Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Boutique Hotel Masterclass: Η επενδυτική διάσταση των boutique hotels από τον Κ. Πασχαλίδη (Hotelbrain)

Τατιάνα Ρόκου - 08 Φεβρουάριος 2017, 16:04

Ο Κωνσταντίνος Πασχαλίδης έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες σε θέματα επενδυτικής στρατηγικής, εξαγορών ξενοδοχειακών ακινήτων και βέλτιστης αξιοποίησης σε 16 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική με πελάτες διεθνείς οργανισμούς, όπως η Marriott, η Rotana, η Hyatt κ.ά.


Για την επενδυτική διάσταση των boutique hotels θα μιλήσει στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass ο κ. Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, αντιπρόεδρος της HotelBrain. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων και θα πραγματοποιηθεί στις 12 Φεβρουαρίου 2017, στην Αθήνα.

Ο κ. Πασχαλίδης συνεργάζεται με την Hotelbrain από το 2014 όπου διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος. Από το 2016 ως αντιπρόεδρος της HotelBrain Α. και διευθύνων εταίρος της HotelBrain International Ltd, με έδρα το Λονδίνο, έχει αναλάβει την ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό.
 
Στο παρελθόν υπήρξε συνιδρυτής και διευθύνων εταίρος της New Symbol Hotel Investments, εταιρείας παροχής επενδυτικών συμβουλών, αξιοποίησης και εκτιμήσεων στον κλάδο των ξενοδοχειακών ακινήτων, με πελάτες όπως η Τράπεζα της Ελλάδος, η Alpha Bank, η Eurobank, η Lampsa ΑΕ, αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ στη διαδικασία αποκρατικοποίησης του Αστέρα Βουλιαγμένης, της Αφάντου και των Ξενία. Έχει επίσης πραγματοποιήσει συνεργασίες σε θέματα επενδυτικής στρατηγικής, εξαγορών ξενοδοχειακών ακινήτων και βέλτιστης αξιοποίησης σε 16 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική με πελάτες διεθνείς οργανισμούς, όπως η Marriott, η Rotana, η Hyatt αλλά και η Bouygues Construction, η Mikcor Holding, η Bridge.Over κ.ά.

H HotelBrain έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας το 2000 ως μία εταιρεία με εξειδίκευση στη λειτουργία και τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχείων (boutique hotels) και προσφέρει μία σειρά υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, στους επενδυτές και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η ανάπτυξη και διαχείριση ξενοδοχείων, οι συμβουλές σε χρηματοοικονομικά και επενδυτικά θέματα, η στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης ξενοδοχειακών εταιρειών, η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού και στελεχών και η ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή affiliations. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει Συμφωνητικά Διαχείρισης με περισσότερα από 170 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 60 προορισμούς συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου, της Τουρκίας, της Κύπρου, της Σερβίας, του Μαυροβουνίου, της Αυστρίας και, πρόσφατα, της Ιταλίας.

Το Boutique Hotel Masterclass συνδιοργανώνεται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και θα πραγματοποιηθεί στις 12 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Το φετινό Boutique Hotel Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2017, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 11 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 13 Φεβρουαρίου.

Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top