Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Τα ξενοδοχεία ενισχύουν την online παρουσία τους για να τονώσουν τις direct κρατήσεις

Άγγελος Ρεστάνης - 17 Μάιος 2017, 14:21

Αρκετές ξενοδοχιακές αλυσίδες, όπως οι Indian Hotels, Hyatt, Starwood και Marriott International έχουν επανασχεδιάσει τις ιστοσελίδες τους και προσφέρουν τις καλύτερες δυνατόν διαθέσιμες τιμές.


Οι μεγαλύτερες εταιρείες φιλοξενίας ανταγωνίζονται τους “online hotel aggregators” και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες προσφέροντας φθηνότερες τιμές, δωρεάν υπηρεσίες και πόντους στα προγράμματα επιβράβευσής τους, για απευθείας κρατήσεις μέσω των δικών τους ιστοσελίδων. Αυτή η αλλαγή συντελείται τον τελευταίο χρόνο.

Η στρατηγική προσφοράς ανταγωνιστικών τιμών σε σχέση με τις online πλατφόρμες ταξιδιών, σύμφωνα με τους αναλυτές και τους εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας, γίνεται για να εξοικονομηθούν τα περιθώρια κέρδους που περικόπτνται από τους aggregators και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Αρκετές ξενοδοχιακές αλυσίδες, όπως οι Indian Hotels, Hyatt, Starwood και Marriott International έχουν επανασχεδιάσει τις ιστοσελίδες τους και προσφέρουν τις καλύτερες δυνατόν διαθέσιμες τιμές.

Η Marriott, για παράδειγμα, έχει μια αυξανόμενη τάση στη χρήση άμεσων μεθόδων προσφοράς καλύτερων τιμών και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

Ο Ramesh Darayani, αντιπρόεδρος της Marriott International, δήλωσε ότι η εταιρεία αναθεώρησε τα προγράμματα επιβράβευσής της πέρυσι και άρχισε να παρέχει τις καλύτερες διαθέσιμες τιμές, οι οποίες ήταν φθηνότερες από αυτές που προσέφεραν οι aggregators - εκτός από τις συμπληρωματικές δωρεάν υπηρεσίες που παρείχαν. “Αυτό μας βοήθησε να προσελκύσουμε περισσότερη επισκεψιμότητα στον δικό μας ιστότοπο, πράγμα που σημείνει ότι εξοικονομίσαμε ποσοστό έως και 50% λόγω των απευθείας κρατήσεων”, δήλωσε ο Darayani.

Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες υιοθετούν ποικίλες τεχνολογίες για να προσελκύσουν την πελατειακή κίνηση. Η επαναστόχευση των χρηστών ενός ιστότοπου ξενοδοχείου με διαφημίσεις ή banner ήταν μια άλλη κοινή πρακτική που ξεκίνησαν οι ξενοδόχοι, όπως η Hyatt Hotels.

Ωστόσο, οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες, όπως τα MakeMyTrip, Yatra και Cleartrip υποστηρίζουν ότι οι επιχειρήσεις τους δεν έχουν επηρεαστεί πολύ από την αλλαγή της τακιτικής των ξενοδοχείων, καθώς η πελατειακή βάση τους αυξάνεται, με περισσότερους ανθρώπους να προτιμούν να κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία online.

Οι αναλυτές ανέφεραν ότι η τάση των ξενοδοχειακών εταιρειών να ανταγωνίζονται τους aggregators είχε απήχηση τον τελευταίο χρόνο, καθώς υπήρξε πολλαπλασιασμός των hotel aggregators, οι οποίοι πρόσθεσαν τις προμήθειες τους, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές των δωματίων. Για κάποιους, αυτή η τακτική διπλασίασε τις κρατήσεις από τους δικούς τους ιστότοπους, από 10% σε 20%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top