Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Οι ξενοδόχοι παραμένουν συντηρητικοί σε θέματα τεχνολογίας

Θοδωρής Κουμέλης - 21 Φεβρουάριος 2017, 11:15

Οι ξενοδόχοι αναμένουν στο μέλλον συνειδητοποιημένους επισκέπτες, που θα αναζητούν μοναδικές εμπειρίες, θα έχουν υψηλότερες προσδοκίες και θα αναμένουν αναγνώριση. Οι επισκέπτες αυτοί θα βασίζονται κυρίως σε κινητές συσκευές για να επικοινωνήσουν με τα ξενοδοχεία πριν φτάσουν, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και μετά από τη διαμονή τους.


Ενώ οι ξενοδόχοι αναμένουν ότι οι πελάτες των ξενοδοχείων τους θα είναι πλήρως καταρτισμένοι και ενημερωμένοι σε θέματα τεχνολογίας μέχρι το 2020, τα σχέδιά τους για τη χρήση της τεχνολογίας στη ξενοδοχειακή βιομηχανία παραμένουν “κολλημένα” στις αρχές της δεκαετίας του 2000, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Η έρευνα “The Hotel Industry in 2020” που πραγματοποιήθηκε από τον Peter O’Connor, καθηγητή στο ESSEC Business School, και τις εταιρείες IDeaS Revenue Solutions, Revinate και SiteMinder, συνδύασε αποτελέσματα ερευνών εκατοντάδων κορυφαίων ξενοδόχων απ’όλο τον κόσμο.

“Η έρευνα μελέτησε τους αναμενόμενους πελάτες των ξενοδοχείων του 2020, καθώς και την τεχνολογία που απαιτείται για να καλυφθούν οι ανάγκες τους”, λέει ο Peter O ‘Connor. “Θέλαμε να ακούσουμε απευθείας από τους ξενοδόχους το πως οραματίζονται τον μελλοντικό ταξιδιώτη, καθώς επίσης και το ποια μέτρα απαιτούνται από τους ξενοδόχους για την υποδοχή του”.

Σύμφωνα με τον δρ O’Connor, οι συμμετέχοντες στην έρευνα αναμένουν συνειδητοποιημένους επισκέπτες, που θα αναζητούν μοναδικές εμπειρίες, θα έχουν υψηλότερες προσδοκίες και θα αναμένουν αναγνώριση. Ως “ψηφιακοί γνώστες”, οι επισκέπτες αυτοί θα βασίζονται κυρίως σε κινητές συσκευές για να επικοινωνήσουν με τα ξενοδοχεία πριν φτάσουν, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και μετά από τη διαμονή τους. Οι βασικές διαφοροποιήσεις, όπως η ευελιξία, η αξία και ο έλεγχος αναμένεται να παίξουν σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές αποφάσεις των επισκεπτών από ό,τι η ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Ο Fabian Specht, διευθύνων σύμβουλος της IDeaS για την περιοχή ΕΜΕΑ, λέει: “Τα δεδομένα που ελήφθησαν από την έρευνα αποκαλύπτουν έναν πιο απαιτητικό πελάτη, που θα έχει περισσότερες επιλογές και πρόσβαση σε πληροφορίες”.

Όταν ρωτήθηκαν για το ποια τεχνολογία τα ξενοδοχεία τους θα πρέπει να διαθέτουν ως αναπόσπαστο στοιχείο τους μέχρι το 2020, οι ερωτηθέντες ανέφεραν κάποιες τεχνολογίες που έχουν ήδη εφαρμοστεί σε πολλά ξενοδοχεία, όπως τα συστήματα διαχείρισης εσόδων, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, τα συστήματα διαχείρισης ακινήτων, και λύσεις e-marketing.

Ο Thomas Landen, διευθυντής μάρκετινγκ της Revinate για την περιοχή EMEA, προσθέτει: “Τα αποτελέσματα αυτά αντανακλούν τον υψηλό βαθμό συντηρητισμού στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την τεχνολογία. Είναι σαν η βιομηχανία να εξακολουθεί να ασχολείται με τα ίδια θέματα που ασχολείτο και πριν από δέκα χρόνια”.

Αντίθετα, εμπειρογνώμονες της αγοράς -υψηλόβαθμα διευθυντικά στελέχη, σύμβουλοι ξενοδοχειακών μονάδων και στελέχη από τον χώρο της τεχνολογίας– θεωρούν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και τα συστήματα μηχανικής μάθησης, τα προγνωστικά εργαλεία ανάλυσης και οι πίνακες διαχείρισης βοηθούν σε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τον επισκέπτη, μαζί με την παροχή λύσεων μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων αλλά και Bluetooth, για να υπάρχει βαθύτερη και ουσιαστικότερη επαφή.

Ο Dai Williams, διευθύνων σύμβουλος της SiteMinder για την περιοχή ΕΜΕΑ, αναφέρει: “Είναι σαφές ότι δραστηριοποιούμαστε σε έναν κλάδο που συνεχίζει να ψάχνει για ξεπερασμένα και συχνά δαπανηρά συστήματα τεχνολογικής υποστήριξης. Η αντίσταση που επικρατεί στα ξενοδοχεία στην αλλαγή και την καινοτομία πλήττει την πρόοδο του κλάδου μας, ο οποίος, από μόνος του, αναγνωρίζει την ανάγκη να συμβαδίσει με τους τωρινούς και τους μελλοντικούς καταναλωτές”.

Όλοι πάντως υποστηρίζουν την άνοδο μιας νέας “γενιάς” ξενοδοχειακής διαχείρισης, η οποία θα περιλαμβάνει την εφαρμογή ενός συνόλου δεξιοτήτων, καθώς και μια νοοτροπία ικανή να πιέζει την τεχνολογία προς τα εμπρός, μια διαδικασία που έχει ήδη επιτυχία σε κλάδους, όπως το λιανικό εμπόριο και οι τραπεζικές εργασίες.

The Hotel Industry in 2020 - Infographic




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top