Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Η Booking.com αποκαλύπτει τις βιώσιμες ταξιδιωτικές προθέσεις, στόχους και εκτιμήσεις της

Άγγελος Ρεστάνης - 20 Απρίλιος 2017, 13:40

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που μένουν σε ένα οικολογικό κατάλυμα τουλάχιστον μία φορά θα μπορούσε να διπλασιαστεί τη φετινή χρονιά, με το 65% των διεθνών ταξιδιωτών να εκφράζουν τέτοιες προθέσεις, σε αντίθεση με την περσινή χρονιά που το ποσοστό αυτό ήταν στο 34%.


Η Booking.com δημοσίευσε τα ευρήματά της από την διεθνή έρευνά της σε σχέση με τη βιωσιμότητα στον τουριστικό τομέα. Σε ένα έτος το οποίο έχει χαρακτηριστεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνές Έτος Αειφόρου Τουρισμού για Ανάπτυξη, η έρευνα αυτή στοχεύει να αναδείξει κάποια υποσχόμενα σημεία σε ό,τι αφορά στην οικολογική συμπεριφορά, τόσο από τους ταξιδιώτες όσο και από τα καταλύματα.

Προθέσεις για ταξιδιωτική βιωσιμότητα
Ο αριθμός των ταξιδιωτών που μένουν σε ένα οικολογικό κατάλυμα τουλάχιστον μία φορά θα μπορούσε να διπλασιαστεί τη φετινή χρονιά, με το 65% των διεθνών ταξιδιωτών να εκφράζουν τέτοιες προθέσεις, σε αντίθεση με την περσινή χρονιά που το ποσοστό αυτό ήταν στο 34%. Επιπλέον, 68% επιβεβαιώνουν ότι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα κατάλυμα γνωρίζοντας ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον, με τους Κινέζους (93%), τους Βραζιλιάνους (83%) και τους Ισπανούς (80%) ταξιδιώτες να είναι οι πιο θετικοί σε αυτό. Για ένα μεγάλο ποσοστό της τάξης του 79%, ένα βιώσιμο ταξίδι επηρεάζεται επίσης και από τον τρόπο μετακίνησής τους, με το 43% να επιλέγει τις δημόσιες συγκοινωνίες όποτε είναι δυνατόν, το 42% να προσπαθεί να περπατήσει, να κάνει ποδήλατο ή πεζοπορία όσο το δυνατόν περισσότερο και σχεδόν το 1/5 (18%) να προσπαθεί να μειώσει τις εκπομπές άνθρακά του.

Όταν πρόκειται να κάνει κάποιος τις ανάλογες προσαρμογές προκειμένου να διαμείνει κάπου φιλικά προς το περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα και πολυτελή, η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα κάνει κάποιες υποχωρήσεις, με το 94% να είναι διατεθειμένο να παραμείνει σε ένα ακίνητο με λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας, το 89% να διεμείνει σε δωμάτια στα οποία λειτουργούν μονάδες θέρμανσης μόνο όταν κινείται κάποιος μέσα σε αυτά και το 80% σε ένα σπίτι με ντους χαμηλής ροής. Ακολουθεί μια επισκόπηση των προσαρμογών πολυτελείας που θα επιθυμούσαν να κάνουν οι ταξιδιώτες που θα ταξιδεύουν σε ένα οικολογικό κατάλυμα:

Προσαρμογές πολυτελείας που θα έκαναν οι ταξιδιώτες για να μείνουν κάπου πιο φιλικά για το περιβάλλον:

Λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας

94%

Δωμάτια στα οποία λειτουργούν μονάδες θέρμανσης μόνο όταν κινείται κάποιος μέσα σε αυτά

89%

Ντους χαμηλής ροής

80%

Ανακυκλώσιμο χαρτί τουαλέτας

79%

Λιγότερο συχνή αλλαγή ειδών υγιεινής

79%

Λιγότερο συχνή αλλαγή σεντονιών και πετσετών

75%

Μεγαλύτερο κόστος φαγητού λόγω του ότι είναι τοπικής παραγωγής

64%


 

Στόχοι βιώσιμων ταξιδιών
Ο όρος “βιώσιμα ταξίδια” εξακολουθεί να σημαίνει πολλά πράγματα σε πολλούς ανθρώπους, αλλά ο ρόλος των καταλυμάτων για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να επιτύχουν τους βιώσιμους ταξιδιωτικούς τους στόχους είναι σαφής. Η έρευνα δείχνει ότι πάνω από το ήμισυ (56%) θεωρεί ότι το να διαμένει σε φιλικά προς το περιβάλλον καταλύματα αποτελεί βιώσιμο ταξίδιο, πράγμα που βρίκσεται και στην κορυφή του καταλόγου του τι σκέφτονται οι ταξιδιώτες όταν ακούν τον όρο “βιωσιμότητα”. Για περισσότερο από το ένα τρίτο σημαίνει να κάνει λιγότερη κατανάλωση νερού επαναχρησιμοποιώντας πετσέτες και σεντόνια (38%) και να προστατεύει το περιβάλλον μειώνοντας τη χρήση ειδών υγιεινής όπως σαμπουάν, σαπούνι, οδοντόβουρτσα, ξυράφι (35%).

Για πολλούς, το βιώσιμο ταξίδι είναι επίσης συνώνυμο με μια πιο αυθεντική τοπική εμπειρία. Το 38% αντιλαμβάνεται την αγορά τοπικών προϊόντων και την υποστήρηξη των τοπικών τεχνητών ως βιώσιμο ταξίδι, ενώ το 36% θα επιλέξει ένα οικολογικό κατάλυμα, διότι παρέχει μια πιο τοπική εμπειρία. Ακολουθεί μια επισκόπηση των κορυφαίων λόγων για τους οποίους οι ταξιδιώτες σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέγουν οικολογικά καταλύματα:

Οι 5 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους οι ταξιδιώτες επιλέγουν φιλικά προς το περιβάλλον καταλύματα:

Για να βοηθήσουν να μειωθεί η περιβαλλοντική τους επίδραση

52%

Τους παρέχεται μια πιο τοπική εμπειρία

36%

Φέρονται με καλύτερο τρόπο στην τοπική κοινώτητα

31%

Τείνουν να παρέχουν περισσότερα τοπικά/οργανικά τρόφιμα

30%

Υπάρχει ενδιαφέρον για να βιώσουν νέες τάσεις στον τομέα
των καταλυμάτων

24%


Εκτιμήσεις βιώσιμου ταξιδιού

Παρόλο που μόλις το 5% των ταξιδιωτών παγκοσμίως πιστεύουν ότι είναι εύκολο να ταξιδέψουν βοηθώντας στη βιωσιμότητα, το 46% των ταξιδιωτών θεωρούν ότι συμβάλουν σε αυτή την πρακτική, με την Ιταλία, τη Γερμανία και την Κίνα να βλέπουν μια αύξηση σε αυτούς που αναγνωρίζουν τέτοιου είδους διακοπές, ενώ σε αγορές όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ σημειώθηκε μια πτώση (μείωση κατά 5%, 8%, 4% και 4% αντίστοιχα). Παρακάτω είναι μια επισκόπηση των κορυφαίων φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών που λαμβάνουν υπόψη οι παγκόσμιοι ταξιδιώτες κατά την εξέταση ενός ακινήτου για διαμονή.

 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top