Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Υψηλό ενδιαφέρον Σαουδαράβων για την Ελλάδα στο 1o Greek Tourism Workshop στη Τζέντα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Απρίλιος 2017, 09:44

Ο Σαουδάραβας τουρίστας δαπανά 6-7 φορές περισσότερα από το μέσο ξένο τουρίστα που επισκέπτεται την Ελλάδα, αρέσκεται να διαμένει σε 5 αστέρων ξενοδοχεία τα οποία ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες, ενώ προτιμά να γευματίζει σε πολυτελή εστιατόρια.


Σε 134 τον αριθμό ανήλθαν οι τουριστικοί πράκτορες που συμμετείχαν στο 1o Greek Tourism Workshop στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο πολυτελές Park Hyatt Jeddah, πιστοποίησε το υψηλό ενδιαφέρον της αγοράς της Σαουδικής Αραβίας για τον ελληνικό προορισμό. 
 
Το 1ο Greek Tourism Workshop στη Τζέντα είχε ως στόχο  τη δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στην εν αναπτύξει και διαρκώς αυξανόμενη τουριστική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, όπου η Ελλάδα είναι ουραγός σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς.
 
Στο πλαίσιο του Greek Tourism Workshop  που διοργανώθηκε από την Congress Business Planners με την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και την υποστήριξη του ΕΟΤ και του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Τζέντα, κλείστηκαν συμφωνίες για τη διενέργεια γάμων, MICE εκδηλώσεων, επισκέψεων προς ελληνικά νησιά με επίκεντρο κυρίως τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, ενώ υπήρξε υψηλό ενδιαφέρον και για την Αθήνα. Παρακαταθήκη για την επαύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Τζέντα προς τη χώρα μας αποτελούν αφενός προηγούμενες εκδηλώσεις που έχουν διενεργηθεί από τον ίδιο φορέα στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, και αφετέρου οι διευκολύνσεις που παρέχει πλέον το υπουργείο Εξωτερικών για την ταχεία έκδοση βίζας. Δυσμενής προοπτική για την ραγδαία άνοδο της εν λόγω αγοράς προς την Ελλάδα αποτελεί η έλλειψη σταθερής πτήσης όλο το χρόνο από τη Τζέντα προς την Αθήνα.
 
Στα χαρακτηριστικά του προφίλ του σημερινού Σαουδάραβα τουρίστα καταγράφεται το γεγονός ότι ταξιδεύει πολλές φορές το χρόνο. Το συγκεκριμένο κοινό ενδιαφέρεται για διασκέδαση, για γαστρονομία, για περιηγήσεις, για τουρισμό υγείας και ευεξίας κ.α. Ο Σαουδάραβας τουρίστας δαπανά 6-7 φορές περισσότερα από το μέσο ξένο τουρίστα που επισκέπτεται την Ελλάδα, αρέσκεται να διαμένει σε 5 αστέρων ξενοδοχεία τα οποία ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες, ενώ προτιμά να γευματίζει σε πολυτελή εστιατόρια. Ταυτόχρονα επιζητά υψηλό service εκμισθώνοντας συνήθως λιμουζίνες με οδηγούς, ενώ λατρεύει το shopping αναζητώντας καλές τιμές.
 
Στο Greek Tourism Workshop παρευρέθη ο Έλληνας γενικός πρόξενος στην Τζέντα κ. Ευγένιος Καλπύρης και ο επικεφαλής του Οικονομικού Γραφείου της Πρεσβείας κ. Θεόδωρος Ξυπολιάς. Από ελληνικής πλευράς στην εκδήλωση συμμετείχε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως η Grecotel και τα Divani Collection, ξενοδοχεία των Αθηνών όπως το Athenaeum Intercontinental, το ξενοδοχείο Belvedere Boutique Hotel Mykonos, το Kensho Boutique Hotel & Suites, ο όμιλος Mideast Travel, το γραφείο Τhe Booking Expert, κ.λ.π. 
 
Επισημαίνεται ότι το Greek Tourism Workshop, που έχει ως στόχο τη δυναμική διείσδυση του ελληνικού τουρισμού στην αγορά του Αραβικού Κόλπου και της Μέσης Ανατολής προγραμματίζει σε βραχύ χρονικό διάστημα τις ακόλουθες εκδηλώσεις : 
  1. Greek Tourism Workshop in Abu Dhabi στις 23/04/2017 και 
  2. Greek Tourism Workshop in Lebanon στις 10/05/2017. 
 
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω οι εκδηλώσεις που έχουν την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, διοργανώνονται από την εταιρία Congress Business Planners - στην οποία συμμετέχουν ο όμιλος Mideast Travel Worldwide και η Tourism Today- ενώ στην εκδήλωση της Βηρυτού, συμμετέχει ως συνδιοργανωτής και η Travel Media Applications
 
Όπως σχολιάζει η Congress and Business Planners: “το Greek Tourism Workshop είναι το μοναδικό στο είδος του που προβάλλει μόνο την Ελλάδα και που προσεγγίζει τις αναπτυσσόμενες και καίριας σημασίας αγορές του Κουβέιτ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Λιβάνου. Η ελληνική αντιπροσωπεία θα αποτελείται από αυστηρά επιλεγμένους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς τουρισμού, ενώ οι τοπικοί πράκτορες αποτελούν την ελίτ των τοπικών αγορών και ενδιαφέρονται πραγματικά για το ελληνικό τουριστικό προϊόν”.
 
Το γεγονός ότι οι διοργανωτές των εκδηλώσεων είναι φορείς με ιδιαίτερη εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων αλλά και βαθιά γνώση των συγκεκριμένων τουριστικών αγορών αποτελεί εγγύηση για την επαύξηση των τουριστικών ροών από τις εν λόγω αγορές του Κόλπου και της Μέσης Ανατολής, εξέλιξη που διαφαίνεται συνεχώς τα τελευταία 2 έτη.




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top