Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Κρουαζιέρα

Συρρρίκνωση της κρουαζιέρας κατά 30% 'βλέπει' η Celestyal Cruises το 2017

Τατιάνα Ρόκου - 16 Δεκέμβριος 2016, 09:51

Με θετικό πρόσημο και σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη μέσα σε μια χρονιά με ιδιαίτερες προκλήσεις για τον κλάδο της κρουαζιέρας ολοκληρώνεται το 2016 για την Celestyal Cruises. Η αύξηση των Ελλήνων επιβατών ήταν 48%, ενώ περισσότεροι υπήρξαν και οι Τούρκοι επιβάτες κατά 20%, καθώς και μεμονωμένοι τουρίστες από ΗΠΑ και Καναδά.


Με το βλέμμα στραμμένο στις διεθνείς αγορές και σε νέους προορισμούς, η Celestyal Cruises συνεχίσει να αποτελεί μια δυναμική παρουσία στην ελληνική κρουαζιέρα, διατηρώντας τον αριθμό επιβατών της παρά την περυσινή δύσκολη χρονιά, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου. Ο κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises και νεοεκλεγείς πρόεδρος της CLIA Ευρώπης παρουσίασε τις αναπτυξιακές κινήσεις, τους στόχους και το όραμα της εταιρείας για διεθνή παρουσία, ενώ έδωσε της δικές του εκτιμήσεις για το μέλλον της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας, καθώς και για τις δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσει ο κλάδος τη νέα περίοδο στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε μείωση κατά 39% των προσεγγίσεωω σε ελληνικά λιμάνια, χωρίς αυτό όμως να “μεταφράζεται” και σε μείωση του αριθμού των επιβατών, καθώς αυτό εξαρτάται πό τις πληρότητες.


Ο κ. Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises απαντά σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, παρουσία της κας Φρόσως Ζαρουλέα.


“Χρειαζόμαστε υποδομές και υπηρεσιακή ασφάλεια στα ελληνικά λιμάνια”
“Οι μεγάλες διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας αρχίζουν και αναρωτιούνται για το κατά πόσο θα μπορέσει η Ευρώπη ως περιοχή, να διατηρήσει τα προνόμια που είχε στο παρελθόν, λόγω των γεωπολιτικών καταστάσεων σε όλη τη Μεσόγειο”, ανέφερε ο κ. Αναστασιάδης “Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ελλάδα θα πρέπει να καταλάβει ότι για να μπορέσει να ξαναφέρει την κρουαζιέρα στην Αν. Μεσόγειο, τη σοβαρότητα των υποδομών που χρειάζονται, Γιατί όσο και ασφαλής να είναι η Ελλάδα ως ασφαλής προορισμός χρειάζονται υποδομές. Γιατί για να το πούμε ξεκάθαρα: τον Ιούλιο, όταν δημιουργήθηκε το πρόβλημα στην Τουρκία με το πραξικόπημα, ολες οι εταιρείες στράφηκαν προς την Ελλάδα. Με ποιο αποτέλεσμα; Ότι εκείνη την εποχή διάλεξαν να κάνουν εδώ απεργίες και το μεγαλύτερο πλοίο της Carnival Cruises, το Carnival Vista με πάνω από 4.000 επιβάτες, να εμφανίζει εικόνες με τους επιβάτες να κουβαλάνε τις βαλίτσες τους. Αυτά τα πράγματα είναι σοβαρά... Γι’αυτό δεν μπορούμε να λέμε ότι το πρόβλημα είναι της Τουρκίας. Το πρόβλημα είναι της Ελλάδος. Εμείς πρέπει να αλλάξουμε. Ό,τι και να γίνεται στην Τουρκία, δε θα πρέπει να επηρεάζει ό,τι γίνεται στην Ελλάδα. Εμείς πρέπει να φτιάξουμε τις υποδομές μας και να φτιάξουμε τις συνθήκες της δουλειάς που υπάρχουν, για να μπορέσουν αυτές οι εταιρείες να αισθάνονται ασφάλεια. Και δεν εννοώ μόνο ασφάλεια από πλευράς τρομοκρατίας, αλλά και υπηρεσιακής ασφάλειας, ότι δηλαδή θα έρθουν στο λιμάνι και θα υπάρχουν παροχές, δε θα υπάρχουν απεργίες κ.λπ. Γι’αυτό και αναρωτιούνται: ‘Πώς θα μπορέσω να πάω εγώ στην Ελλάδα όταν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να κάνω την προσέγγιση στο λιμάνι που θέλω;’ Για ποιο λόγο; Είτε γιατί οι υποδομές δεν είναι καλές, είτε ακόμη γιατί φτάνει το πλοίο και δεν ξέρει αν θα μπορέσει να μπει στο λιμάνι ή όχι. Και το δεύτερο που αναρωτιούται είναι, ‘πώς θα ξέρουμε ότι αν φέρουμε περισσότερους επιβάτες (σε ελληνικά λιμάνια) θα μπορέσουν αυτοί οι άνθρωποι να εξυπηρετηθούν τους μήνες αιχμής, Ιούλιο - Αύγουστο;”

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises, κ. Πυθαγόρας Νάγος έκανε εκτενή αναφορά στην ανθεκτικότητα που έδειξαν φέτος οι αγορές και ειδικά η ελληνική, παρουσιάζοντας αύξηση των Ελλήνων επιβατών, της τάξεως του 48%. Περισσότεροι, επίσης, υπήρξαν και οι Τούρκοι επιβάτες κατά 20%, καθώς και μεμονωμένοι τουρίστες από ΗΠΑ και Καναδά. Αυξημένες ήταν οι προσεγγίσεις της εταιρείας στα ελληνικά λιμάνια που έφτασε τις 821, ενισχύοντας σημαντικά τις τοπικές κοινωνίες και ιδιαίτερα νησιά, όπως η Σάμος και η Κως, που αντιμετώπισαν μεγάλη μείωση του τουριστικού ρεύματος. Συγκεκριμένα, ο κ. Νάγος επεσήμανε ότι η Celestyal Cruises, μέσα στο 2016, μετέφερε 117.000 επιβάτες με 660.000 συνολικές επισκέψεις σε ελληνικούς προορισμούς. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τέταρτο χρόνο δραστηριοποίησης στην Κούβα, όπου αναμένει αύξηση 63% σε γκρουπ και συνολικά 39.000 επιβάτες.

Ολοκληρώνοντας, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει, με συνεχείς επενδύσεις όπως στο σύστημα κρατήσεων. Αυτές οι προσπάθειες επιβραβεύονται τόσο από τους επιβάτες όσο και από τη διεθνή αγορά με την ανάδειξή της Celestyal Cruises ως “Best Value for Money Cruise Line 2016” από το Cruise Critic UK. Χαρακτηριστικά παρουσίασε έρευνες ικανοποίησης που πραγματοποιήθηκαν σε όλα τα κρουαζιερόπλοια και την ψήφο εμπιστοσύνης που έδωσαν οι επιβάτες της Celestyal Cruises μέσα από τη συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων, κατατάσσοντάς την στην κορυφή των προτιμήσεών τους, καθώς οι 9 στους 10 θα τη σύστηναν σε φίλους τους.

Το λόγο στη συνέχεια, έλαβε ο αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς, ο οποίος αναφέρθηκε στις διαρκείς επενδύσεις της εταιρείας στη χώρα μας, συμβάλλοντας πολυδιάστατα στην ελληνική οικονομία. Συγκεκριμένα, τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρίας για το 2016 ανήλθαν στα 35,2 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο οι προβλεπόμενες δαπάνες συντήρησης και αναβάθμισης του στόλου μέσα στο 2017, θα προσεγγίσουν τα 16 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη, παρουσιάζοντας τα σημαντικά αποτελέσματα που η εταιρία έχει επιτύχει στο πλαίσιο αυτό, όπως 20% μείωση απορριμμάτων, 11% μείωση αέριων εκπομπών ρύπων, εξοικονόμηση 13.000 τόνων πετρελαίου τα τελευταία 7 χρόνια, καθώς και το γεγονός ότι το 50% του νερού που καταναλώνεται προέρχεται από θαλασσινό νερό.

Στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises αναφέρθηκε, τέλος, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων κάνοντας ένα σύντομο απολογισμό του Εκπαιδευτικού Προγράμματος “Προορισμοί Γνώσης”. Το Πρόγραμμα έχει εκκινήσει η ίδια η εταιρεία, ήδη από το 2015, μεταφέροντας τη γνώση και ανοίγοντας τους ορίζοντες, σε περισσότερους από 1.200 μαθητές των νησιών της Μήλου, Ίου και Πάτμου. Στη συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκε, επίσης, ένας εκ των εμπνευστών του Προγράμματος, ο καθηγητής μαθηματικών, κ. Α. Μαυρομμάτης, ο οποίος παρουσίασε τη σημασία και τον αντίκτυπο που είχε η συνέχιση του προγράμματος για 459 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων στο νησί της Πάτμου μέσα στο 2016.


Στη φωτογραφία (από αριστερά): Ο κ. Πυθαγόρας Νάγος, αντιπρόεδρος Πωλήσεων, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς, αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων και ο κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος Celestyal Cruises.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top