Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online booking

Η Expedia έκλεισε το ιταλικό Venere.com

Θοδωρής Κουμέλης - 12 Ιανουάριος 2017, 10:25

Εξαγορασμένη το 2008 από την Expedia, τώρα η εταιρεία ανακατευθύνει τους πελάτες της, που αναζητούν κρατήσεις ξενοδοχείων, στη 'ναυαρχίδα' της Expedia, Hotels.com. Αλλά και η TripAdvisor επιβεβαίωσε ότι σύντομα θα διακόψει τον ιστότοπο περιεχομένου Virtual Tourist.


Η Expedia αποφάσισε αθόρυβα να διακόψει τη λειτουργία του Venere.com τον περασμένο Δεκέμβριο, ενός ιστότοπου κρατήσεων ξενοδοχείων με έδρα την Ιταλία, ο οποίος είχε θεωρηθεί και η απάντηση του κολοσσού στην κυριαρχία της Booking.com στην Ευρώπη.

Εξαγορασμένη το 2008 από την Expedia, τώρα η εταιρεία ανακατευθύνει τους πελάτες της, που αναζητούν κρατήσεις ξενοδοχείων, στη “ναυαρχίδα” της Expedia, Hotels.com.

Αναδιαρθρώνοντας τη Venere, η Expedia επέλεξε να συνεχίσει τη λειτουργία B2B της ιταλικής επιχείρησης στην Ιταλία για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, η οποία τους προσφέρει 8% βασική προμήθεια στις κρατήσεις ξενοδοχείων.

Η Venere λειτουργούσε με βάση το επονομαζόμενο “agency model”. Το site πλήρωνε προμήθεια στα ξενοδοχεία και οι καταναλωτές δε χρειαζόταν να προπληρώσουν για τις κρατήσεις τους, αλλά πλήρωναν κατά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.

Η Venere είχε ως στόχο της να βοηθήσει την Expedia να καλύψει τη διαφορά που τη χώριζε με την Booking.com στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά είτε ήταν λειτουργικές ελλείψεις είτε τα πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα κλίμακας της Booking.com, η προσπάθεια ποτέ δεν καρποφόρησε.

Η Expedia υιοθέτησε επίσης το μοντέλο της Venere ενσωματώνοντας το σε άλλα εμπορικά της σήματα, δίνοντας τη δυνατόττητα σε όσους ταξιδεύουν είτε να προπληρώσουν για ένα δωμάτιο είτε να πληρώσουν κατευθείαν στο ξενοδοχείο.



Αλλά και η TripAdvisor επιβεβαίωσε ότι σύντομα θα διακόψει τον ιστότοπο περιεχομένου Virtual Tourist. Αξίζει να σημειωθεί ότι ότι ήταν η Expedia που είχε εξαγοράσει τόσο την Venere όσο και την Virtual Tourist το 2008, μαζί με άλλες επτά εξαγορές εκείνη τη χρονιά, για 475 εκατ. δολ. Η συμφωνία για την Virtual Tourist πιστεύεται ότι κόστισε στην Expedia 85-88 εκατ. δολ.

Η Expedia είχε αποκτήσει τη Virtual Tourist, η οποία ήταν μια ιστοσελίδα που έδινε ταξιδιωτικές συμβουλές και ήταν προσανατολισμένη να προσελκύσει τόσο αμερικανικές όσο και διεθνείς διαφημίσεις για το TripAdvisor. Υπό την TripAdvisor σήμερα, η Virtual Tourist βρισκόταν μεταξύ μιας σειράς ταξιδιωτικών ΜΜΕ, όπως τα airfarewatchdog, bookingbuddy, Jetsetter και Cruise Critic, που εμπίπτουν στο τμήμα Smarter Travel και μεταφέρθηκαν στην TripAdvisor, όταν διαχωρίστηκε από την Expedia.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Β2Β Workshop: Sweden meets Greece

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top