνουν τη δυναμική της πολωνικής αγοράς και το ενδιαφέρον της Ελλάδας για τη συγκεκριμένη χώρα είναι ότι ο ΕΟΤ, που έως σήμερα έχει κλείσει ορισμένα από τα γραφεία του σε χώρες της Ευρώπης (και εκτός), σύντομα ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία νεοσύστατου γραφείου του στην Πολωνία.

Ανάμεσα στις προωθητικές κινήσεις, για την πολωνική αγορά, του Δήμου Χερσονήσου συγκαταλέγονται:
1. Συμφωνίες για συνεργασία και συμμαχίες με τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς της πολωνικής αγοράς
2. Διαρκή επικοινωνία και συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Πολωνία για την προώθηση του Δήμου Χερσονήσου.
3. Συνεργασία με το τμήμα Εμπορίου και Δημοσίων Σχέσεων της πολωνικής Πρεσβείας στην Ελλάδα.
4. Έναρξη συνεργασίας με διαμορφωτές κοινής γνώμης, όπως bloggers, δημοσιογράφους, ξεναγούς κ.λπ. για την κοινή οργάνωση προωθητικών δράσεων.
5. Συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις, ημερίδες, καταχωρήσεις μηνυμάτων σε πολωνικά ΜΜΕ και αξιοποίηση μέσων προβολής.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, ο οποίος εκπροσώπησε τον Δήμο Χερσονήσου στην Grecka Panorama, δήλωσε: “Η πολωνική αγορά είναι μία πολύ δυναμική και ανερχόμενη, με γοργούς μάλιστα ρυθμούς, αγορά που μας ενδιαφέρει πολύ και στην οποία έχουμε ήδη επενδύσει και συνεχίζουμε να επενδύουμε. Ο Δήμος Χερσονήσου ως τουριστικός προορισμός διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, αλλά και την ετοιμότητα, ώστε να υποδεχθεί και να ικανοποιήσει απόλυτα τους Πολωνούς επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τον πολιτισμό και την κουλτούρα μας, καθώς επίσης και τη γαστρονομία, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ποδηλατικό, ιππικό, θρησκευτικό, περιπατητικό και καταδυτικό. Στόχος μας και στρατηγική μας είναι να έχουμε σημαντική παρουσία, εκτός στις γνωστές και καθιερωμένες χώρες, και σε νέες, σχετικά αγορές, όπου διακρίνουμε την δυνατότητα ανάπτυξης, όπως αυτή της Πολωνίας, διεισδύοντας δυναμικά και διεκδικώντας μερίδιο επισκεπτών για την περιοχή μας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top