Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Στις 15 Μαρτίου το πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο για το σχεδιασμό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία

Τατιάνα Ρόκου - 13 Μάρτιος 2017, 11:18

Στο πλαίσιο του Hotel Marketing Masterclass επιδιώκεται να εξηγηθεί η χρήση των πλέον αποτελεσματικών τεχνικών του online marketing, αλλά προπάντων να τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.


Το σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Marketing Masterclass: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων” (Τετάρτη 15 Μαρτίου) περιλαμβάνει μια πρακτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των επιμέρους εργαλείων online και offline marketing και του τρόπου που αυτά μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε ένα ξενοδοχείο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση καθώς και στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων και των τιμών. Θα παρουσιαστεί ένα case study για το branding ξενοδοχειακής επιχείρησης, οι δε μετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν για συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.
 
Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από το TravelDailyNews και τον Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.
 
Κατά τη διάρκεια του Hotel Marketing Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
• Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 
• Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου 
• Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού 
• Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix» 
• Branding ξενοδοχείων 
• Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa) 
• Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου  
  o Παραγωγή content υψηλής ποιότητας   
  o Ανάπτυξη ιστοσελίδας   
  o Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)   
  o Διαδικτυακές κρατήσεις   
  o Email marketing και eNewsletter   
  o Social Media   
  o Mobile Marketing 
• Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας 
• Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Marketing Masterclass:
• θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ. 
• θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους 
• θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ 
• θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους 
• θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους 
• θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας 
• θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής
• θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου
 
Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο. 
 
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
Το Hotel Marketing Masterclass θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Αναλυτική περιγραφή για το σεμινάριο και οδηγίες για την εγγραφή σε αυτό παρατίθενται εδώ. Πρόσθετες πληροφορίες μπορούν να ζητηθούν στο email tma@tma.travel και στο τηλέφωνο 210 9374050.


 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top