Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑνοίγει στις ΗΠΑ το ζήτημα των τηλεφωνικών κλήσεων εν πτήσει
Αερομεταφορές

Ανοίγει στις ΗΠΑ το ζήτημα των τηλεφωνικών κλήσεων εν πτήσει

Σε περισσότερα από 1.700 σχόλια επί του θέματος, το 96% είναι υπέρ της πλήρους απαγόρευσης των κλήσεων και το 2% να τις απαγορεύουν μεν, αλλά να υπάρχουν εξαιρέσεις για έκτακτες ανάγκες. Το υπόλοιπο 2% δήλωσε ότι θα πρέπει να επιτρέπεται στις αεροπορικές εταιρείες να καθορίζουν τις δικές τους πολιτικές.

Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ (DOT) ανακοίνωσε την πρότασή του να ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες και τους πράκτορες εισιτηρίων να ενημερώνουν εκ των προτέρων τους επιβάτες, εάν ο αερομεταφορέας που εκτελεί την πτήση τους, τους επιτρέπει να κάνουν τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιώντας το κινητό τους.

Επί του παρόντος, οι κανόνες της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (FCC) απαγορεύουν τη χρήση κινητών συσκευών εντός συγκεκριμένων ραδιοφωνικών συχνοτήτων, συμπεριλαμβανομένων και των τηλεφωνικών κλήσεων. Ωστόσο, οι υφιστάμενοι κανονισμοί δεν καλύπτουν το ζήτημα της χρήσης WiFi ή και άλλών τρόπων που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων.

“Στους καταναλωτές αξίζει να διαθέτουν σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το αν μια αεροπορική εταιρεία τους επιτρέπει να μιλάνε στο κινητό εν πτήσει, πριν αγοράσουν ένα εισιτήριο και επιβιβαστούν στο αεροσκάφος”, δήλωσε ο Anthony Foxx, γενικός γραμματέας Μεταφορών. “Η σημερινή πρόταση θα εξασφαλίσει ότι οι ταξιδιώτες δεν είναι απροστάτευτοι σε ότι, αφορά στις τηλεφωνικές κλήσεις, καθώς πολλοί απ’αυτούς ενοχλούνται και μόνο στην ιδέα επιβατών να μπορούν να μιλάνε στο κινητό του κατά τη διάρκεια πτήσης”.

Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ πιστεύει ότι το να επιτραπούν οι τηλεφωνικές κλήσεις, χωρίς να παρέχονται οι κατάλληλες ειδοποιήσεις θα είναι αθέμιτη και παραπλανητική πρακτική. Καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται, το κόστος των κλήσεων ομιλίας μπορεί να μειωθεί και η ποιότητά τους πιθανόν να αυξηθεί, οδηγώντας στην επικράτηση των κλήσεων και μεγαλύτερο ρίσκο ζημίας επιβατών.

Σύμφωνα με την πρόταση αυτή, η ενημέρωση σχετικά με το να επιτρέπονται οι τηλεφωνικές κλήσεις σε μια πτήση θα απαιτείται από την αρχή της διαδικασίας. Το DOT θεωρεί ότι οι καταναλωτές θα βρίσκονταν προ δυσάρεστης έκπληξης και ζημίας, αν μάθαιναν μετά την αγορά του εισιτηρίου (ή, ακόμη χειρότερα, μετά την επιβίβαση στο αεροσκάφος) ότι η αεροπορική εταιρεία επιτρέπει τις κλήσεις στις πτήσεις της. Αν τα τηλέφωνα επιτρέπονται σε μια πτήση, η πρόταση του DOT απαιτεί να γνωστοποιείται αυτό το γεγονός από την πρώτη στιγμή. Καμία ανακοίνωση δεν θα είναι φυσικά απαραίτητη, εφόσον στην πτήση δεν θα επιτρέπονται οι τηλεφωνικές κλήσεις.

Το υπουργείο προχωρά σε δημόσια διαβούλευση σχετικά με το εάν η ανακοίνωση αυτή θα είναι επαρκής ή αν θα πρέπει να απαγορευθούν ρητά οι τηλεφωνικές κλήσεις εντός των πτήσεων, προς ή από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τον Φεβρουάριο του 2014 το DOT είχε εκδώσει μια πρώτη ειδοποίηση για τη θέσπιση των προτεινόμενων κανόνων (Advance Notice of Proposed Rulemaking – ANPRM) σχετικά με τη χρήση των κινητών τηλεφώνων στα αεροσκάφη. Σε απάντηση σε αυτήν, ένα σημαντικό ποσοστό όσων τη σχολίασαν εξέφρασαν την αντίθεσή τους σχετικά με τις τηλεφωνικές κλήσεις, με το σκεπτικό ότι είναι ενοχλητικό, ιδιαίτερα στον περιορισμένο χώρο μιας καμπίνας αεροσκάφους.

Τουλάχιστον 24 αεροπορικές εταιρείες, κυρίως στην Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή, επιτρέπουν τις τηλεφωνικές κλήσεις κατά τη διάρκεια πτήσεων. Ωστόσο, οι αμερικανικοί φορείς FCC και DOT εναντιώνονται στην άρση της απαγόρευσης στις ΗΠΑ. Σε περισσότερα από 1.700 σχόλια, το 96% είναι υπέρ της πλήρους απαγόρευσης των κλήσεων και το 2% να τις απαγορεύουν μεν, αλλά να υπάρχουν εξαιρέσεις για έκτακτες ανάγκες. Το υπόλοιπο 2% δήλωσε ότι θα πρέπει να επιτρέπεται στις αεροπορικές εταιρείες να καθορίζουν τις δικές τους πολιτικές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024