Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ αυξανόμενη ζήτηση για την Airbnb πλήττει τα ξενοδοχεία, όχι τους OTA
Διαμοιραζόμενη οικονομία

Η αυξανόμενη ζήτηση για την Airbnb πλήττει τα ξενοδοχεία, όχι τους OTA

Σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (49%) άλλαξαν τις συνήθειές τους και έφυγαν από τα 'παραδοσιακά' ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου, με την ίδια τάση να αναμένεται και για το 2017.

Η χρήση καταλυμάτων της Airbnb αυξάνεται ταχύτερα από ό,τι προέβλεπαν οι παρατηρητές της τουριστικής βιομηχανίας, με τα ξενοδοχεία να είναι οι μεγάλοι χαμένοι στο νέο αυτόν “πόλεμο” για καταλύματα.

Μεγάλη έρευνα (σε 4.000 καταναλωτές σε ΗΠΑ, Ην. Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία) και διάφορες αναλύσεις που την ακολούησαν από την χρηματοοικονομικό κολοσσό Morgan Stanley, αναφέρουν ότι η Airbnb εισχωρεί για τα καλά στον τομέα της φιλοξενίας, με ποσοστά 18-19%, αυξημένα σε σχέση με πέρυσι, που ήταν στο 12%. Η αύξηση αυτή επήρθε σε διάστημα μόλις 12 μηνών και προέρχεται τόσο από τον κλάδο των επαγγελματικών ταξιδιών όσο και από τα ταξίδια αναψυχής, με σχεδόν το 1/5 των ταξιδιωτών και από τους δύο τομείς να έχουν διαμείνει σε καταλύματα της Airbnb.

Παρόλο που η ανάπτυξη αναμένεται να επιβραδυνθεί ελαφρώς κατά τη διάρκεια του επόμενου χρόνου, η διείσδυση της Airbnb είναι πιθανό να φτάσει περίπου το 23-25%. Αυτό που οδηγεί τη ραγδαία αύξηση στη χρήση τέτοιου είδους καταλυμάτων είναι ένας συνδυασμός της υψηλής ευαισθητοποίησης / γνώσης των ταξιδιωτών (75% των καταναλωτών) και τα ακόμη υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης των χρηστών (93%), αναφέρει η Morgan Stanley.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (49%) άλλαξαν τις συνήθειές τους και έφυγαν από τα “παραδοσιακά ξενοδοχεία” κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου, με την ίδια τάση να αναμένεται και για το 2017.

Με τις κρατήσεις των ξενοδοχείων να αποτελούν σημαντικό στήριγμα για τους ΟΤΑ, θα περίμενε κανείς η πτώση των διανυκτερεύσεων να “μετακυλίεται” και σε πτώση των κρατήσεων μέσω OTA. Όχι όμως σύμφωνα με την Morgan Stanley, η οποία αναφέρει ότι οι ΟΤΑ ετοιμάζουν τη δική τους “απάντηση” στη διαμοιραζόμενη οικονομία και, περιέργως, θα μπορούσε να τους κάνει πιο δυνατούς ανταγωνιστές της Airbnb στο άμεσο μέλλον.

Επιπλέον, οι ΟΤΑ (οι δυο μεγάλοι τουλάχιστον – Expedia και Booking.com) διαθέτουν μεγάλο “οπλοστάσιο” όταν πρόκειται για δαπάνες σε μάρκετινγκ (πράγμα δύσκολο για την Airbnb). Επίσης, το δικό τους on-line σύστημα εξακολουθεί να βρίσκεται αρκετά μπροστά.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024