Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Tour Operators

Βλέψεις για την κινεζική αγορά από τον Όμιλο TUI

Βίκυ Καραντζαβέλου - 09 Μάιος 2017, 15:07

Με 67.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, ο Όμιλος TUI, ο οποίος παράγει ετήσια έσοδα άνω των 17 δις ευρώ και δραστηριοποιείται σε 180 προορισμούς παγκοσμίως προσφέροντας σε 20 εκατομμύρια πελάτες τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες του, πλέον διευρύνει περεταίρω τους ορίζοντές του και δίνει τεράστια έμφαση στην εξάπλωσή του στην κινεζική αγορά.


Με αφορμή την αυριανή εκκίνηση της ITB China στην Σανγκάι, ο Όμιλος TUI στοχεύει σε ένα νέο άνοιγμα στην μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά του κόσμου, την Κίνα. Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Fritz Joussen, θα μιλήσει στην έκθεση για ανάπτυξη και καινοτομία στην παγκόσμια ταξιδιωτική σκηνή, καθώς επίσης και για την στενότερη σχέση που αρχίζει να δημιουργείται μεταξύ Ευρώπης και Κίνας.

Από την ομιλία δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι μελλοντικές βλάψεις του Ομίλου και οι πιθανές περιοχές, με κυριότερη αυτή της Κίνας, στις οποίες η TUI ευελπιστεί να εξαπλωθεί και να διαδώσει το βασικό της προϊόν, που δεν είναι άλλο από την σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία και τα ταξιδιωτικά προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την ασιατική αγορά.
 
Εκτός από την περαιτέρω ανάπτυξη στις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές, ο Όμιλος ξεκίνησε πρόσφατα το πρόγραμμα “TUI 2022”, το οποίο προβλέπει μέσα σε μια πενταετία, η εταιρεία να μπορεί να έχει καατφέρει ένα κέρδος της τάξης του ενός εκατομμυρίου σε πελάτες και ενός δις ευρώ σε ετήσια έσοδα. Για να το πετύχει αυτό, η TUI επιδιώκει να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στη Νότια Αμερική και την Ασία, χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα το διεθνώς αναγνωρισμένο σήμα της.
 
Η κυβέρνηση της Κίνας προβλέπει ότι τα επόμενα πέντε χρόνια οι Κινέζοι τουρίστες θα κάνουν 700 εκατομμύρια επισκέψεις στο εξωτερικό. Η TUI έχει ήδη ισχυρή ομάδα 120 εργαζομένων στην TUI China και ο Όμιλος βασίζεται επίσης στην επιτυχημένη και μακρόχρονη συνεργασία του με την CTS. Η CTS διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο ταξιδιωτικών γραφείων στην Κίνα - με περίπου 350 σημεία πώλησης.
 
Η TUI βλέπει κι άλλες ευκαιρίες για να εδραιώσει το διεθνώς ισχυρό όνομά της στην Κίνα, μέσω συνεργασιών με εταιρείες όπως η θυγατρική εταιρεία Fliggy της Alibaba. Ο Όμιλος επιδιώκει να εμπνεύσει τους Κινέζους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για της διακοπές τους ανά τον κόσμο μέσω αυτού, με έμφαση στη Νοτιοανατολική Ασία και πολλά νέα ξενοδοχεία στις Μαλδίβες, στην Ταϊλάνδη ή στο Βιετνάμ.


 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top