Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ IHG ανιχνεύει τα παράδοξα των πελατών στην "εποχή του Εγώ"
Τάσεις

Η IHG ανιχνεύει τα παράδοξα των πελατών στην "εποχή του Εγώ"

Σύμφωνα με την έρευνα '2017 Trends Report – The Uncompromising Customer: Addressing the Paradoxes of the ‘Age of I’ του Ομίλου Intercontinental Hotels, εντοπίζονται τέσσερα παράδοξα που οδηγούν τους πελάτες να πάρουν αποφάσεις μέσα σε ένα τοπίο που αλλάζει συνεχώς, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας. Σε αυτό το περιβάλλον, οι πελάτες δε θέλουν αμφιταλαντευόμενες λύσεις: επιζητούν τις καλύτερες δυνατές.

Ο Όμιλος Intercontinental Hotels παρουσίασε την έρευνα “2017 Trends Report – The Uncompromising Customer: Addressing the Paradoxes of the ‘Age of I’”, στην οποία επισημαίνεται η ασυμβίβαστη φύση του σημερινού πελάτη, ο οποίος όλο και περισσότερο επιθυμεί να ικανοποιήσει τις αντιφατικές του ανάγκες.

Σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζονται τέσσερα παράδοξα που οδηγούν τους πελάτες να πάρουν αποφάσεις μέσα σε ένα τοπίο που αλλάζει συνεχώς, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας. Σε αυτό το περιβάλλον, οι πελάτες δε θέλουν αμφιταλαντευόμενες λύσεις: επιζητούν τις καλύτερες δυνατές. Τα τέσσερα παράδοξα είναι:

  • Το παράδοξο του απομονωμένου μεν, αλλά ταυτόχρονα συνδεδεμένου πελάτη: Η αναζήτηση μιας σταθερής σύνδεσης με ανθρώπους, εμπορικά σήματα και μέρη, με παράλληλη επιδίωξη της ατομικότητας και της απομόνωση στον εαυτό του καθενός
  • Το παράδοξο της άφθονης σπανιότητας: Η επιθυμία για σπάνια μεν, διαθέσιμη δε πολυτέλεια
  • Το παράδοξο της αναζήτησης ενός καλύτερου “Εγώ” και ενός καλύτερου “Εμείς”: Αναζήτηση προσωπικής αυτοβελτίωσης, με παράλληλη επιδίωξη δημόσιας ή και παγκόσμιας βελτίωσης
  • “Κάντο μόνος σου” και “κάντο για μένα με τον τρόπο μου”: Η επιθυμία να έχει κανείς τον έλεγχο, χωρίς πραγματικά να τον έχει.

Τα διεθνή εμπορικά΄σήματα θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους αυτά τα παράδοξα, με τοπικούς συσχετισμούς, αλλά και διαφοροποίηση. Ο Richard Solomons, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου IHG, σχολίασε: “Η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε στην καθημερινή μας ζωή. Αυτό είχε επίσης άμεση και θεμελιώδη επίπτωση στις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο. Τα διάφορα εμπορικά σήματα παγκοσμίως πρέπει να αντιμετωπίσουν τις πολύπλοκες και μερικές φορές, αντιφατικές ανάγκες των σημερινών πελατών, ώστε να εκπληρώσουν τις προσδοκίες τους”.

2017 Trends Report – The Uncompromising Customer: Addressing the Paradoxes of the ‘Age of I

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024