Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Ένα emoji της KLM στις υπηρεσίες των ταξιδιωτών

Βίκυ Καραντζαβέλου - 06 Μάρτιος 2017, 14:32

Η KLM Royal Dutch Airlines προχωρά ένα βήμα παρακάτω στο Messenger, συστήνοντας μια νέα υπηρεσία με emojis, που κάνει εύκολη την αναζήτηση διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα.


Αναζητά κάποιος το κοντινότερο ΑΤΜ ή σιδηροδρομικό σταθμό; Στέλνει απλά το σχετικό emoji στην KLM, δείχνει το σημείο όπου βρίσκεται και η KLM θα του απαντήσει αμέσως, δίνοντάς του την κοντινότερη διεύθυνση. Πού βρίσκεται το κοντινότερο ιταλικό εστιατόριο; Το emoji της πίτσας και η ακριβής θέση του χρήστη είναι τα στοιχεία που θα τον βοηθήσουν να βρείτε τη διαδρομή που ζητά.

“Θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας, και εκεί είναι όπου KLM και Messenger ταιριάζουν απόλυτα. Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς προσφέρουμε στους πελάτες μας την εναλλακτική να λαμβάνουν όλα τα σχετικά με το ταξίδι τους έγγραφα και πληροφορίες μέσα από το Messenger. H KLM μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, οπότε η νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji ήταν το επόμενο λογικό βήμα” δήλωσε ο Tjalling Smit, ανώτερος αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM.

Η νέα υπηρεσία της KLM στο Messenger είναι διαθέσιμη για όλους, σε όλο τον κόσμο.









|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top