Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Το 84% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους το Δεκέμβριο

Θοδωρής Κουμέλης - 12 Ιανουάριος 2017, 11:43

Τον περασμένο Δεκέμβριο η Ryanair κατέγραψε λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.


Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 84% των περισσότερων από 51.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).  
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Δεκέμβριος

2015

2016

Πτήσεις στην ώρα τους

86%

84%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

1.30

1.38

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.63

0.66

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%


Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε 9 εκατ. πελάτες τον Δεκέμβριο, με το 84% των πτήσεών μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Β2Β Workshop: Sweden meets Greece

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top