Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η United Airlines αλλάζει την πολιτική ταξιδιών για το πλήρωμά της

Άγγελος Ρεστάνης - 20 Απρίλιος 2017, 10:01

Ύστερα από αλλεπάληλα περιστατικά σε βάρος επιβατών της και την κακή δημοσιότητα που αυτά έλαβαν, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία αλλάζει την πολιτική της όσον αφορά στα ταξίδια που πραγματοποιούν υπάλληλοί της με τα αεροσκάφη της.


Η United Airlines άλλαξε την πολιτική της για τα ταξίδια τβν υπαλλήλων της, ώστε τα μέλη του πληρώματος να μην μπορούν πλέον  να αναγκάζουν τους πελάτες που έχουν ήδη πληρώσει και είναι επιβιβασμένοι στο αεροσκάφος, να δίνουν τις θέσεις τους.

Η αεροπορική εταιρεία σημείωσε ότι θα διακόπτει τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου για όλα τα μέλη του πληρώματος στα αεροσκάφη της 60 λεπτά πρίν την αποχώρηση της κάθε πτήσης. Τα μέλη του πληρώματος έως τώρα μπορούσαν να κάνουν κράτηση μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν την αναχώρηση.

Η αλλαγή αυτή είναι μέρος της αναθεώρησης της πολιτικής της εταιρείας για τις υπεράριθμες κρατήσεις, μετά από την παγκόσμια κατακραυγή για την απρεπή συμπεριφορά στον επιβάτη δρ. David Τάο, ο οποίος απομακρύνθηκε βιαίως από την πτήση 3411 στο Σικάγο την περασμένη εβδομάδα με σπασμένη μύτη και διάσειση.

Η United επίσης επανεξετάζει την πολιτική των αποζημιώσεών της, σύμφωνα με εσωτερική ενημέρωση προς το προσωπικό της.

Ακόμη, μέλη του προγράμματος επιβραβεύσεων “Mileage Plus” της United, ενημερώθηκαν μέσω επιστολής από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Oscar Munoz, σχετικά με τις αλλαγές αυτές. Στην επιστολή αυτή, ο Munoz αναφέρει ότι ντρέπεται σχετικά με το ατυχές αυτό γεγονός και υποβάλει τις απολογίες του για το γεγονός ότι δεν κατάφερε σαν εταιρεία να σταθεί στο ύψος των προσδοκιών των πελατών της.

“Γνωρίζουμε ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, και γι’αυτόν το λόγο θα καταβάλουμε διπλάσια προσπάθεια για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας”, αναφέρει στην επιστολή ο Munoz. Το γράμμα εξηγεί: “Αρχικά, η United δε θα ζητήσει από κανένα όργανο επιβολής του νόμου να απομακρύνει με βία κάποιον επιβάτη μας, εκτός αν εμπίπτει κάποιο ζήτημα ασφάλειας. Δεύτερον, το άτομα του πληρώματος που ταξιδεύουν μαζί μας θα πρέπει να κάνουν την κράτησή τους μία ώρα πριν αναχωρήσει η πτήση. Τρίτον, θα αναλύσουμε καλύτερα και θα βελτιώσουμε πλήρως τα προγράμματα εκπαίδευσής μας για να σιγουρευτούμε ότι τα μέλη του πληρώματός μας είναι προετοιμασμένα να σκέφτονται τον πελάτη πρώτα απ‘όλα. Οι αξίες μας θα είναι αυτές που θα οδηγούν ο,τιδήποτε κάνουμε. Θα συζητήσουμε τα αποτελέσματα της αξιολόγησή μας και των δραστικών κινήσεων που θα κάνουμε μέχρι τις 30 Απριλίου”. Η επιστολή κλείνει με το εξής: “Σας ευχαριστούμε που μας δίνετε την ευκαιρία να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας”.

Εν τω μεταξύ, το περασμένο Σάββατο, ένα ζευγάρι που ταξίδευε για να παρευρεθεί στον δικό του γάμο απομακρύνθηκε από πτήση της United, ύστερα από πρόβλημα που παρουσιάστηκε με τις θέσεις τους σε πτήση της εταιρείας και ισχυρίζεται ότι άργησε για τους γαμήλιους εορτασμούς.

Το ζευγάρι ανέφερε ότι ήταν οι τελευταίοι που επιβιβάστηκαν στην πτήση από το Χιούστον με προορισμό την Κόστα Ρίκα και όταν μπήκαν στο αεροσκάφος βρήκαν κάποιον επιβάτη να έχει αποκοιμηθεί στις αριθμημένες (οικονομικές) θέσεις τους.

Έτσι, αντί να τον ενοχλήσουν, αποφάσισαν να καθίσουν μερικές θέσεις πιο μπροστά, όπου υπήρχαν και αρκετές κενές. Ωστόσο, επειδή εκείνες οι θέσεις ήταν κατηγορίας ‘economy plus’, τους ζητήθηκε να μετακινηθούν. Το ζευγάρι επέστρεψε στις αρχικές του θέσεις, αλλά στη συνέχεια ένας αστυνόμος πτήσης τους ζήτησε να αποβιβαστούν από το αεροπλάνο, όπως και έκαναν.

Ο γαμπρός, Michael Hohl, ανέφερε ότι ο τρόπος που τους φέρθηκαν στην United ήταν “περίεργος” και “εξωφρενικός”.

Η United σε δήλωσή της ανέφερε: “Οι συγκεκριμένοι επιβάτες επανηλημένως προσπάθησαν να καθίσουν σε αναβαθμισμένες, από αυτές που είχαν αγοράσει, θέσεις, και επίσης δεν ακολούθησαν τις υποδείξεις του πληρώματος για να επιστρέψουν στις κανονικές τους. Ωστόσο βρισκόμαστε σε επαφή μαζί τους και τους έχουμε κρατήσει θέσεις στην επόμενη πτήση”.





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top