Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προορισμός

Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον των Ισραηλινών για τη Θεσσαλονίκη

Τατιάνα Ρόκου - 13 Φεβρουάριος 2017, 10:25

Η Aegean Airlines ξεκινά πιλοτικά τις απευθείας αεροπορικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με το Τελ Αβίβ, τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ η Arkia Airlines Ltd ξεκινά, από το φετινό Ιούνιο, απευθείας πτήσεις που θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το Τελ Αβίβ.


Με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα επέστρεψε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης από το Τελ Αβίβ όπου συμμετείχε για έβδομη συνεχή χρονιά στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση του Ισραήλ IMTM, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Φεβρουαρίου 2017.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και ειδικά κατά την πρώτη ημέρα συμμετοχής, το ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη ήταν αρκετά αυξημένο, με επαγγελματίες και ιδιώτες να εκδηλώνουν ανοιχτά την προτίμησή τους στον προορισμό. Μάλιστα, σε σχέση με την περυσινή συμμετοχή, η φετινή προσέλευση στο σταντ της ΕΞΘ που στήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ ήταν αισθητά πιο ανεβασμένη, με μεγαλύτερη ροή κοινού και τουριστικών πρακτόρων.

Σε αυτό βοήθησε και μια ακόμη σημαντική παράμετρος. Η φετινή IMTM συνέπεσε χρονικά με δύο πολύ σημαντικές ανακοινώσεις στο κομμάτι των αερομεταφορών, που φέρνουν ακόμα πιο κοντά τις δύο πόλεις: Την ανακοίνωση της Aegean Airlines ότι από την 29 Μαΐου 2017 έως την 15 Οκτωβρίου 2017 θα ξεκινήσουν πιλοτικά οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με το Τελ Αβίβ, τρεις φορές την εβδομάδα, αλλά και την ανακοίνωση της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας του Ισραήλ, Arkia Airlines Ltd, ότι από το φετινό Ιούνιο ξεκινούν απευθείας πτήσεις που θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το Τελ Αβίβ, από μία έως δύο φορές την εβδομάδα. Οι απευθείας συνδέσεις έχουν προγραμματιστεί έως τον Οκτώβριο με δυνατότητα επέκτασης και κατά τους χειμερινούς μήνες και διευκολύνουν σημαντικά την προσέλευση επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη. Η εξέλιξη αυτή ανταποκρίνεται στο αυξημένο ενδιαφέρον των Ισραηλινών για τον προορισμό και αποτελούσε χρόνιο αίτημα των ταξιδιωτικών πρακτόρων.



Η ΕΞΘ είχε προγραμματισμένα ραντεβού με μεγάλους tour operators που έχουν ήδη εντάξει τον προορισμό στα τουριστικά πακέτα τους, αλλά και με μικρά τοπικά γραφεία, μεγάλα εβραϊκά portals που εξειδικεύονται σε ταξίδια ανά την Ελλάδα, μεμονωμένους ταξιδιώτες, όπως και με δημοσιογράφους από σημαντικές εφημερίδες και περιοδικά. Ήδη το National Geographic του Ισραήλ αναμένεται να επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη μέσω της πραγματοποίησης ταξιδιού (press trip) που θα οργανώσει η Ένωση το προσεχές διάστημα.

Τα ραντεβού που έγιναν καταδεικνύουν ότι η Θεσσαλονίκη είναι πολύ αγαπητή στους Ισραηλινούς λόγω της ιστορίας της πόλης, των δεσμών ανάμεσα στους δύο λαούς και της τεράστιας εβραϊκής κληρονομιάς. Οι Ισραηλινοί ενδιαφέρονται για τουρισμό πόλης (city break) και κυρίως για οικογενειακό τουρισμό με έμφαση στην ιστορία και τον πολιτισμό, για περιβαλλοντικό τουρισμό και για τουρισμό δραστηριοτήτων στη φύση (active tourism), ενώ έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αποδράσεις στον Όλυμπο και στα Μετέωρα.

Το σταντ της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο εκπρόσωπος της Ελληνικής Πρεσβείας στο Τελ Αβίβ κ. Ιωσάς Κωστής, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Σπύρος Πέγκας, ο προϊστάμενος του Γραφείου ΕΟΤ Ισραήλ κ. Μιχάλης Τερζίμπασης, η πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Ταξιδιωτικών Συμβούλων του Ισραήλ κα Hanny Sobol, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας HATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης κ.ά.

Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Χρύσα Σαραβέλου, ενώ συμμετείχαν και ξενοδόχοι της πόλης.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Quality Control and HACCP in F&B Management

Chinese Tourist Welcome Seminar

Food & Beverage management και cost control

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top