Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Η Ελλάδα και η Μύκονος πρωταγωνιστούν σε καμπάνια επικοινωνίας της Heineken σε 50 χώρες

Τατιάνα Ρόκου - 06 Απρίλιος 2017, 14:32

Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργούν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για να γιορτάσουν τον τελικό του UEFA Champions League.


Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League, και πιο συγκεκριμένα στη Μύκονο, με την πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας. Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της Heineken στην Ελλάδα, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.


Από αριστερά προς τα δεξιά: Laurent Delmouly, διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Γιώργος Χατζημάρκος, περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Κωνσταντίνος Κουκάς, δήμαρχος Μυκόνου, Ανδρέας Στυλιανόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Navigator Travel & Tourism και Μέλος Δ.Σ. ΣΕΤΕ, Μηνάς Μαυρικάκης, διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.


Πιο συγκεκριμένα, το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions), τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.


Από αριστερά προς τα δεξιά οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Κουκάς, δήμαρχος Μυκόνου, Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Γιώργος Τζιάλλας, γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης και Γιώργος Χατζημάρκος, περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.


Η φιλοξενία ενός τέτοιου γεγονότος, διεθνούς βεληνεκούς από τη Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα μας για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών αποτελούν η δυναμική υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή της Heineken στο Orange Grove, αλλά και η επένδυση στην υπεύθυνη κατανάλωση, με τις πρόσφατες σημαντικές καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας. Επιπρόσθετα, η επιλογή της Ελλάδας, για την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης όπως είναι το Heineken Champions Voyage επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρείας Heineken στην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα.

Ο κ. Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: “Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο”.



Τη συνέντευξη Τύπου τίμησαν επίσης  με την παρουσία τους ο κ. Γιώργος Χατζημάρκος, περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, ο οποίος δήλωσε: “Η επιλογή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μας γεμίζει χαρά και ευθύνη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Heineken για τη μάχη που έδωσε να έρθει αυτή η διοργάνωση στη Μύκονο”, ο κ. Κωνσταντίνος Κουκάς, δήμαρχος Μυκόνου, ο οποίος σημείωσε πως η Μύκονος πάντα πρωτοπορεί στην ανάπτυξη του τουρισμού θέλοντας να προβάλει το θετικό πρόσωπο της χώρας μας, παράγοντας θετικές ειδήσεις, και τώρα θα μπορεί να το κάνει με σύμμαχο τη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το “παρών” έδωσε επίσης ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Navigator Travel & Tourism και μέλος Δ.Σ. ΣΕΤΕ, ο οποίος στον χαιρετισμό του είπε μεταξύ άλλων: “Ο κλάδος του τουρισμού έχει συνεισφέρει σημαντικά στην Ελλάδα τη δύσκολη αυτή περίοδο καθώς γίνεται σημείο σύζευξης με τους υπόλοιπους τομείς της οικονομίας. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με το πνεύμα εξωστρέφειάς, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η χώρα μας”. Τέλος, την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο κ. Γιώργος Τζιάλλας, γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top