Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Αύξηση 2,73% στις διανυκτερεύσεις των Ρουμάνων στη Θεσσαλονίκη το 2016

Βίκυ Καραντζαβέλου - 22 Φεβρουάριος 2017, 10:32

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης πρόσθεσε στη φετινή στρατηγική της, την πρώτη παρουσία της στη TTR Bucharest, με στόχο να προωθήσει το city break, αλλά και την περαιτέρω ένταξη του προορισμού σε καλοκαιρινά πακέτα, συνδυαστικά με την Πιερία και τη Χαλκιδική.


Ο υπερδιπλασιασμός του αριθμού των διανυκτερεύσεων Ρουμάνων επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη κατά την τελευταία εξαετία (2011 – 2016, άνοδος σε ποσοστό 112,14%), ήταν μόνο η αφορμή για τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση TTR Bucharest 2017, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 16–19 Φεβρουαρίου στη ρουμανική πρωτεύουσα.

Κατά την περυσινή χρονιά οι Ρουμάνοι σημείωσαν 55.718 διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, αυξημένες κατά 2,73% σε σχέση με το 2015, γεγονός που τους κατέταξε στην πέμπτη θέση των αλλοδαπών. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης “άνοιξε την ατζέντα της” και πρόσθεσε στη φετινή στρατηγική της, την πρώτη παρουσία της στη δημοφιλή έκθεση του Βουκουρεστίου, με στόχο να προωθήσει το city break, αλλά και την περαιτέρω ένταξη του προορισμού σε καλοκαιρινά πακέτα, συνδυαστικά με την Πιερία και τη Χαλκιδική.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε ως συνεκθέτης του ΕΟΤ στο ελληνικό περίπτερο. Στις επαφές της με τους εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς επαναβεβαιώθηκε ότι η Ελλάδα εδραιώνεται ως ο πιο δημοφιλής καλοκαιρινός προορισμός για τους Ρουμάνους, καθώς ήδη καταγράφεται πανελλαδικά μια αύξηση της τάξεως του 8% στις έγκαιρες κρατήσεις του 2017, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Συγκεκριμένα, η ΕΞΘ επενδύει στην περαιτέρω αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από τη χώρα αυτή μέσα από συζητήσεις που εγκαινίασε τόσο με σημαντικούς tour operators  και εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και buyers, όσο και με το ρουμανικό κοινό, το οποίο εξαπλώνεται με δυναμική στη διεθνή τουριστική αγορά.

Για τους περισσότερους ο προορισμός είναι γνωστός και το στοίχημα για την ΕΞΘ είναι να τον καταστήσει και ιδιαίτερα δημοφιλή και επισκέψιμο. Η ΕΞΘ εστιάζει στις ομοιότητες με τους Ρουμάνους σε θέματα κουλτούρας και διασκέδασης και για το σκοπό αυτό παρουσίασε με κάθε λεπτομέρεια με οπτικό και έντυπο υλικό, όλα τα ‘χαρίσματα’ της Θεσσαλονίκης που την καθιστούν ιδιαίτερα αγαπητή σε όλες τις ηλικίες.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, η προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Σερβίας & Ρουμανίας κα Σοφία Λαζαρίδου, ο Έλληνας πρέσβης στο Βουκουρέστι κ. Βασίλης Παπαδόπουλος κ.ά. Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Χρύσα Σαραβέλου, ενώ συμμετείχαν και ξενοδοχεία της πόλης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top