Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΜε 4 σεμινάρια συνεχίζεται ο κύκλος των Hotel Management Masterclasses το Φεβρουάριο
Σεμινάρια

Με 4 σεμινάρια συνεχίζεται ο κύκλος των Hotel Management Masterclasses το Φεβρουάριο

Το τριήμερο 11-13 Φεβρουαρίου θα γίνουν σεμινάρια με αντικείμενο το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, τα boutique hotels και τα ξενοδοχειακά spa. Ακολουθεί σεμινάριο για την ποιοτική αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στις 23 Φεβρουαρίου. Βασικός εισηγητής θα είναι ο κ. Δ. Κούτουλας, ενώ θα μετάσχουν εμπειρότατα στελέχη ως guest speakers.

Με την πραγματοποίηση τεσσάρων πρακτικών και άκρως εξειδικευμένων σεμιναρίων για ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων συνεχίζεται ο κύκλος των Hotel Management Masterclasses που συνδιοργανώνουν στην Αθήνα το Travel Daily News και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Η θεματολογία των σεμιναρίων καλύπτει τις σημαντικότερες προκλήσεις που απασχολούν τα ελληνικά ξενοδοχεία και εξασφαλίζει στους μετέχοντες τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου που μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα στις ξενοδοχειακές τους μονάδες.

Συγκεκριμένα, το τριήμερο 11-13 Φεβρουαρίου 2017 θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια με αντικείμενο το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, τα boutique hotels και τα ξενοδοχειακά spa. Ακολουθεί σεμινάριο με θέμα την ποιοτική αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών που θα διενεργηθεί στις 23 Φεβρουαρίου. Βασικός εισηγητής θα είναι ο κ. Κούτουλας, ενώ θα μετάσχουν εμπειρότατα στελέχη ως guest speakers.

Το πρώτο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Marketing Masterclass: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων” (Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου) περιλαμβάνει μια πρακτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των επιμέρους εργαλείων online και offline marketing και του τρόπου που αυτά μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε ένα ξενοδοχείο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση καθώς και στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων και των τιμών. Θα παρουσιαστεί ένα case study για το branding ξενοδοχειακής επιχείρησης, οι δε μετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν για συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

Το δεύτερο σεμινάριο φέρει τον τίτλο “The Boutique Hotel Masterclass: Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel” (Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου). Με πολύ αναλυτικό τρόπο θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies επιτυχημένων boutique hotels, ενώ θα δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να αναλυθεί η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

Το τρίτο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Spa Masterclass: Η κερδοφόρος λειτουργία των ξενοδοχειακών spa” (Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου) είναι αφιερωμένο στη βελτίωση των υπηρεσιών αλλά και των εσόδων σε ένα ξενοδοχειακό spa. Θα παρουσιαστούν ζητήματα αιχμής στο spa management, προκειμένου οι ξενοδόχοι και τα ξενοδοχειακά στελέχη να λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς ένα spa μπορεί να οργανωθεί και να διοικηθεί με πιο αποδοτικό τρόπο. Θα καλυφθούν τόσο οι ποιοτικές προδιαγραφές των spa όσο επίσης θέματα σχετιζόμενα με τη λειτουργία και την κερδοφορία τους. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο αποτελεσματικό μάρκετινγκ για την αύξηση της πελατείας και τη μεγιστοποίηση των εσόδων.

Το τέταρτο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor” (Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου) εστιάζει στους πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρονται σε καθένα από τα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Τα ζητήματα ποιότητας αναλύονται με μεγάλη λεπτομέρεια, παρουσιάζονται βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα παρουσιαστεί μία δοκιμασμένη μέθοδος για να εξασφαλιστούν περισσότερες θετικές κριτικές και να βελτιωθεί η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor.

Για τη διευκόλυνση όσων θέλουν να παρακολουθήσουν δύο ή περισσότερα σεμινάρια, έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024