Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Με ομιλητές από τις Revinate, Zoottle & The Storytelling Hotel θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φροντιστήριο του TravelDailyNews

Τατιάνα Ρόκου - 02 Φεβρουάριος 2017, 10:26

Ο David Rafferty, Business Development Manager της Revinate, ο Γαβριήλ Ευσταθίου, Senior Accounts Manager της Zoottle και η Αλεξία Χαρούπα, creator του The Storytelling Hotel συμμετέχουν ως ομιλητές στο ξενοδοχειακό φροντιστήριο και εξηγούν πως μπορεί να μας βοηθήσει η τεχνολογία και το storytelling στην κατάταξή μας στο TripAdvisor.


Πόσο σημαντική είναι η παρουσία του ξενοδοχείου μας στο TripAdvisor; Εξαιρετικά σημαντική! Σήμερα το 53% των ταξιδευτών ισχυρίζεται πως δε θα έκανε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο που δεν έχει παρουσία στο TripAdvisor. Παράλληλα το 93% των παγκόσμιων ταξιδιωτών σημειώνει πως οι online κριτικές επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική τους απόφαση για πακέτο διακοπών.
 
Ο David Rafferty, Business Development Manager στη Revinate, θα μιλήσει στην αγγλική χωρίς δυνατότητα μετάφρασης για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το TripAdvisor για να αναπτύξουμε το λεγόμενο “competitive intelligence”, δηλαδή πως μπορούμε να αντλήσουμε σημαντικά data από τις κριτικές και να αναδείξουμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα. Ακόμα θα παρουσιαστεί η σημασία του να απαντάμε πάντα με βάση τους κανόνες του TripAdvisor και να «παίζουμε» με τους κανόνες του.
 
Επιπλέον θα αναλυθεί σε ποιες έξυπνες κινήσεις μπορούμε να προβούμε στο ξενοδοχείο μας για να αυξήσουμε την πιθανότητα να γράψουν οι καλεσμένοι κριτική για εμάς. Ποια η σημασία του offline service για online αποτελέσματα; Πώς μπορεί ένα post-stay survey να αυξήσει κατά 409% τον όγκο των κριτικών μας στο λογαριασμό μας στο TripAdvisor; Όλες τους απαντήσεις που κρίνονται ιδιαίτερα σημαντικές σε μία εποχή που στο βαρόμετρο αξιών των ξενοδοχείων η online φήμη βρίσκεται στις ανώτερες θέσεις προτεραιοτήτων.
 
O Γαβριήλ Ευσταθίου, Senior Accounts Manager της Zoottle, θα παρουσιάσει πως η πρωτοποριακή πλατφόρμα digital marketing της εταιρείας που μετατρέπει το WiFi του ξενοδοχείου σε ενεργό μέσο επικοινωνίας με τους επισκέπτες του, καθώς και σε ένα μοναδικό εργαλείο πωλήσεων μπορεί μέσω του εργαλείου NPS να οδηγήσει στη δημιουργία μακροχρόνιων και δυνατών σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ ξενοδοχείων – πελατών. 
 
Σήμερα το πιο σημαντικό κομμάτι της φιλοξενίας αποτελεί η σχέση μεταξύ των προσώπων της. Και μία ιδανική τέτοια σχέση είναι μία συνεχής, προσωποποιημένη σχέση. Στη σημερινή αυτή ξενοδοχειακή πραγματικότητα όπου η προσωποποίηση τοποθετείται πρώτη στην κλίμακα στόχων και αξιών που η μάρκα θέτει, ο Γαβριήλ Ευσταθίου θα μας εξηγήσει πως το εργαλείο NPS, μία υπηρεσία-οδηγός μοναδικότητας της Zoottle, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη σφυρηλάτηση τέτοιων σχέσεων, να προστατεύσει και ακόμα καλύτερα να βελτιώσει την εταιρική μας εικόνα στο TripAdvisor. 
 
Το Net Promoter Score (NPS) είναι μια  μεθοδολογία μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης τον πελατών/επισκεπτών μιας επιχείρησης/ξενοδοχείου και το πετυχαίνει διατυπώνοντας μια πολύ απλή ερώτηση: Πόσο πιθανό είναι να προτείνετε το ξενοδοχείο μας σε κάποιον φίλο ή συνεργάτη σας; Μία ερώτηση που μπορεί να αυξήσει τα θετικά σχόλια έως και 40% και να μειώσει την εμφάνιση αρνητικών σχολίων έως 70% στο TripAdvisor.
 
Η Αλεξία Χαρούπα, creator του The Storytelling Hotel, θα αναλύσει πως το storytelling θα μας βοηθήσει να «κερδίσουμε τη μάχη» του TripAdvisor. Θα παρουσιάσει πώς αντιμετωπίζουμε τις αρνητικές κριτικές στα τρία στάδια της φιλοξενίας του πελάτη α) προληπτικά-πριν την κράτηση (pre stay), β) κατά τη διάρκεια της κράτησης (during stay) και γ) έπειτα από τη διαμονή του (post stay), όταν ο καλεσμένος φτάνει να διατυπώσει αρνητική κριτική στο TripAdvisor.
 
Θα γίνει συζήτηση για τη σημασία του να θέτουμε ρεαλιστικές προσδοκίες, το “under-promise and over-deliver”. Ακόμα θα δούμε ποια είναι η βασική δομή απάντησης με τα πέντε βήματα και πως μπορούμε να επιτύχουμε στις απαντήσεις μας το service recovery paradox που προσδιορίζεται ως το αποτέλεσμα ενός πολύ θετικού service recovery, το οποίο οδήγησε σε ένα τέτοιο επίπεδο ικανοποίησης και loyalty του πελάτη το οποίο δε θα είχε επιτευχθεί αν δεν είχε προκύψει πρόβλημα.
 
Το ξενοδοχειακό φροντιστήριο “TripAdvisor: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας” θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα με βασικό εισηγητή τον κ. Μάριο Κουνέλη.


 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top