Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Πως εκτοξεύετε την κατάταξη σας στο TripAdvisor;

Τατιάνα Ρόκου - 07 Φεβρουάριος 2017, 12:31

Ο κ. Κων. Ζαρμπαλάς, γενικός διευθυντής του St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas στην Κρήτη, ο κ. Χ. Καλπογιάννης, ιδιοκτήτης του Haraki Traditional Houses στη Φολέγανδρο και η κα Terezdina Rigouzzo, ιδιοκτήτρια του Pino Di Loto στη Σύρο συμμετέχουν ως καλεσμένοι ομιλητές στο ξενοδοχειακό φροντιστήριο και μας διηγούνται τη δική τους ιστορία για το πως έχουν καταφέρει να έχουν εξαιρετικές κριτικές στο TripAdvisor.


Τι κοινό μπορεί να έχει ένα 5άστερο resort 100+ δωματίων στην Κρήτη, 4 σουίτες στη Σύρο και ενα συγκρότημα κατοικιών στη Φολέγανδρο;

Η άριστη παρουσία στο TripAdvisor και η κορυφαία κατάταξη είναι ο “κοινός παρανομαστής” των τριών αυτών καταλυμάτων.

Το St Nicolas Bay Hotel & Villas είναι κατηγορίας 5***** δυναμικότητας ανω των 100 δωματίων και διαθέτει spa και συνεδριακό κέντρο. Για να λειτουργήσει χρειάζεται άψογος συντονισμός ενός πολυάριθμου ανθρώπινου δυναμικού. Εϊναι #1 στην κατάταξη του TripAdvisor ανάμεσα σε 100 ξενοδοχεία στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.

Το Pino Di Loto είναι ένα συγκρότημα με 4 σουίτες στο Κίνι της Σύρου, χωρίς άμεση πρόσβαση στη θάλασσα σε ενα νησί ελάχιστα γνωστό στο εξωτερικό. Προσφέρει πρωινό και διαθέτει πισίνα και μπαρ. Στο TripAdvisor έχει 95 κριτικές και οι 95 είναι excellent.

To Haraki Traditional Houses είναι ένα συγκρότημα ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων στη Χώρα της Φολεγάνδρου. Το κατάλυμα δεν προσφέρει καμία επιπλέον υπηρεσία, δεν έχει θέα προς τη θάλασσα και δεν βρίσκεται κοντά σε παραλία. Στο TripAdvisor είναι #1 ανάμεσα σε 19 καταλύματα στην κατηγορία specialty lodgings, ενώ το 88% των κριτικών είναι excellent και το υπόλοιπο 15% very good.

Το κάθε κατάλυμα έχει το δικό του κοινό. Σκοπός είναι αυτό το κοινό, οι πελάτες σας δηλαδή, να έχουν μια μοναδική εμπειρία στον χώρο σας και να μοιραστούν αυτή την εμπειρία στο TripAdvisor. Στο ξενοδοχειακό φροντιστήριο θα μάθουμε “από πρώτο χέρι” πως οι παραπάνω ξενοδόχοι αξιοποιούν το TripAdvisor για να έχουν κρατήσεις, πως διαχειρίζονται τη φήμη τους και τι κάνουν onsite για να έχουν καλή φήμη.

Το ξενοδοχειακό φροντιστήριο TripAdvisor: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα με βασικό εισηγητή τον κ. Μάριο Κουνέλη.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top