Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι ταξιδιώτες πολυτελείας γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί
Τάσεις

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί

Η εμπειρία ξεπερνά τα δολάρια στο υψηλότερο επίπεδο του πολυτελούς ταξιδιού. Η σχέση συνέπειας – ζήτησης για πολυτελείς εμπειρίες φαίνεται να αυξάνεται ταχύτερα από τη ζήτηση για αγαθά πολυτελείας.

Το σύγχρονο πολυτελές ταξίδι αντικατοπτρίζει ευρύτερες μακροοικονομικές τάσεις. Αυτές περιλαμβάνουν το αυξανόμενο επίπεδο ανισοτήτων, που καθιστούν τις δημόσιες επιδείξεις του πλούτου λιγότερο αποδεκτές, σύμφωνα με νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από το MyTravel Research.com για λογαριασμό του Executive PA magazine και της τουριστικής έκθεσης Luxperience, σε 153 travel buyers ταξιδιω΄ν πολυτελείας, καταναλωτές και διοργανωτές εκδηλώσεων υψηλού επιπέδου.

Το πολυτελές ταξίδι δε βασίζεται πλέον στην επίδειξη, παρ’όλα αυτά οι εύποροι ταξιδιώτες έχουν πλέον περισσότερες απαιτήσεις, όπως αποκαλύπτεται.

Σε συνδυασμό με λιγότερη επίδειξη, “ανώτερα πνευματικά και συναισθηματικά κίνητρα” έρχονται περισσότερο στο προσκήνιο, όπως για παράδειγμα η ανάγκη για εσωτερική εκπλήρωση, δημιουργικότητα, αυτοεκτίμηση, ευχαρίστηση και το αίσθημα της αποδοχής.

“Εν συντομία, η εμπειρία ξεπερνά τα δολάρια στο υψηλότερο επίπεδο του πολυτελούς ταξιδιού”, αναφέρει η έρευνα του MyTravel Research.com. “Η σχέση συνέπειας – ζήτησης για πολυτελείς εμπειρίες φαίνεται να αυξάνεται ταχύτερα από τη ζήτηση για αγαθά πολυτελείας”.

Η έρευνα προσδιορίζει πέντε τάσεις και τα χαρακτηριστικά που ορίζουν το πολυτελές ταξίδι σήμερα – η ανάδειξη του νέου καταναλωτή πολυτελείας, η μάθηση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων, η ανάγκη να δώσει κάτι πίσω, ως αντάλλαγμα για την εμπειρία του, η άνοδος του εφήμερου και του άμεσου και η αναλλοίωτη ανάγκη για εξαιρετικές υπηρεσίες.

Η συντάκτρια της έρευνας και συν-ιδρύτρια της MyTravelResearch.com, Carolyn Childs, δήλωσε: “Πέρα από την αύξηση της ζήτησης για βιωματικά ταξίδια σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις μιας αύξησης σε ένα πιο κατακερματισμένο, πιο ενημερωμένο και απαιτητικό κοινό για τα πολυτελή ταξίδια”.

Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας δίνουν ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην παροχή υπηρεσιών Επιμένουν, επίσης, όλο και περισσότερο στη διεύρυνση της ποικιλίας των εμπειριών.

“Επηρεασμένοι από το διαδίκτυο και τον πλούτο των πολλών παροχών υπηρεσιών στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, οι high-end ταξιδιώτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί”, προσθέτει η έρευνα.

Μερικά από τα βασικά συμπεράσματα:

  • Η αγορά πολυτελείας ολοένα αυξάνεται και “σπάει” σε περισσότερα τμήματα. Υπάρχουν πολλοί νέοι εκατομμυριούχοι και οι γυναίκες είναι ένα ανερχόμενο κομμάτι ανάπτυξης – που ήταν πάντα σημαντικό για το σχεδιασμό του ταξιδιού πολυτελείας
  • Οι προσδοκίες αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς. Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι καλύτερα προετοιμασμένοι και αναμένουν περισσότερα πράγματα από ποτέ
  • Η αύξηση της ευημερίας, του ταξιδιού πολλών γενεών μαζί και της μάθησης είναι σημαντικές παράμετροι των τάσεων
  • Η αγορά κρουαζιέρας συνεχίζει να εισχωρεί στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας και είναι ευέλικτη όσον αφορά στην αξιοποίηση των πολλών αναδυόμενων τάσεων.
  • Η αξία γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Αυτό ισχύει πιο πολύ για το κομμάτι MICE πολυτελείας, αλλά και για τα ταξίδια αναψυχής.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024