Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

Το 2017 θα είναι 'δυνατή' χρονιά για τα ταξίδια κινήτρων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 Ιανουάριος 2017, 12:33

Τα 3/2 (το 76%) των διοργανωτών εκδηλώσεων δήλωσαν ότι η αδύναμη βρετανική στερλίνα και οι διακυμάνσεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες είναι οι μεγαλύτερες απειλές για την ανάπτυξη της αγοράς των ταξιδιών κινήτρων. Η πολιτική σταθερότητα και η ασφάλεια θεωρούνται ως οι κορυφαίες προτεραιότητες για περίπου το 54% των διοργανωτών.


Τα ταξίδια κινήτρων φαίνεται ότι θα σημειώσουν αύξηση το 2017. Περισσότερο από το 79% των τουριστικών γραφείων αναμένεται να αυξήσουν τον αριθμό των ταξιδιών κινήτρων για το 2017 σε σύγκριση με πέρυσι. Σύμφωνα με έρευνα της C&IT, ενώ οι προϋπολογισμοί δεν αναμένεται να αυξηθούν, το 85% των διοργανωτών εκδηλώσεων αναμένουν να δουν τους προϋπολογισμούς για ταξίδια κινήτρων να παραμένουν σταθεροί το 2017. Επιπλέον, το 34% περίπου αναμένουν ανάκαμψη στα ταξίδια κινήτρων μεγάλων αποστάσεων.

Η επίδραση του Brexit και της εκλογής του Donald Trump στις ΗΠΑ θεωρούνται ακόμη πηγή σημαντικών ανησυχιών, παρά τις όποιες θετικές προβλέψεις. Τα 3/2 (το 76%) των διοργανωτών εκδηλώσεων δήλωσαν ότι η αδύναμη βρετανική στερλίνα και οι διακυμάνσεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες είναι οι μεγαλύτερες απειλές για την ανάπτυξη της αγοράς των ταξιδιών κινήτρων. Η πολιτική σταθερότητα και η ασφάλεια θεωρούνται ως οι κορυφαίες προτεραιότητες για περίπου το 54% των διοργανωτών.

Ποιοι κύριοι παράγοντες επηρεάζουν τα ταξίδια κινήτρων

  • Τα ταξίδια κινήτρων βρίσκονται σε άνοδο: Οι προϋπολογισμοί και τα μεγέθη των γκρουπ αναμένεται, σε μεγάλο βαθμό, να παραμείνουν σταθερά για το 2017, με τους πελάτες, σε ορισμένους μάλιστα τομείς της αγοράς MICE, να σημειώνουν ακόμη και μια μικρή αύξηση. Οι περισσότεροι από τους τουριστικούς πράκτορες δήλωσαν ότι θα διοργανώσουν περισσότερα ταξίδια κινήτρων το 2017.
  • Δεν είναι μόνο πωλήσεις και μάρκετινγκ: Το σημαντικό αποτέλεσμα του κάθε ταξιδιού κινήτρων θα πρέπει να είναι βελτιωμένη απόδοση στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Ωστόσο, από την περασμένη χρονιά, τα ταξίδια κινήτρων έχουν και αυτά αρχίσει να μη σχετίζονται καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις των πωλήσεων.
  • Σημασία και έμφαση στην εξατομίκευση: Είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν προγράμματα / πακέτα, που επιτρέπουν την ατομική έκφραση. Ανεξάρτητα από το μέγεθος του εκάστοτε γκρουπ, οι τουριστικοί πράκτορες συμφωνούν ότι η δημιουργία μιας εμπειρίας ζωής που ο πελάτης έχει στόχο να βιώσει ή μιας μοναδικής ανάμνησης για κάθε άτομο ξεχωριστά στο γκρουπ, κάτι δηλαδή που μπορεί κανείς να μοιραστεί μετά με τους συναδέλφους του και να καυχηθεί γι’αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θεωρείται απαραίτητο.
  • Διατήρηση της ασφάλειας: Δεδομένης της αναταραχής στις πολιτικές συνθήκες σε ορισμένα μέρη του πλανήτη, ο καθένας πρέπει να είναι προσεκτικός όταν επιλέγει προορισμούς κινήτρων. Η πολιτική σταθερότητα θα πρέπει να ελέγχεται πριν από τη διοργάνωση τέτοιων εκδρομών με γκρουπ. Ορισμένοι τουριστικοί πράκτορες επίσης ζητούν προορισμούς φιλικούς στην LGBT κοινότητα και μέρη όπου οι γυναίκες δεν πρέπει να θεωρούνται πολίτες β’ κατηγορίας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top