Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Συνεργασία της Tool με την Skyscanner

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 Μάρτιος 2017, 13:34

Η Skyscanner κατέχει ηγετική θέση στην αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων και η δωρεάν mobile εφαρμογή της έχει πάνω από 50 εκατ. downloads.


Η Skyscanner επέλεξε την Tool με πολυετή εμπειρία στο κλάδο του Air Travel και του Τουρισμού, για τον σχεδιασμό της στρατηγικής της στα social media στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για τη διαχείριση της Facebook σελίδας της, Skyscanner Greece, με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση του brand στην ελληνική αγορά.
 
Η Skyscanner κατέχει ηγετική θέση στην αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων. Ιδρύθηκε το 2003 και απασχολεί περισσότερους από 800 εργαζόμενους. Η δωρεάν mobile εφαρμογή της έχει πάνω από 50 εκατ. downloads. Επιπλέον, έχει πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα και είναι διαθέσιμη σε 30 γλώσσες και 70 νομίσματα. Η Skyscanner διαθέτει 10 γραφεία σε όλο τον κόσμο και είναι μέρος του ομίλου Ctrip.
 
Η Tool είναι ένα digital agency και δραστηριοποιείται από το 2001 στο χώρο ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας σε τρεις βασικές κατευθύνσεις: digital marketing, web design και development, application development. Σκοπός της είναι να παρέχει σύγχρονες και ολοκληρωμένες λύσεις εμπορικής επιχειρηματικότητας, εκπαίδευσης, ενημέρωσης και διαφημιστικής προώθησης.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top