Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Μεταφορές

Η Uber ξεκινά νέα υπηρεσία για επιχειρήσεις, με σοφέρ on-demand

Άγγελος Ρεστάνης - 19 Απρίλιος 2017, 12:44

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν πλέον διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, με σοφέρ on-demand. Το Uber Central στοχεύει σε εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες π.χ. σε γηροκομεία, ξενοδοχεία και ξενώνες, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εστιατόρια, αεροδρόμια και μπαρ.


Η Uber επεκτείνει τις λύσεις της για επιχειρήσεις με την έναρξη μια υπηρεσίας που ονομάζεται “Uber Central” και επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται τα δρομολόγια και τις υπηρεσίες για τους πελάτες τους.

Αυτή η υπηρεσία αλλάζει τα δεδομένα για τα τυπικά επαγγελματικά ταξίδια δίνοντας σε μια εταιρία ό,τι χρειάζεται, από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιόμετρο, κάτι στο οποίο έχει αφιερωθεί η Uber.

Βασισμένη στη λύση “Uber for Business”, η νέα αυτή υπηρεσία επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν πλέον διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, με σοφέρ on-demand. Το Uber Central δεν επιτρέπει μόνο σε έναν διαχειριστή να ζητήσει δρομόλόγια, αλλά του επιτρέπει επίσης να διαχειριστεί τον τρόπο πληρωμής και τις παρεχόμενες αναφορές για πολλούς ανθρώπους. Η υπηρεσία αυτή στοχεύει σε εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες π.χ. σε γηροκομεία, ξενοδοχεία και ξενώνες, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εστιατόρια, αεροδρόμια, και μπαρ.

Παλαιότερα, αν υπήρχε ανάγκη, ένας υπάλληλος εταιρείας μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της Uber για να παραλάβει πελάτες του με αυτοκίνητο της Uber. “Οι επιχειρήσεις θα αγόραζαν κινητά τηλέφωνα, θα τα συνέδεαν με την Uber και θα τα έδιναν στους πελάτες τους για να τα χρησιμοποιήσουν. Αυτός όμως δεν είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η ‘Uber for Business’, και γι’αυτό επινοήθηκε η υπηρεσία ‘Uber Central’”, δήλωσε ο Greg Grenier, επικεφαλής Προϊόντων της Uber.

Ο πελάτης της κούρσας δε χρειάζεται πλέον να έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή στο κινητό του, καθώς όλη η διαδικασία γίνεται μέσω SMS. Όταν μια επιχείρηση κάνει κλήση για μια κούρσα, ο πελάτης θα λάβει ένα μήνυμα στο κινητό του ότι ένα αυτοκίνητο είναι καθ’οδόν, και έπειτα ένα εκόμη μήνυμα που θα παρέχει τις πληροφορίες του οδηγού, μαζί με ένα link. Πατώντας αυτό το link θα εμφανίζεται η διαδρομή και η ακριβής θέση του αυτοκινήτου.

Με το τέλος της κούρσας, ο πελάτης συνεχίζει και η επιχείρηση λαμβάνει την απόδειξη της διαδρομής.

Η Uber επίσης παρέχει έναν “πίνακα”, στον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετήσουν τα ονόματα των πελατών που χρειάζονται κούρσες, μαζί με τους αριθμούς των τηλεφώνων τους, τις διαδρομές, την κατηγορία του αυτοκινήτου που θέλουν, σημειώσεις για τον οδηγό και ένα σημειωματάριο για το ταξίδι (όπως αριθμός δωματίου, ταυτότητα πελάτη, και πολλά άλλα). Αυτές οι κούρσες μπορούν να αποθηκευτούν για πολλαπλές χρήσεις, σαν πρότυπο. Επίσης, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να δει την πορεία προηγούμενων διαδρομών.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top