Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤέταρτος χρόνος για το 'Always Getting Better' της Ryanair, με νέες υπηρεσίες
Αεροπορικές εταιρείες

Τέταρτος χρόνος για το 'Always Getting Better' της Ryanair, με νέες υπηρεσίες

Μεταξύ των νέων υπηρεσιών που θα είναι διαθέσιμες κατά τη διάρκεια του έτους είναι αναβαθμισμένο “My Ryanair” Phase 2, με προσφορές και επιβραβεύσεις για τους χρήστες, κράτηση Express και ταξιδιωτικός οδηγός στο Ryanair app σε 5 γλώσσες.

Η Ryanair παρουσίασε σήμερα το 4ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” (AGB), το οποίο συμπεριλαμβάνει νέες υπηρεσίες και ψηφιακές αναβαθμίσεις. Συγκεκριμένα, οι παρακάτω νέες υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες κατά τη διάρκεια του έτους:

  • Συνδεδεμένες πτήσεις – στο δίκτυο της Ryanair και έπειτα με άλλες αεροπορικές εταιρίες
  • Ακόμα χαμηλότεροι ναύλοι
  • Νέες βάσεις (Φρανκφούρτη και Νάπολη) καθώς και βελτιωμένα ωράρια πτήσεων
  • “My Ryanair” Phase 2 – αναβαθμισμένο προφίλ με προσφορές και επιβραβεύσεις για τους χρήστες
  • Τις βελτιωμένες υπηρεσίες “Plus”- Regular, Plus, Flexi-Plus και Family Plus
  • Ryanair Holidays σε όλες τις αγορές –  ξενοδοχεία 3,4,5 αστέρων
  • Ryanair Rooms – περισσότεροι συνεργάτες και επιλογές κράτησης διαμονής
  • Amazon του Ταξιδιού – Νέα επιλογή αναζήτησης      
  • Into the Blue – ταξιδιωτικός οδηγός στο Ryanair app σε 5 γλώσσες
  • Κράτηση Express– αποθήκευση ταξιδιωτικών προτιμήσεων για ταχύτερες κρατήσεις (3 κλικ)
  • Αυτόματο check-in – και για τις δύο πτήσεις κατόπιν κράτησης θέσης επιστροφής

Ο Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer της Ryanair δήλωσε στο Λονδίνο: “Η επιτυχία του προγράμματος “Always Getting Better” τα τελευταία τρία χρόνια είναι εμφανής στις αυξημένες πληρότητες καθώς και στο ρεκόρ επιβατικής κίνησης, με πάνω από 50% αύξηση. Μέσα σε ένα χρόνο, η Ryanair έγινε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, διακινώντας πάνω από 120 εκατ. επιβάτες, ενώ το Ryanair.com έγινε η μεγαλύτερη σε επισκέψεις ιστοσελίδα αεροπορικής εταιρείας παγκοσμίως. Είμαστε πλέον στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε σήμερα το 4ο έτος του AGB, το οποίο θα συμπεριλάβει μία σειρά νέων υπηρεσιών και αναβαθμίσεων.

Τη στιγμή που διευρύνουμε το δίκτυο μας, οι πελάτες μας θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις για συνδεδεμένες πτήσεις στο Ryanair.com, ενώ θα ακολουθήσει αντίστοιχη συνεργασία με άλλες αεροπορικές εταιρίες μέσα στο έτος. Ενώ εξακολουθούμε να καινοτομούμε, διατηρούμε τις εταιρικές μας αξίες, προσφέροντας πάντα τους χαμηλότερους ναύλους, το ευρύτερο δίκτυο δρομολογίων και την μεγαλύτερη ακρίβεια σε αφίξεις πτήσεων”.

Tο 92% των πελατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τριμήνου της υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, το 92% των πελατών της Ryanair που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 300,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘Rate My Flight’ τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο μέσω του Ryanair app, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.

Το 92% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν το ταξίδι τους ως ‘Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (86%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (82%).

Κατηγορία

Άριστη/Πολύ Καλή/ Καλή

Άριστη

Πολύ Καλή

Καλή

Αξιοπρεπής

Ok

Συνολική Εμπειρία

92%

43%

35%

14%

4%

4%

Επιβίβαση

86%

39%

30%

17%

7%

7%

Ευγένεια πληρώματος

95%

55%

29%

11%

3%

2%

Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης

93%

45%

32%

16%

4%

3%

Ποικιλία φαγητών και τροφίμων

82%

24%

26%

32%

10%

8%

Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά μέσω του Ryanair app, διαθέσιμο σε iTunes και Google Play.

Ο Robin Kiely, Head of Communications της Ryanair δήλωσε: “Το Rate My Flight επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanair app από την ώρα προσγείωσης. Με το 92% των 300,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουνε το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024