Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προορισμός

Η Χαλκιδική προσελκύει το ενδιαφέρον των Ολλανδών – Διψήφιος αριθμός αύξησης για το 2017

Τατιάνα Ρόκου - 19 Ιανουάριος 2017, 12:38

Οι προκρατήσεις της Thomas Cook Ολλανδίας για το 2017 σε σχέση με το 2016 έχουν μία αύξηση 20%. Οι TUI Ολλανδίας και SUNDIO αύξησαν τις αεροπορικές τους θέσεις με απευθείας πτήση της Transavia για το 2017.


Η Χαλκιδική έδωσε για ακόμα μία χρονιά το “παρών” στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs της Ουτρέχτης που πραγματοποιήθηκε στις 10-15 Ιανουαρίου 2017. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ολλανδίας, όπου η Χαλκιδική μέσω της συνεχής συμμετοχής της και με παράλληλες στοχευμένες καμπάνιες στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.



Τα πρώτα μηνύματα, όπως προέκυψαν μέσα από τις προκαθορισμένες συναντήσεις που είχε η διευθύντρια Marketing του Οργανισμού με εκπροσώπους των Tour Operators είναι πολύ θετικά και σημειώνεται αύξηση των προκρατήσεων σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, όπως προέκυψε από τη συνάντηση με τον manager της Thomas Cook Ολλανδίας, Ronald van Bruchen, οι προκρατήσεις για το 2017 σε σχέση με το 2016 έχουν μία αύξηση της τάξεως του 20% ενώ δήλωσε ότι η περυσινή χρονιά πήγε καλύτερα από τις προσδοκίες τους όσον αφορά τη Χαλκιδική.

Στο ίδιο κλίμα ήταν και οι συναντήσεις με στελέχη της TUI Ολλανδίας και SUNDIO, οι οποίοι ενημέρωσαν ότι αύξησαν τις αεροπορικές τους θέσεις με την απευθείας πτήση της Transavia για το 2017. Όπως επισήμαναν όλοι, οι εντυπώσεις και τα σχόλια των Ολλανδών που επισκέφτηκαν πέρυσι τη Χαλκιδική ήταν πολύ θετικά.

Το περίπτερο της Χαλκιδικής προσέλκυσε αρκετούς επισκέπτες (πάνω από 600 άτομα πέρασαν από το περίπτερο και ζήτησαν πληροφορίες), καθώς η έκθεση από τη δεύτερη μέρα ήταν ανοιχτή στο κοινό, οι οποίοι αναζητούσαν πληροφορίες για την περιοχή και κυρίως για δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού και αξιοθέατα. Παράλληλα, διανεμήθηκε και δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο καινούριο τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, το “5ο στοιχείο” που ανέπτυξε ο Οργανισμός με το Δήμο Αριστοτέλη με αφορμή το επετειακό Έτος Αριστοτέλη, επί της ευκαιρίας της συμπλήρωσης 2.400 χρόνων από τη γέννηση του σπουδαίου φιλοσόφου. Για άλλη μία χρονιά, παρατηρείται αυξημένο το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική από Ολλανδούς τουρίστες που επιλέγουν να κάνουν διακοπές με αυτοκινούμενα σε camping.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής εκπροσωπήθηκε από τη διευθύντρια Marketing του Οργανισμού, κα Τάνια Ακριτίδου, το μέλος του ΔΣ του Οργανισμού και πρόεδρο της Ένωσης Camping Χαλκιδικής, κ. Αντώνη Δεληδημητρίου, ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες. Το περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής επισκέφτηκε και ο Έλληνας πρέσβης της Ολλανδίας, κ. Δημήτρης Χρονόπουλος. Η διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ των Κάτω Χωρών, κα Ελένη Σκαρβέλη βοήθησε ιδιαίτερα, ώστε να “κλειστούν” οι συναντήσεις και να οργανωθούν τα Press Trip του 2017 στη Χαλκιδική.

Τέλος, την άνοιξη του 2017, αναμένεται να κυκλοφορήσει και το περιοδικό “Griekenland magazine”, το όποιο θα περιέχει εκτενές αφιέρωμα 12 σελίδων για τη Χαλκιδική, αποτέλεσμα του Press Trip που οργάνωσε ο Οργανισμός στις αρχές Σεπτεμβρίου 2016.

Τα αποτελέσματα από την 3η χρονιά παρουσίας στην έκθεση φαίνονται με τη σταδιακή αύξηση της επισκεψιμότητας/αφίξεων των Ολλανδών επισκεπτών στην Χαλκιδική. Πρέπει να αναφερθει ότι, παρ‘όλο που το 2016 οι αφίξεις των Ολλανδών στην Ελλάδα σημείωσαν μία πτώση της τάξεως του -20%, η Χαλκιδική κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με περίπου 15.000 επισκέπτες. Ενδεικτικά είναι τα πρώτα στοιχεία προγραμματισμού πτήσεων, που έδωσε η Ελληνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων (ΕΑΣΠ) για τη θερινή περίοδο 2017 (από την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου έως την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου), “δίνουν” μια αύξηση 11% των προγραμματισμένων θέσεων της απευθείας πτήσης με την Transavia για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” από την Ολλανδία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top