Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Οι ξενοδόχοι της Λέσβου ζητούν άμεση στελέχωση του Προξενείου Σμύρνης

Τατιάνα Ρόκου - 01 Φεβρουάριος 2017, 11:25

Απρόσκοπτη έναρξη και λειτουργία στη νέα τουριστική περίοδο (Απριλίου – Οκτωβρίου 2017) του Πιλοτικού Προγράμματος για τη VISA στα νησιά και του Προξενείου Σμύρνης για τις χορηγήσεις visa ζητά η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου.


Με επιστολή της προς τον αναπλ. υπουργό Εσωτερικών κ. Νίκο Τόσκα, η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου ζητά την άμεση προσωπική του παρέμβαση για τη στελέχωση του Προξενείου Σμύρνης, καθώς για τη Λέσβο και τα νησιά που έχουν πληγεί από το προσφυγικό / μεταναστευτικό, η τουριστική αγορά της Τουρκίας και πιο συγκεκριμένα της Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης, είναι αγορές δυναμικά εξελισσόμενες.

Πιο αναλυτικά, η επιστολή αναφέρει μεταξύ άλλων:

“Κύριε Υπουργέ,

Ευχόμενοι ‘Καλή Χρονιά’, αναφερόμαστε ιδιαίτερα στην επισήμανση της προξένου της Τουρκίας στη Σμύρνη, κας Αργυρώς Παπούλια ότι ‘το Προξενείο Σμύρνης είναι το τρίτο σ’όλο τον κόσμο με έσοδα από τις χορηγήσεις visa’ και προετοιμάζεται, παρ‘όλη την έλλειψη προσωπικού να ανταποκριθεί αποδοτικότερα φέτος το καλοκαίρι, οπότε προγραμματίζεται να συνδεθεί ακτοπλοϊκά η Σμύρνη με τη Μυτιλήνη.

Ζητούμε την άμεση προσωπική σας παρέμβαση για τη στελέχωση του Προξενείου Σμύρνης, σύμφωνα με τις διαπιστωμένες ανάγκες του, καθ’όσον για μας (στη Λέσβο) και τα άλλα προσφυγόπληκτα νησιά η τουριστική αγορά της Τουρκίας και πιο συγκεκριμένα της Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης, είναι αγορές δυναμικά εξελισσόμενες στις οποίες διατηρείται η καλή μας εικόνα, που δεν επλήγη από το μεταναστευτικό.

Τα μόνα προβλήματα, που παρουσιάσθηκαν στην τουριστική περίοδο του 2016 και ελπίσουμε να μη ξανασυμβούν φέτος, ήταν:

  • Το Πιλοτικό Πρόγραμμα VISA (Απρίλιο – Οκτώβριο) στα νησιά μας, Λέσβο, Χίο, Σάμο κ.ά. ξεκίνησε (ίσως με ευθύνη της Ε.Ε.) στα μέσα Ιουνίου 2016 αντί του Απριλίου, όπως κάθε χρόνο συνέβαινε από την καθιέρωσή του, και το αίτημά μας για ισόχρονη παράτασή του μέχρι και τις γιορτές της Πρωτοχρονιάς δεν ικανοποιήθηκε, παρά τις άνωθεν διαβεβαιώσεις (απάντηση αναπλ. υπουργού Εξωτερικών με ΑΠ3010/ΑΣ 49143/26.10.2016), και
  • Οι ‘δυσλειτουργίες’ με τον SERVER την περίοδο Ιουνίου – Ιουλίου 2016, καθώς και η ‘διαφορετική’ αντιμετώπιση του προβλήματος, για τους εκ Τουρκίας επισκέπτες, μεταξύ των νησιών, που έγκαιρα όμως και επιτυχώς αντιμετωπίστηκαν.

Πέραν της σημασίας που έχει η τουριστική αγορά της Τουρκίας (και της κάθε Χώρας) για την προβολή, ανάδειξη, αναγνωρισιμότητα, εισόδημα, ποιότητα ζωής κ.λπ. των ‘προσφυγόπληκτων’ νησιών μας, καθώς και για την εισροή εσόδων στα Ταμεία των Προξενείων από τις χορηγήσεις visa, ο αριθμός τους (Προξενείων / Visa Centers κ.ά.) και η χωροταξική τους κατανομή  ανά περιοχή στην κάθε χώρα (μακάρι να υπήρχε Προξενείο / Visa Center πιο κοντά μας, στην απέναντι ακτή), καθώς και η αριθμητική τους στελέχωση, είναι μεγέθη ευθέως ανάλογα με το συνολικό αριθμό χορηγήσεων visa, η δε δαπάνη (κόστος) μισθοδοσίας των υπαλλήλων τους, είναι υπο – πολλαπλάσια της συνολικής κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης (των επισκεπτών που πήραν VISA) με την ολική ωφέλειά μας τελικά πολύ μεγαλύτερη του ολικού κόστους.

Κύριε υπουργέ,

Συμπερασματικά το ολικό ισοζύγιο και η σχέση ωφέλεια-κόστος θα‘πρεπε και πρέπει πάντα να δεσπόζουν (και όχι να παραβλέπονται) ως κριτήρια στις όποιες αποφάσεις, νόμους, τιμολόγια κ.λπ. της Πολιτείας, προκειμένου ‘μη για τα λιγότερα, απεμπολούνται τα περισσότερα’!

Παράδειγμα προς αποφυγήν, αποτελεί η εδώ και χρόνια πάγια θέση της Πολιτείας, σχετικά με τις χαμηλού ναύλου πτήσεις (low cost carriers) σε ό,τι μας αφορά, ιδιαίτερα από την κρίση και μετά, που αρνούμενη (η Πολιτεία) ‘να επιστρέψει’ τα 12 ευρώ ανά επιβάτη, χάνει την κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη, ανερχόμενη σε εκατοντάδες ευρώ (που σύμφωνα π.χ. με τη Ryanair προσεγγίζει τα 900 ευρώ ανά επισκέπτη)! Πρακτική εδώ και χρόνια – που σήμερα όμως λόγω της κατάστασής μας, μας πονά και μας ζημιώνει και δεν πρέπει να συνεχισθεί, πολύ περισσότερο μάλιστα όταν η γείτονα χώρα επιδοτούσε πέρυσι την κάθε πτήση charter με 6.000 ευρώ, την οποία (επιδότηση) αύξησε φέτος κατά 20%”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Quality Control and HACCP in F&B Management

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top