Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Η Expedia βάζει πλώρη για να γίνει ο πρώτος τουριστικός οργανισμός, αξίας 100 δισ. δολ.

Θοδωρής Κουμέλης - 15 Δεκέμβριος 2016, 11:08

Ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κολοσσός κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας από την ημέρα της ίδρυσής του, ως τμήμα της Microsoft. Περισσότερα από 71 δισ. δολ. συναλλάσσονται προς το παρόν σε ετήσια βάση σε όλα τα εμπορικά σήματα της Expedia, συμπεριλαμβανομένων των νεοεισαχθέντων Orbitz και Cheaptickets.


Η Expedia βρίσκεται καθ’οδόν για να γίνει το πρώτο ταξιδιωτικό γραφείο, με αξία 100 δισ. δολ., ένα ορόσημο που θα επιτευχθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της. Ο Dara Khosrowshahi δήλωσε στο 17ο ετήσιο Expedia Partner Conference στο Λας Βέγκας την περασμένη εβδομάδα οτι η απόφαση να επενδύσουν κατά πολύ στην τεχνολογία το 2017 ήταν κρίσιμης σημασίας για την τεράστια ανάπτυξη της εταιρείας.

Ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κολοσσός κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας από την ημέρα της ίδρυσής του, ως τμήμα της Microsoft. Περισσότερα από 71 δισ. δολ. συναλλάσσονται προς το παρόν σε ετήσια βάση σε όλα τα εμπορικά σήματα της Expedia, συμπεριλαμβανομένων των νεοεισαχθέντων Orbitz και Cheaptickets.

Ο Khosrowshahi δήλωσε ότι η Expedia έχει ετήσια αύξηση κύκλου εργασιών 30%. “Το βέβαιο είναι ότι μεγαλώνουμε με γοργούς ρυθμούς. Στόχος μας είναι να γίνουν ο πρώτος ταξιδιτωικός οργανισμός στον κόσμο, με αξία 100 δισ. δολ. Και αυτόν το στόχο θα τον επιτύχουμε την επόμενη διετία”.

Η ανάπτυξη θα προέλθει από την επέκταση στις διεθνείς αγορές, η οποία σήμερα αντιπροσωπεύεταιι από το 1/3 των κρατήσεων -τελικά όμως θα ανέλθει στα 2/3.

Η Expedia στοχεύει την Ταϊβάν και τη Νότια Κορέα, καθώς και την Κίνα, αλλά θα πραγματοποιήσει επίσης διπλή επένδυση στην Ινδία, όπου υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο -κυρίως ντόπιοι- ταξιδιώτες, οι οποίοι θα αρχίσουν να ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Ο Khosrowshahi πρόσθεσε ότι “απολύτως κύρια προτεραιότητα” αποτελούν οι αγορές της περιοχής Ασίας - Ειρηνικού, στις οποίες η Expedia έπρεπε να επιτύχει. “Σε αυτές τις αγορές το είσαι μπροστά από το παιχνίδι στα θέματα mobile είναι απαραίτητο”, είπε.

Η Expedia θα επιδιώξει να αναπτυχθεί και μέσω περαιτέρω εξαγορών, δήλωσε ο Khosrowshahi και πρόσθεσε πως η εταιρεία θα εξετάσει ακόμη να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών προϊόντων.

“Πιστεύουμε στο εύρος και το βάθος των ταξιδιωτικών εξόδων και στο να είμαστε πιο κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών από οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική εταιρεία”, είπε.

Η συγχώνευση των Orbitz - Cheaptickets στην τεχνολογία της Expedia ολοκληρώθηκε σε μόλις 125 μέρες και εμφάνσιε αύξηση 60% των κερδών για αυτές τις ιστοσελίδες. “Η Orbitz ήταν μια μεγάλη εταιρεία. Μπορείτε να φανταστείτε τη δύναμη της πλατφόρμας μας, από τη στιγμή που μια τόσο μεγάλη εταιρεία έρχεται σε εμάς και αμέσως αυξάνει τα κέρδη της κατά 60%”, είπε ο Khosrowshahi.

Εκτός από την εξαγορά άλλων εταιρειών, η Expedia βλέπει το μέλλον της στο “άνοιγμα” της τεχνολογίας της, έτσι ώστε οι προμηθευτές της να μπορούν να επωφεληθούν από αυτό. “Αυτό πρόκειται να είναι ένα από τα μεγάλα βήματα προς τα εμπρός”, δήλωσε ο Khosrowshahi.

Η ανοικτή αυτή πλατφόρμα θα ενθαρρύνει περισσότερους τρίτους προμηθευτές να διαθέσουν το προϊόν τους μέσω της αγοράς της Expedia.

Ένας άλλος κρίσιμος τομέας είναι η κινητικότητα και η Expedia δίνει τεράστια σημασία στις κινητές συσκευές, που οδηγούν το μέλλον στα ταξίδια.

“Κοιτάξτε την ιστοσελίδα σας στο τηλέφωνό σας κάθε μέρα”, είπε ο Khosrowshahi. “Κατανοείστε πως η εμπειρία αυτή υπάρχει στο τηλέφωνό σας χωρίς ευρυζωνικότητα. Αυτός είναι και συνεχώς αυξανόμενος τρόπος, με τον οποίο ο πελάτης σας θα συνεργάζεται πλέον μαζί σας. Είμαστε σε συνεχή ανταγωνισμό με τον περιορισμένο αριθμό των εφαρμογών που οι καταναλωτές ‘κατεβάζουν’ και χρησιμοποιούν.

Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι φτιάχνουμε τις καλύτερες εφαρμογές, ώστε οι καταναλωτές να τις ‘κατεβάσουν’ και να τις χρησιμοποιούν τακτικά. Οι χρήστες εφαρμογών παραμένουν σε εμάς και επαναλαμβάνονται δύο φορές παραπάνω από άλλους πελάτες”.

Τέλος, η Expedia επενδύει σε αναδυόμενες πλατφόρμες, με τις οποίες αναμένεται να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, όπως το Facebook Messenger.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top