Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΜεγάλες ανισότητες μεταξύ των τιμών των ξενοδοχείων στην Ευρώπη
Ξενοδοχειακές τιμές

Μεγάλες ανισότητες μεταξύ των τιμών των ξενοδοχείων στην Ευρώπη

Καμία καταστροφή δεν φάνηκε να υπάρχει ως επακόλουθο του "Brexit" στο Ηνωμένο Βασίλειο: τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκαν κατά 1,4%. Το Εδιμβούργο και το Λονδίνο κατέχουν το καλύτερο ποσοστό πληρότητας στην Ευρώπη.

Αναλύοντας την ξενοδοχειακή βιομηχανία της Ευρώπης για τους πρώτους εννέα μήνες του 2016, φαίνεται ότι τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκαν ελαφρώς κατά 0.4% σε σχέση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Τα ποσοστά πληρότητας είναι ωστόσο ελαφρώς μειωμένα (0,5 μονάδες), ενώ μια μικρή ανάπτυξη υπάρχει από την αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής, στην οποία παρατηρήθηκε άνοδος της τάξης του 1,1%. Οι ανισότητες που παρατηρήθηκαν τους τελευταίους μήνες μεταξύ των ευρωπαϊκών πόλεων όμως συνεχίζονται, σύμφωνα με την έρευνα ECM-MKG European Destinations Observatory, που συντάχθηκε από την MKG Hospitality και γίνεται αρκετές φορές το χρόνο.
  
Πόλεις της ιβηρικής χερσονήσου, της Πολωνίας και της Γερμανίας αποτελούν την κορυφή της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην Ευρώπη για τους πρώτους 9 μήνες του 2016.
 
Συνολικά, η αύξηση ήταν μέτρια, αλλά επιτρέπει στην Ευρώπη να παρουσιάζει αποτελέσματα που είναι γενικά θετικά, χάρη στην ιβηρική χερσόνησο, την Πολωνία και τη Γερμανία ειδικότερα.
 
Η Βαρσοβία σημειώνει RevPAR αυξημένο κατά 8,9% χάρη στην σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ τον Ιούλιο, και της POLMUN and Codemotion τον Σεπτέμβριο.
 
Στην ιβηρική χερσόνησο, οι αφίξεις τουριστών συνεχίζουν να αυξάνονται λόγω κυρίως της βελτίωσης της οικονομικής κατάστασης στην περιοχή, αλλά και των μετακινήσεων των επισκεπτών από άλλους προορισμούς της Μεσογείου που επλήγησαν από τις τρομοκρατικές επιθέσεις τους τελευταίους μήνες (Τουρκία, Γαλλική Ριβιέρα, Αίγυπτο, κτλ). Όλες οι πόλεις στην Ισπανία (+ 14,2%) και στην Πορτογαλία (+ 8,7%) ανέδειξαν ισχυρά επίπεδα ανάπτυξης στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο, για παράδειγμα η Μαδρίτη σημείωσε αύξηση κατά 8,1%, η Βαρκελώνη και το Μπιλμπάο κατά 12%, το Σαν Σεμπαστιάν κατά 17,6% και η Λισαβόνα κατά 3,8%.
 
Η Γερμανία, εν τω μεταξύ, σημειώνει αύξηση 4,5% του RevPAR, (έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο). Ωστόσο, παρά την ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα της, το Βερολίνο, η Κολωνία, η Δρέσδη και η Φρανκφούρτη είναι σε μια κατηφορική πορεία, ενώ το Ντίσελντορφ, η Νυρεμβέργη και η Λειψία σημειώνουν αύξηση κατά 18,7%, 17,9% και 9,6% αντίστοιχα.
 
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία σημείωσε μειώσεις στις ιταλικές, τις βελγικές και τις γαλλικές πόλεις
Η Ιταλία (-4,5%) σημειώνει πτώση στο RevPAR σε σύγκριση με το 2015, όταν η όλη κινητικότητα του Μιλάνου και της Βενετίας οφειλόταν στην έκθεση Expo Milano και την Biennale di Venezia αντίστοιχα. Οι δύο αυτές πόλεις καταγράφουν αντίστοιχα μια πτώση στο RevPAR της τάξης του 17,8% και 7,5%.
 
Στο Βέλγιο παρατηρείται μια πτώση στην επίδοση των ξενοδοχείων, με το RevPAR να μειώνεται κατά 14,8%. Στις Βρυξέλλες μειώθηκε κατά 22,1%, κυρίως λόγω της μείωσης του ποσοστού πληρότητας κατά 15,9 μονάδες, μετά τις επιθέσεις του Μαρτίου. Το RevPAR στην Αμβέρσα (-7,8%) και στην Γάνδη (-2,9%) βρίσκεται σε μεγάλη αρνητική τροχιά.
 
Η Γαλλία γνώρισε μείωση του RevPAR κατά 5,8%, λόγω των μεγάλων πληγών που υπέστησαν οι δύο ισχυρές τουριστικές πόλεις της (Παρίσι και Νίκαια), της τάξης των 8,9 και 4,4 μονάδων στα ποσοστά πληρότητάς τους σε σχέση με πέρυσι. Το γενικό κλίμα ανασφάλειας που επικρατεί στο Βέλγιο και την Γαλλία από τις επιθέσεις συνεχίζει να βλάπτει τις αφίξεις των τουριστών.
 
Το Brexit δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου
Καμία καταστροφή δεν φάνηκε να υπάρχει ως επακόλουθο του “Brexit” στο Ηνωμένο Βασίλειο: τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκαν κατά 1,4%. Το Εδιμβούργο και το Λονδίνο κατέχουν το καλύτερο ποσοστό πληρότητας στην Ευρώπη.

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024