Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

TUI Group: Ισχυρή αύξηση του κύκλου εργασιών και υψηλότερα κέρδη το α' εξάμηνο 2016-17

Τατιάνα Ρόκου - 15 Μάιος 2017, 14:00

Ο μετασχηματισμός του Ομίλου TUI εξελίσσεται γρήγορα. Οι κλάδοι κρουαζιέρας και ξενοδοχείων του ομίλου οδηγούν την ανάπτυξη. Η συμβολή των κερδών και των δύο αυτών τμημάτων ανέρχεται στο 50% του συνόλου σε ετήσια βάση.


Στο α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2016-17, ο Όμιλος TUI συνέχισε να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση, που επικεντρώνεται στα δικά του εμπορικά σήματα ξενοδοχείων και κρουαζιέρας. Συνολικά, ο Όμιλος σημείωσε έντονη αύξηση του κύκλου εργασιών και βελτιωμένα αποτελέσματα κατά το α ‘εξάμηνο του 2016-17. Ο Fritz Joussen, διευθύνων σύμβουλος της TUI Group, δήλωσε: “Η πορεία μας προς μια ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση είναι σε καλό δρόμο. Τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων και κρουαζιέρας δείχνουν μεγάλη ανάπτυξη. Αυτά τα δύο τμήματα συμβάλλουν στο ήμισυ του συνολικού αποτελέσματός μας. Ο Όμιλος TUI αλλάζει γρήγορα - η πορεία μας παραμένει αμετάβλητη παρά το δύσκολο περιβάλλον. Επαναπροσδιορίζουμε τους στόχους μας για να επιτύχουμε τουλάχιστον ανάπτυξη 10% στα επερχόμενα μεικτά κέρδη (EBITA) για φέτος”.

Στους πρώτους έξι μήνες του οικονομικού έτους 2016-17, ο όμιλος TUI σημείωσε ισχυρή αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 8,2% φτάνοντας τα 6,69 δισ. ευρώ (προηγούμενο έτος 6,18 δισ. ευρώ). Συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγματικών επιπτώσεων, η αύξηση ανήλθε σε 3,3%, στα 6,38 δισ. ευρώ. Σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και αν εξαιρέσουμε τον αντίκτυπο του Πάσχα 2017, το EBITA βελτιώθηκε κατά 6,3% με μια εποχική απώλεια της τάξης των 193,3 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: -206,4 εκατ. ευρώ). Συμπεριλαμβανομένης της μετατροπής ξένου συναλλάγματος και των επιπτώσεων του Πάσχα, το EBITA μειώθηκε εν τέλει κατά 3,8%, σε -214,4 εκατ. ευρώ.

Με τα ίδια δεδομένα, η εποχική απώλεια της επιχειρηματικής δραστηριότητας των τουριστικών γραφείων του ομίλου στις τρεις αγορές-πηγές ανήλθε σε -378,9 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος -307,2 εκατ. ευρώ). Εξαιρουμένων των δύο επιπτώσεων (συναλλαγματικές ισοτιμίες και Πάσχα), η ζημία ανήλθε σε -384,0 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη επηρεάστηκαν επιπρόσθετα από τα υψηλότερα από τα φυσιολογικά επίπεδα ασθενούς επίδοσης στην TUI fly Germany στις αρχές Οκτωβρίου του 2016 (-24 εκατ. ευρώ). Φτάνοντας τα 5,37 δισ. ευρώ, ο συνολικός κύκλος εργασιών των περιφερειών αυξήθηκε κατά 2,2% σε ετήσια βάση (5,26 δισ. ευρώ).

Οι αγορές-πηγές στις περιοχές Βρετανίας και Ιρλανδίας, Σκανδιναβικών χωρών, Καναδά και Ρωσίας σημείωσαν συνολική αύξηση 5% στον όγκο των πελατών. Ωστόσο, παρά την ημερολογιακή καθυστέρηση του Πάσχα, τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν από μια σειρά από έκτακτα γεγονότα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των αποθεματικών συντήρησης των αεροσκαφών και του υψηλού κόστους των υπηρεσιών συνταξιοδότησης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το αποτέλεσμα στις Σκανδιναβικές χώρες επηρεάστηκε επίσης από τα εμπορικά έξοδα για την αναδιαμόρφωση του σήματος της TUI και της μείωσης της ζήτησης για την Τουρκία και την Αίγυπτο. Η Blue Diamond Hotels και η Thomson Cruises δε θα περιλαμβάνονται πλέον στα αποτελέσματα για τη βόρεια περιφέρεια.

Η κεντρική περιφέρεια (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) επηρεάστηκε από τα υψηλότερα από ό,τι συνήθως ασθενή αποτελέσματα της TUI fly Germany. Η Γερμανία σημείωσε βελτίωση στις εμπορικές της επιδόσεις, ενώ το αποτέλεσμα από τις αερομεταφορές επηρεάστηκε από τα πρόσθετα έξοδα επισκευής των αεροσκαφών, καθώς και από τη φετινή αργοπορημένη άφιξη του Πάσχα. Η κεντρική περιφέρεια αύξησε το μερίδιο των κρατήσεων μέσω άμεσων και online καναλιών.

Το αποτέλεσμα της δυτικής περιφέρειας (Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία) όχι μόνο επηρεάστηκε από το Πάσχα, αλλά και από τη συμπεριλήψη στα αποτελέσματα των εποχιακών αρνητικών επιδόσεων του EBITA της Transat. Εκτός αυτού, το αποτέλεσμα επηρεάστηκε από τα εμπορικά έξοδα για την TUI στο Βέλγιο και από τους περιορισμούς σε κάποιες υποδομές στο αεροδρόμιο Schiphol της Ολλανδίας. Κατά την εξεταζόμενη περίοδο, η περιφέρεια αυτή ανέφερε αύξηση της άμεσης και διαδικτυακής διανομής.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top