Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Καμπάνια τουριστικής προώθησης της Πάφου στην Ευρώπη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Ιανουάριος 2017, 14:49

Οι τουραστικές αρχές της Πάφου άρχισαν να κινητοποιούνται περισσότερο, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση ότι η επαρχία αυτή της Κύπρου θα είναι Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2017, για να προωθήσουν την περιοχή ως τουριστικό προορισμό, πράγμα που ευελπιστούν να λύσει πολλά απο τα γνωστά προβλήματα του κυπριακού ζητήματος.


Για την Πάφο, το 2017 αποτελεί χρονιά-σταθμό, καθώς η κυπριακή αυτή επαρχία ανέλαβε από την 1η Ιανουαρίου την ευθύνη αλλά και την τιμή να εκπροσωπεί την Κύπρο ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2017. Με αποφασιστικότητα και επιμονή η Πάφος κατάφερε να αντιμετωπίσει τα γνωστά σε όλους προβλήματά της και πλέον δηλώνει έτοιμη να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις που της ανατέθηκαν.

Για να μπορέσει λοιπόν να ανταπεξέλθει η πόλη στις τεράστιες προσδοκίες που έχουν παρουσιαστεί, γίνονται έργα για τον εκσυγχρονισμό και την αναγέννησή της. Το πρόγραμμα “Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης - Πάφος 2017”, περιλαμβάνει μεγάλες και ποιοτικές εκδηλώσεις και δράσεις. Βασισμένο στην κεντρική ιδέα του “Ανοιχτού Εργοστασίου Πολιτισμού”, φιλοδοξεί να προσφέρει στους ντόπιους και τους ξένους επισκέπτες ένα σπουδαίο πολιτιστικό προϊόν. Το μεγάλο, όμως, κέρδος για την Πάφο είναι πως οι αλλαγές αυτές θα αποπνεύσουν νέο αέρα στην πόλη που θα επηρεάσει όλους τους πολίτες της αλλά και την ίδια με τρόπο θετικό.

Η καμπάνια λοιπόν αυτή, προώθησης της επαρχίας της Πάφου, που θα γίνει στην Ολλανδία, την Αυστρία, τη Φινλανδία και τη Γερμανία, πρόκειται να υλοποιηθεί από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου. Η προβολή γίνεται στις χώρες αυτές καθώς πρόκεινται για αγορές με ιδιαίτερα καλές προοπτικές για την επαρχία. Η φινλανδική αγορά για παράδειγμα παρουσιάζει κάποια θετική κινητικότητα για το 2017, παρ‘όλο που το 2016 υπήρξε μείωση κατά 5%. Η γερμανική αγορά είναι μια αγορά αρκετά υποσχόμενη και με μεγάλη προοπτική το 2017, και η ολλανδική ήταν από αυτές που παρουσίασαν οριακή μείωση το 2016.

Η καμπάνια ξεκινά από την Ολλανδία, όπου στην Ουτρέχτη θα βρεθούν παράγοντες της ΕΤΑΠ το διάστημα 10-15 Ιανουαρίου. Παράλληλα την ίδια εβδομάδα, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Πάφου θα συμμετάσχει στην έκθεση Ferien Messe στη Βιέννη, όπου έχουν διευθετηθεί συναντήσεις με διοργανωτές ταξιδιών και την αεροπορική εταιρεία ΝΙΚΙ που ήδη συνδέει την Αυστρία με την Πάφο. Επίσης οι Πάφιοι εταίροι στην συνέχεια θα συμμετάσχουν στην έκθεση ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας από τις 19-22 Ιανουαρίου. Τέλος, η ΕΤΑΠ θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά στην ειδικευμένη έκθεση Dive Show στο Ντίσελντορφ με σκοπό την περεταίρω προώθηση της Πάφου ως προορισμός για καταδύσεις και snorkelling.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top