Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Καμπάνια 'oneBrand': Όλα τα brands των Ευρωπαίων TOs μετονομάζονται υπό τo brand-ομπρέλα 'TUI'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Φεβρουάριος 2017, 12:49

Η ανανέωση γίνεται με βάση τα χρώματα της αεροπορική εταιρείας της TUI. Όπως τα αεροσκάφη της TUI, έτσι και τα φρεσκοβαμμένα λεωφορεία θα έχουν τώρα τον ομοιόμορφο, κυματιστό σχεδιασμό TUI. Το αμάξωμα των οχημάτων θα σχεδιαστεί σε λευκά, γαλάζια και σκούρα μπλε κύματα. Θα συνοδεύεται από την εμπορική ονομασία TUI με μεγάλα κόκκινα γράμματα.


Ο στόλος οχημάτων του Ομίλου TUI, με παρουσία σε πολλούς προορισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, μετέφερε περισσότερους από 11
εκατ. επισκέπτες τη σεζόν 2015-2016 (αριθμός που ισούται με τον πληθυσμό του Βελγίου). Η TUI Destination Services, η μονάδα που είναι υπεύθυνη για όλες τις υπηρεσίες στους προορισμούς της κορυφαίας στον κόσμο τουριστικής εταιρείας, απασχολεί 7.000 υπαλλήλους και διαχειρίζεται ένα στόλο με περισσότερα από 1.000 οχήματα. “Για την ακρίβεια, 11.6 εκατ. επισκέπτες παρελήφθησαν από το αεροδρόμιο με τα λεωφορεία μας, τα ταξί και τις ιδιωτικές λιμουζίνες μας και μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στα ξενοδοχεία των διακοπών τους”, εξηγεί ο David Schelp, διευθύνων σύμβουλος της TUI Destination Services. Με σκοπό να αποκτήσουν τα οχήματα μια ξεχωριστή και μοντέρνα εμφάνιση, η οποία να αντανακλά και τον πρόσφατο εκσυγχρονισμό του brand TUI, ο στόλος των λεωφορείων υπόκειται αυτή την περίοδο σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα rebranding. “Περίπου 240 οχήματα σε δημοφιλείς προορισμούς διακοπών έχουν ήδη ανανεωμένη όψη”, λέει ο Schelp.

Ως μέρος της διεθνούς καμπάνιας “oneBrand” της TUI, το βάψιμο του στόλου των λεωφορείων έχει ήδη ξεκινήσει στην Ισπανία και την Τουρκία, τα Νησιά του Cape Verde, την Κύπρο, τη Δομινικανή Δημοκρατία και την Κω. Με την καμπάνια “oneBrand”, όλα τα επιμέρους brands των μεγάλων Ευρωπαίων Tour Operators, μετονομάζονται κάτω από τo brand-ομπρέλα “TUI”. “Αυτό θα καταστήσει δυνατή μια ομοιόμορφη εμφάνιση του brand”, λέει ο Schelp. “Στόχος μας είναι να συνοδεύσουμε τους επισκέπτες μας με το χαμόγελο της TUI από το αεροδρόμιο ως το ξενοδοχείο, να τους προσφέρουμε την απαραίτητη ενημέρωση για τον προορισμό και μέσω αυτής να αυξήσουμε την προσμονή τους για τις πιο υπέροχες εβδομάδες του έτους”.



Μόνο στην Ισπανία, 144 από το σύνολο των 179 οχημάτων έχουν ήδη τη νέα εμφάνιση. Η ανανέωση γίνεται με βάση τα χρώματα της αεροπορική εταιρείας της TUI. Όπως τα αεροσκάφη της TUI, έτσι και τα φρεσκοβαμμένα λεωφορεία θα έχουν τώρα τον ομοιόμορφο, κυματιστό σχεδιασμό TUI. Το αμάξωμα των οχημάτων θα σχεδιαστεί σε λευκά, γαλάζια και σκούρα μπλε κύματα. Θα συνοδεύεται από την εμπορική ονομασία TUI με μεγάλα κόκκινα γράμματα. “Για κάθε λεωφορείο θα απαιτηθούν 20 λίτρα μπογιάς και δουλειά 80 ωρών”, αναφέρει ο Jose Luis Lombardi, διευθυντής Μεταφορών Βαλεαρίδων Νήσων. “Με άλλα λόγια, ένας εργαζόμενος θα είναι απασχολημένος για δύο εβδομάδες με το βάψιμο ενός λεωφορείου”. Επιπλέον στη Μαγιόρκα, επτά λεωφορεία έχουν λάβει ήδη το ειδικό branding. Είναι βαμμένα σε κόκκινο, μωβ και κίτρινο και συμβολίζουν τα επτά διαφορετικά ξενοδοχειακά brands και concepts: TUI Blue, Robinson, TUI Magic Life, RIU, TUI Sensimar, TUI Sensatori και TUI Family Life.



Στην Κρήτη, την 14η Αυγούστου, ημέρα με την περισσότερη κίνηση την περασμένη σεζόν, τα λεωφορεία της TUI μετέφεραν 11.700 επιβάτες.
Υπολογίζεται ότι τα ανανεωμένα λεωφορεία της Κρήτης θα μεταφέρουν συνολικά 110.000 επισκέπτες το ερχόμενο καλοκαίρι. Αντίστοιχα, o στόλος λεωφορείων της TUI μπορεί στην περίοδο αιχμής να μεταφέρει μέχρι 11.000 επισκέπτες ημερησίως στη Ρόδο και 8.000 στην Κω. Βασική προτεραιότητα σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς είναι η ασφάλεια και η άνεση των επιβατών, με στόχο οι επισκέπτες να χαμογελούν από την αρχή έως και το τέλος των διακοπών τους.

Συνολικά, ο στόλος των λεωφορείων TUI απασχολεί 455 οδηγούς, 55 μηχανικούς και προσωπικό καθαρισμού, καθώς και 100 εργαζόμενους στον τομέα της “Διοίκησης και Λειτουργίας”. Απέδειξαν την πλήρη επιχειρησιακή τους ικανότητα, ιδίως το 2010, όταν το ηφαίστειο της Ισλανδίας Eyjafjallajokull είχε παραλύσει το σύνολο της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας. Εκείνη την περίοδο, οι εργαζόμενοι της TUI μεταφέραν εκατοντάδες αναστατωμένους παραθεριστές στα σπίτια τους, για παράδειγμα από την Ισπανία, με λεωφορεία.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top