Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ πολιτιστική διαδρομή "από την Αμφίπολη στον Άθωνα" προσελκύει τους Γάλλους
Προώθηση προορισμού

Η πολιτιστική διαδρομή "από την Αμφίπολη στον Άθωνα" προσελκύει τους Γάλλους

Παρουσίαση σε γαλλικά τουριστικά γραφεία του πολιτιστικού τόξου που συνδέει την ιστορική Αμφίπολη με την Αθωνική Πολιτεία, μέσω D2D προγράμματος 7 επαγγελματικών συναντήσεων, το οποίο οργάνωσε και επιμελήθηκε το γραφείο ΕΟΤ Γαλλίας.

Το πολιτιστικό τόξο που συνδέει την ιστορική Αμφίπολη με την Αθωνική Πολιτεία παρουσιάστηκε για μία ακόμη φορά σε γαλλικά τουριστικά γραφεία ως καταγεγραμμένο τουριστικό προϊόν, προκειμένου να ενισχυθεί η προωθητική καμπάνια του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, αλλά και η θέση της ανατολικής Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στη Γαλλία.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στο Παρίσι μέσω D2D προγράμματος 7 επαγγελματικών συναντήσεων, το οποίο οργάνωσε και επιμελήθηκε το γραφείο ΕΟΤ Γαλλίας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι Γάλλοι κλαδικοί επιχειρηματίες ταξίδεψαν νοερά στη μακεδονική γη, παρατηρώντας το φωτογραφικό υλικό, εξετάζοντας τις ηλεκτρονικές παρουσιάσεις και απολαμβάνοντας τις οπτικο-ακουστικές προβολές. Η εμπνευσμένη δραστηριότητα φαίνεται ότι κέντρισε το ενδιαφέρον της γαλλικής τουριστικής αγοράς, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους συνομιλητές αναμένεται να ακολουθήσουν την εν λόγω διαδρομή στις αρχές του επόμενου Μάϊου μέσω συμμετοχής τους σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για τη Γαλλία και το Βέλγιο ταξίδι εξοικείωσης, το οποίο εναλλάσσει την περιήγηση ανάμεσα στην ιστορία και το φυσικό τοπίο.

Τους επόμενους μήνες η καμπάνια αναμένεται να ενισχυθεί από τα social media του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Επιπρόσθετα, Γάλλοι εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται τον επόμενο Μάιο στην περιοχή, προκειμένου να παρακολουθήσουν δραστηριότητες της εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας του KOUZINA 2017 με τίτλο “η θαλασσινή κουζίνα” και να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους σε έντυπες και περιοδικές γαλλικές εκδόσεις.

“Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε” δηλώνει ο αντιπρόεδρος Δ.Σ. του Οργανισμού, κ. Γιάννης Γερούκης, “είναι ο επαγγελματικός σχεδιασμός που διέπει κάθε μας δραστηριότητα. Η προώθηση του προορισμού στους ευρωπαίους επαγγελματίες συνοδεύεται πάντα από παράθεση προτάσεων και ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν από εμάς και τα τουριστικά γραφεία – μέλη μας με βάση τις ανάγκες της τοπικής τουριστικής κοινωνίας αλλά και της ξενοδοχειακής οικογένειας. Έτσι κάθε αγορά μελετάται και αντιμετωπίζεται πάντα ξεχωριστά, ώστε η απόδοση της προσπάθειας να είναι ισομερής, διαρκής, στοχευμένη και απόλυτα εξασφαλισμένη”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024