Τον περασμένο Δεκέμβριο η Ryanair κατέγραψε λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 84% των περισσότερων από 51.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Δεκέμβριος |
2015 |
2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους |
86% |
84% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες |
1.30 |
1.38 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.63 |
0.66 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες |
99% |
99% |
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε 9 εκατ. πελάτες τον Δεκέμβριο, με το 84% των πτήσεών μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.