Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ Σκιάθος έχει τη χαμηλότερη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα κατά τη χαμηλή σεζόν
Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου

Η Σκιάθος έχει τη χαμηλότερη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα κατά τη χαμηλή σεζόν

Η συνολική κίνηση της Σκιάθου 'έκλεισε' με 10% αύξηση, αύξηση όμως που προβληματίζει, καθώς προήλθε κυρίως από τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο. Ιδιαίτερα για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο η συγκεκριμένη αύξηση ερμηνεύεται ως πλασματική, καθώς πολύς κόσμος έτεινε να μετακινείται σε Σκόπελο και Αλόννησο.

Κάνοντας έναν απολογισμό της φετινής τουριστικής σεζόν, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου κ. Mάκης Κουκουλάκης, σημειώνει: “Η τουριστική περίοδος δεν ξεκίνησε και με τους καλύτερους οιωνούς, ενώ όλοι προσδοκούσαμε σε καλύτερα νούμερα. Η καθυστέρηση του κύριου όγκου των αφίξεων, η άσχημη εικόνα των άδειων παραλιών, η αύξηση του ΦΠΑ και άλλα δυσμενή γεγονότα έπληξαν την εικόνα του νησιού. Δυστυχώς, για άλλη μία χρονιά είδαμε τη Σκιάθο να έχει τη χαμηλότερη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου, Απρίλιο και Οκτώβριο.

Παρ’όλα αυτά, η συνολική κίνηση του νησιού έκλεισε με θετικό πρόσημο και 10% αύξηση. Μία αύξηση όμως που προβληματίζει, καθώς προήλθε κυρίως από τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο.

Ιδιαίτερα για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο η συγκεκριμένη αύξηση ερμηνεύεται ως πλασματική, καθώς πολύς κόσμος έτεινε να μετακινείται στα νησιά της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, εφ’οσον ο αριθμός κλινών της Σκιάθου είναι συγκεκριμένος και το νησί δε μπορεί να φιλοξενήσει τόσο μεγάλο ποσοστό κόσμου”.

Ο κ. Κουκουλάκης αναφέρεται ακόμη στην προώθηση του νησιού καθώς και στα σχέδια της Fraport για το αεροδρόμιο της Σκιάθου. “Ο Δήμος Σκιάθου κινήθηκε ορθά στην επιλογή εταιρείας διαχείρισης του marketing, πάγια θέση της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, όπου σε συνεργασία με την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής θα εκπονούσε σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη του νησιού. Δυστυχώς και οι δύο προσπάθειες της εταιρείας Civitas και του κ. Δρακόπουλου δεν καρποφόρησαν με την αιτιολογία του κωλύματος του επιτρόπου, ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα μίμησης αποτελεί η Αλόννησος, η οποία συνεχίζει κανονικά τη συνεργασία της με αντίστοιχη εταιρεία marketing.

Τα σχέδια της Fraport, όσον αφορά στην προσέλκυση νέων πτήσεων είναι ακόμα άγνωστα προς εμάς και δε γνωρίζουμε κατά πόσο θα υπάρξει ή όχι νέος αριθμός πτήσεων.

Ίσως να είμαστε το μοναδικό τουριστικό μέρος της Ελλάδας όπου δεν υπάρχει ή δεν τηρείται καμία μορφή κανονιστικής για να υπάρχει κάποιο είδος τουριστικής ομοιομορφίας. Την ώρα που άλλα νησιά έχουν εκπονήσει κανονιστικές ακόμη και για τη διάρκεια του χειμώνα, εμείς επιμένουμε στην αυθαίρετη δόμηση χωρίς πλάνο. Αποφεύγουμε να κάνουμε αναφορά σε σχέδιο πόλης, καθώς εκεί μάλλον θα περιπλέξουμε τους υπευθύνους. Θεωρείται πλέον επιβεβλημένο και ενώ είναι ήδη αργά πως πρέπει να πραγματοποιηθεί επιτέλους αυτό το πλάνο 3ετίας με το οποίο θα ορίζεται η τουριστική ταυτότητα του νησιού”.

Και καταλήγει: “Για να γίνουν όλα τα παραπάνω όμως είναι προαπαιτούμενη η γνώση των ειδικών. Το να επιρρίπτουμε όλο το βάρος στον Δήμο είναι η προφανής κι εύκολη λύση. Όλοι οι φορείς που εμπλέκονται με τα δρώμενα του νησιού, καθώς επίσης όλες οι Ενώσεις και οι Σύλλογοι, θα  πρέπει να δραστηριοποιηθούν σε συνεργασία με τον Δήμο που θα δρα ως ενωτική Αρχή, καλώντας όλους τους Συλλόγους, ενεργούς και μη, ώστε να ακούσει τα προβλήματα και τις προτάσεις τους.

Τα προβλήματα είναι πολλά και πάντα θα υφίστανται. Με τη συμμετοχή και την αρωγή όλων μας όμως μπορούν να περιοριστούν”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024