Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστικά γραφεία

Προσωρινή διακοπή των πωλήσεων της Ryanair Holidays

Θοδωρής Κουμέλης - 26 Ιανουάριος 2017, 14:11

Ο πάροχος λογισμικού της Ryanair φέρεται ότι προχωρούσε σε παραπλανητικές μεταπωλήσεις πτήσεων της εταιρείας και για τον λογο αυτό οι πωλήσεις της Ryanair Holidays διακόπτονται προσωρινά, έως τα τέλη Φεβρουαρίου.


Η αεροπορική εταιρεία Ryanair αναφέρει ότι ελπίζει να επαναφέρει τη λειτουργία του τμήματος πωλήσεων πακέτων διακοπών Ryanair Holidays μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, μετά την ανακοίνωση ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει ανασταλεί.

Η προσωρινή διακοπή οφείλεται σε “παράνομο ‘screenscraping’ (τεχνική με την οποία ένα πρόγραμμα εξάγει δεδομένα από την οπτική έξοδο που παράγει κάποιο άλλο πρόγραμμα) και παραπλανητικές μεταπωλήσεις πτήσεων της Ryanair από τον πάροχο λογισμικού”, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο, σε συνεργασία με το ισπανικό ταξιδιωτικό γραφείο Logitravel και τον πάροχο διαμονής World2Meet, που ανήκει στον όμιλο Iberostar.

Σε δήλωσή της, η Ryanair αναφέρει: “Η Ryanair επιβεβαίωσε σήμερα ότι έχει αναστείλει προσωρινά την υπηρεσία πακέτων διακοπών της και τερματίζει τη συμφωνία της με τον πάροχο λογισμικού που βρέθηκε να παραποιεί τις χαμηλές τιμές της Ryanair.

Όλες οι υπάρχουσες κρατήσεις κρατήσεις είναι ασφαλείς και η Ryanair ολοκληρώνει επί του παρόντος συμφωνία με νέο πάροχο λογισμικού, ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα.

Η Ryanair ζητά συγνώμη στους πελάτες της για την όποια ταλαιπωρία, αλλά υπογραμμίζει εκ νέου ότι δε θα επιτρέψει σε κανέναν πάροχο λογισμικού να προχωρά σε screenscraping και παράνομη μεταπώληση με τις χαμηλές τιμές της Ryanair”.

Πιθανή κατάργηση της 2ης δωρεάν χειραποσκευής
Εν τω μεταξύ, η Ryanair έχει απειλήσει να καταργήσει την πολιτική της δεύτερης δωρεάν χειραποσκευής, γιατί οι επιβάτες προσπαθούν να συσκευάσουν “το μισό σπίτι τους μέσα σε αυτήν”, όπως είπε χαρακτηριστικά είπε ο διευθύνων σύμβουλος Michael O’Leary.



Η αεροπορική εταιρεία ξεκίνησε να επιτρέπει στους επιβάτες της να μεταφέρουν δωρεάν άλλη μία χειραποσκευή στην καμπίνα τον Οκτώβριο του 2013, αλλά ο Michael O’Leary δήλωσε ότι οι επιβάτες παραβιάζουν τακτικά τα επιτρεπόμενα όρια και προκαλούν καθυστερήσεις.

Η Ryanair δήλωσε: “Οι πελάτες επιτρεέπεται να μεταφέρουν μία χειραποσκευή καμπίνας και άλλη μία μικρότερη τσάντα μαζί τους. Έχουμε όμως παρατηρήσει ότι οι πελάτες μεταφέρουν μεγαλύτερες από το επιτρεπόμενο αποσκευές στην καμπίνα, κάτι που προκαλεί καθυστερήσεις και η πολιτική μας πιθανόν να αναθεωρηθεί, εάν συνεχιστεί αυτή η πρακτική”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top