Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Tα 'εργαλεία' της Google στην τουριστική επιχειρηματικότητα

Άγγελος Ρεστάνης - 21 Απρίλιος 2017, 14:03

Όλοι όσοι επιθυμούν να στραφούν προς το εξωτερικό αρκεί να ακολουθήσουν τις συμβουλές της Google και να χρησιμοποιήσουν το Google Analytics για να βρουν από ποιες χώρες είναι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησης και να δημιουργήσουν στρατηγική για το SEO και το AdWords.


Η Google δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο Internet μέσω των εργαλείων της, AdWords, Google My Business και YouTube. Συγκεκριμένα, το διαφημιστικό πρόγραμμα AdWords της Google στο διαδίκτυο είναι εύκολο στη χρήση και μπορούν να το αποκτήσουν όλοι οι επιχειρηματίες που χρειάζονται να προσεγγίσουν  νέους πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Σκοπός η δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων και η μετατροπή της διαφημιστικής επένδυσης σε έσοδα. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google και σε άλλους ιστότοπους αναζήτησης, το Gmail και γενικότερα όπου επιλέξει ο καθένας, ώστε να βρίσκει το κοινό που στοχεύει.

Ακόμα, όλοι όσοι επιθυμούν να στραφούν προς το εξωτερικό αρκεί να ακολουθήσουν τις συμβουλές της Google και να χρησιμοποιήσουν το Google Analytics για να βρουν από ποιες χώρες είναι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησης και να δημιουργήσουν στρατηγική για το SEO και το AdWords.

Τέλος, με το Google My Business και τη δημιουργία καναλιού στο YouTube ολοκληρώνεται η εικόνα της επιχείρησης στο διαδίκτυο, καθώς προσφέρει στους πελάτες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας των επιχειρήσεων- όπως οι ώρες λειτουργίας, ο τηλεφωνικός αριθμός τους ή οδηγίες πρόσβασης στους χάρτες της Google και αυξάνει την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρηση. Με το YouTube οι επιχειρηματίες μπορούν να ανεβάσουν και να κάνουν διαθέσιμο στο κοινό την εικονική περιήγηση της επιχείρησης, αλλά και όσες ιστορίες θα ήθελαν να επικοινωνήσουν προς τα έξω.

Success Story της χρήσης των εργαλείων της Google αποτέλεσε το παράδειγμα επιχειρηματία-ξενοδόχου από τη Ζάκυνθο, που διατηρεί οικογενειακή επιχείρηση. Καθώς αντιλήφθηκε την ανάγκη των τουριστών να οργανώνουν από τον χειμώνα τις καλοκαιρινές διακοπές τους, δημιούργησε το 2010 την ιστοσελίδα zantehotels4u.com για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη πρόταση (διαμονή, μεταφορά και μονοήμερες κρουαζιέρες) σε όσους επισκέπτονται το νησί. Πέρασε τις εξετάσεις Google Partners, ώστε να μπορεί να ακολουθεί της εξελίξεις από κοντά, ξεκίνησε να διαφημίζεται με το AdWords από τον Ιανουάριο φέτος και γνωρίζει πλέον πως οι αναζητήσεις για διακοπές ξεκινούν μόλις τελειώσουν οι διακοπές του Δεκεμβρίου. Η κίνηση στην ιστοσελίδα του επιχειρηματία έχει αυξηθεί κατά 97% σε σχέση με πέρυσι και το 45% αυτής προέρχεται από το AdWords, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται τηλεφωνήματα, κάτι το οποίο δεν ίσχυε από τόσο νωρίς τα προηγούμενα χρόνια. Ένας άλλος χρήσιμος τρόπος επικοινωνίας των χρηστών για να επικοινωνούν με την επιχείρηση είναι μέσω γραπτών μηνυμάτων κάνοντας κλικ στις Επεκτάσεις Μηνυμάτων AdWords.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top