Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν 12% περισσότερα χρήματα στα ταξίδια τους το 2016

Βίκυ Καραντζαβέλου - 18 Απρίλιος 2017, 14:19

Η αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών από την Κίνα ωφέλησε πολλούς προορισμούς στην Ασία και τον Ειρηνικό, όπως την Ιαπωνία, τη Δημοκρατία της Κορέας και την Ταϊλάνδη, αλλά και πιο μακρινούς προορισμούς, όπως τις Ηνωμένες Πολιτείες και πολλές άλλες στην Ευρώπη.


Το στοιχεία των δαπανών για το 2016 των μεγαλύτερων αγορών του κόσμου αντανακλούν την αυξανόμενη ζήτηση για διεθνή τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη, όπως αναφέρεται στο τελευταίο UNWTO World Tourism Barometer. Με μια αύξηση στις δαπάνες, ύψους 12%, η Κίνα συνέχισε να ηγείται του διεθνούς εξερχόμενου τουρισμού, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία σε μια κατάταξη με τις πέντε πιο σπάταλες χώρες.
 
“Τα τελευταία στοιχεία για τον εξερχόμενο τουρισμό δαπανών είναι πολύ ενθαρρυντικά. Παρά τις πολλές προκλήσεις των τελευταίων ετών, τα αποτελέσματα των δαπανών στα ταξίδια στο εξωτερικό συμφωνούν με την αύξηση των διεθνών τουριστικών αφίξεων που ανέρχεται στα 1,2 δισ, και σε ποσοστό στο 4% για το 2016. Οι άνθρωποι συνεχίζουν να έχουν μια ισχυρή όρεξη για ταξίδια και αυτό ωφελεί πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, και μεταφράζεται σε οικονομική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας και ευκαιρίες για ανάπτυξη”, δήλωσε ο γενικός γραμματέας του UNWTO, Taleb Rifai.
 
Το 2016 ήταν άλλη μια καλή χρονιά για τον εξερχόμενο τουρισμό της Κίνας, την παγκόσμια ηγετική αγορά εξερχόμενου τουρισμού. Οι διεθνείς δαπάνες στον τουρισμό αυξήθηκαν από τα 11 στα 261 δις δολάρια, μια αύξηση της τάξης του 12% (σε τοπικό νόμισμα). Ο αριθμός των εξερχόμενων ταξιδιωτών αυξήθηκε κατά 6% σε 135 εκατ. το 2016. Η αύξηση αυτή ενισχύει τη θέση της Κίνας ως νούμερο ένα αγορά-πηγή στον κόσμο από το 2012, μετά από μια τάση διψήφια αύξηση στον τουρισμό δαπανών κάθε χρόνο από το 2004.
 
Η αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών από την Κίνα ωφέλησε πολλούς προορισμούς στην Ασία και τον Ειρηνικό, όπως την Ιαπωνία, τη Δημοκρατία της Κορέας και την Ταϊλάνδη, αλλά και πιο μακρινούς προορισμούς, όπως τις Ηνωμένες Πολιτείες και πολλές άλλες στην Ευρώπη.
 
Εκτός από την Κίνα, τρεις άλλες αγορές της Ασίας έδειξαν πολύ θετικά αποτελέσματα. Η Δημοκρατία της Κορέας (27 δις δολ.) και η Αυστραλία (27 δις δολ.) αμφότερες ξόδεψαν 8% περισσότερα το 2016. Επίσης, το Χονγκ Κονγκ (Κίνα) μπήκε στο top 10 με τις πιο σπάταλες χώρες μετά από μια αύξηση των δαπανών του της τάξης του 5% (24 δις δολ.).
 
Η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά των ΗΠΑ διατηρείται δυνατή
Οι τουριστικές δαπάνες των Ηνωμένων Πολιτειών, της δεύτερης μεγαλύτερης αγορά στον κόσμο, αυξήθηκαν κατά 8% το 2016, φτάνοντας τα 122 δις δολάρια. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η ισχυρή ζήτηση τροφοδοτήθηκε από το ισχυρό δολάριο και την οικονομία. Ο αριθμός των κατοίκων των ΗΠΑ που ταξιδεύουν προς διεθνείς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 8% το Νοέμβριο του 2016 (74 εκατομμύρια το 2015).
 
Αντίθετα, ο Καναδάς, η δεύτερη αγορά της Αμερικής που βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα, σημείωσε επίπεδα αποτελέσματα, με 29 δις δολάρια να δαπανώνται στον τουρισμό, ενώ ο αριθμός των εξερχόμενων ταξιδιών με διανυκτέρευση μειώθηκαν κατά 3%, αγγίζοντας τα 31 εκατομμύρια.
 
Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ιταλία ηγούνται των δαπανών στην Ευρώπη
Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ιταλία είναι οι τέσσερις ευρωπαϊκές αγορές που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα και όλες σημείωσαν αύξηση της ζήτησης πέρυσι. Η Γερμανία, η τρίτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, ανακοίνωσε αύξηση 5% στις διεθνείς τουριστικές δαπάνες του προηγούμενου έτους, ανακάμπτοντας από τα ασθενέστερα στοιχεία του 2015, φθάνοντας τα 81 δις δολάρια.
 
Η ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, παρέμεινε υγιής παρά τη σημαντική υποτίμηση της βρετανικής λίρας το 2016. Οι επισκέψεις των Βρετανών στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 5 εκατομμύρια (+ 7%) το 2016, φτάνοντας τα 70 εκατ., με τις δαπάνες να αγγίζουν τα 64 δις δολάρια.
 
Η Γαλλία, η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, ανακοίνωσε αύξηση 7% στις τουριστικές δαπάνες το 2016 για να φτάσει τα 41 δις δολάρια. Η Ιταλία, τέλος, κατέγραψε αύξηση 1% στις δαπάνες με 25 δις δολ. και αύξηση 3% στα ταξίδια με διανυκτέρευση τα οποία υπολογίζονται στα 29 εκατομμύρια.
 
Μεταξύ των μεγαλύτερων 50 αγορών, ήταν άλλες εννέα που κατέγραψαν διψήφια αύξηση στις δαπάνες τους για το 2016: το Βιετνάμ (+ 28%), η Αργεντινή (+ 26%), η Αίγυπτος (+ 19%), η Ισπανία (+ 17%), η Ινδία (+ 16%), το Ισραήλ και η Ουκρανία αμφότερες + 12%), το Κατάρ και η Ταϊλάνδη (αμφότερες + 11%).

 
 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top